Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu ja varmasti kaduttaa joskus jos nyt päättää nössöillä. Nössöily on nössöille joku joskus sano.

Mä tiedän että mua kaduttais ihan järjettömästi jos en nyt lähtis meneen nykysestä duunista. Enkä mä täällä Jklässäkään enää niin viihdy. Vaihtelu tekee hyvää.

Näin toivotaan :) Pohjanmaalla pyörii ihmisillä hirvee karuselli, ne haluu kaikki mut sinne töihin. Mut eipä siel oo mulle mitää avoinna tänä vuonna. Pitää kattoo mitä tapahtuu, tällä kertaa suunta on kuitenkin kohti Helsinkiä :)
Pakko sanoo, että arvostan kyllä tällasta :) Mäkin yritin lähtee vuosi sitten Norjaan kalastamaan, mutta eivät perkele hyväksyneet mua matkaan. Ilmeisesti se on jonkinlainen este, ettei puhu sanaakaan norjaa ja ruotsiakin hyvin heikosti :D

Minun yltiöpositiivinen olemukseni alkaa romahtelemaan, alaselässä vasemmalla puolella kauhia kipupiste.
Ei pysty varaamaan painoa sen puolen jalalle kunnolla kun sattuu -Byääh!

Ja sitten iloisempiin asioihin: Go Kaira ! :)

Tommosesta isosta muutoksesta saa kyllä potkua elämään pitkäksi aikaa ja samalla oppii itsestään ihan uusia juttuja kun on astuttava pois sieltä mukavuusalueelta.

Minun yltiöpositiivinen olemukseni alkaa romahtelemaan, alaselässä vasemmalla puolella kauhia kipupiste.
Ei pysty varaamaan painoa sen puolen jalalle kunnolla kun sattuu -Byääh!

Ja sitten iloisempiin asioihin: Go Kaira ! :)

Elä elä sinä tuommosia puhu. Mitä toivoa meillä on jos sinunki positiivisuus häviää?! Ja kiitos :)

Tommosesta isosta muutoksesta saa kyllä potkua elämään pitkäksi aikaa ja samalla oppii itsestään ihan uusia juttuja kun on astuttava pois sieltä mukavuusalueelta.

Sepä se. Ei voi aina olettaa kaiken menevän helposti ja kivuttomasti. Joskus on tehtävä vähän radikaalimpia ratkaisuja sysätäkseen elämäänsä eteenpäin ja nyt ois sen sysäyksen aika ettei jumita ja tapa itseään asioilla joihin ei ole tyytyväinen :)

Jotenkin päädyin tällaisiin videoihin näin aamukahvin kanssa :lol2:

Pari kuunnellut, ja täytyy myöntää, että saksalaisessa versiossa kuulostaa, kuin ne olisi kiukkuisia koko ajan.

Espanjalainen on ihan ok.

Suomalainen versio on noista paras, jotenkin kuulostaa neutraaleimmalta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sepä se. Ei voi aina olettaa kaiken menevän helposti ja kivuttomasti. Joskus on tehtävä vähän radikaalimpia ratkaisuja sysätäkseen elämäänsä eteenpäin ja nyt ois sen sysäyksen aika ettei jumita ja tapa itseään asioilla joihin ei ole tyytyväinen :)
Komppaan.

Elä elä sinä tuommosia puhu. Mitä toivoa meillä on jos sinunki positiivisuus häviää?! Ja kiitos :)
Noh, onneksi se johtuu vain tuosta selästä (tai nyt alkoi riipimään jo pakaraakin). Sen helpotettua olen taas oma ihana itseni :haart:
Sain just varattua ajan kirolle ja seuraavaksi alan pommittamaan hierojia.

Noh, onneksi se johtuu vain tuosta selästä (tai nyt alkoi riipimään jo pakaraakin). Sen helpotettua olen taas oma ihana itseni :haart:
Sain just varattua ajan kirolle ja seuraavaksi alan pommittamaan hierojia.

Siellä on kunnon jumi! Mä tässä mietin et yrittäis saada viel hieroma-ajan ennen ku lähden reissuun. Sais ton perseen päällisen auki. Lauantaina huomas kun oli koko päivän jaloillaan, käveli ylä- ja alamäkiä koko ajan, välillä jyrkkää mäkeä sivuttain jne. niin lonkka ja polvi alko ilmotella itsestään illan myötä. Siihen päälle noi autossa istumiset ja kökötykset niin mun kävely ja ulkoinen olemus on tällä hetkellä sellaisen 70-vuotiaan mummon luokkaa :D

Go Kaira! Ja varsinkin jos tympääntymisen merkkejä näkyy niin NYT on se hetki. Sitten vasta ku löytää jonkun messevän työn missä haluaakin olla, voi alkaa harjoittelemaan arjen sietämätöntä keveyttä..

Voi että, heräsin vasta. Arvasin, että tää lomailu menee tähän. Koko vuoden heränny kuudelta ja seiskan kasin aikaan viikonloppusinkin ni nyt on taas ihan teiniPatleettiolo. Ja se herääminen tuli aika luonnostaan, mikä on ollu tosi vaikeeta mulle. Nuorempana, niin jotain pari vuotta sitten, rytmi oli tosi jumahtanu tohon yhentoista heräämiseen vaikka käviki töissä (siis; meni liian myöhään nukkumaan viikolla). Nuorena nuorena oisin aina nukkunu helposti kahteen.. Ei hitto, nyt kasaan taas tää paletti!

Jea, maisemanvaihtoa kehiin vaan. Hyvää vaihtelua, eikä tunnu ihan niin pahalta oravanpyörältä, kun tulee uusia juttuja vastaan.

EDIT: Katsos, tämähän oli minun 5000. posti. Eikä yhtään asiaa koko postissa.

Go Kaira! Ja varsinkin jos tympääntymisen merkkejä näkyy niin NYT on se hetki. Sitten vasta ku löytää jonkun messevän työn missä haluaakin olla, voi alkaa harjoittelemaan arjen sietämätöntä keveyttä..

Voi että, heräsin vasta. Arvasin, että tää lomailu menee tähän. Koko vuoden heränny kuudelta ja seiskan kasin aikaan viikonloppusinkin ni nyt on taas ihan teiniPatleettiolo. Ja se herääminen tuli aika luonnostaan, mikä on ollu tosi vaikeeta mulle. Nuorempana, niin jotain pari vuotta sitten, rytmi oli tosi jumahtanu tohon yhentoista heräämiseen vaikka käviki töissä (siis; meni liian myöhään nukkumaan viikolla). Nuorena nuorena oisin aina nukkunu helposti kahteen.. Ei hitto, nyt kasaan taas tää paletti!

Ala edes aloita. Meikalaisen rytmi on viela enemman pain vittua. Tossa tyokeikalla oli rytmi sellainen et nukkumaan mentiin klo 06-08 aamulla, heratys klo 15, toihin klo 17 ja toista pois n. klo 03. Nyt alkaa vahan palautua normaalimmaksi kun herasin jo 11.30, mutta eikohan se viikonloppuna taas mene vituiksi kun tyoajat ovat 23-05 pe ja la :jahas: Nainkohan sita ikina sopeutuu 9 to 5-rytmiin tulevaisuudessa...

Ala edes aloita. Meikalaisen rytmi on viela enemman pain vittua. Tossa tyokeikalla oli rytmi sellainen et nukkumaan mentiin klo 06-08 aamulla, heratys klo 15, toihin klo 17 ja toista pois n. klo 03. Nyt alkaa vahan palautua normaalimmaksi kun herasin jo 11.30, mutta eikohan se viikonloppuna taas mene vituiksi kun tyoajat ovat 23-05 pe ja la :jahas: Nainkohan sita ikina sopeutuu 9 to 5-rytmiin tulevaisuudessa...

Juu noi onki töistä johtuvia. Ei olsi enää mun juttu mitkään vuorotyöt.. Muistan kuinka persiistä noi oli. Nyt oon vaan niiin tyytyväinen kun on se 8-16 duuni.. Säkin lepäilet laakereillas kun sellaseen pääset =)

Back
Ylös Bottom