Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ite kuskaan tänää kavereita kasarmille. Mulla alkaa intti tammikuussa.

Nyt on kyllä hyvä, että en kesällä menny. Vasen polvi on jostain syystä niin kipeä, että ei juokseminen onnistu ollenkaan.

Ite vaan toivon että mun valmiiks hajalla olevat polvet kestäis...halu on kova suorittaa intti ja siellä oon niin kauan ku raajoja on oikea määrä ja ne oikeissa paikoissa.

Sillä automatkalla oli puhetta ja häslinkiä koko reissun ajan, ennen kun näki kasarmin portit ensimmäistä kertaa. Tunnin automatkan ensimmäinen hiljainen hetki alkoi siitä, ja tuntui kestävän selvästi kauemmin kuin se todellisuudessa kesti. Ei muuta kuin lykkyä pyttyyn.

Jeps, itellä oli sellainen 6kk hiljainen hetki, mutta tuntui kyllä koko vuodelta.

Vähän meinais väsyttää mut oli niin ihana vkoloppu kaikkien hienojen ihmisten kanssa, että kyl pitäis nyt jaksaa olla ilonen ja pirtsakka. Just toi autolla ajaminen vaan ei kiinnostais mut jospa sais ajaa suht itekseen :)
Kairan tyhjentävää vastausta eiliseen shortsidilemmaan odotellessa kuluu mukavasti tämäkin työpäivä :jahas:. Enää neljä aamua lomaan muuten...

Ite vaan toivon että mun valmiiks hajalla olevat polvet kestäis...halu on kova suorittaa intti ja siellä oon niin kauan ku raajoja on oikea määrä ja ne oikeissa paikoissa.

Jos oot intissä polvet paskana ni menee niitä palveluspäiviä siinäkin. Paskinta vaan on se että monet muut vittuuntuu ku sun ei tarvii tehä mitää, ku et voikaan tehä mitään paskan polven takia :david:

Jos oot intissä polvet paskana ni menee niitä palveluspäiviä siinäkin. Paskinta vaan on se että monet muut vittuuntuu ku sun ei tarvii tehä mitää, ku et voikaan tehä mitään paskan polven takia :david:

Jos se polvi siellä rikkoontuu, niin voihan ne myös lähettää kotiin. Se vasta ikävää on kun saattaa sitten joutua palaamaan vuoden päästä.

Voi voi, satuinpa just vilkaseen peiliin. Voiko mies olla näin karismaattinen ja seksikäs, kysyn vaan? Ei ole olemassa lesboja, on vaan naisia jotka ei oo vielä tavannu mua.

Kairan tyhjentävää vastausta eiliseen shortsidilemmaan odotellessa kuluu mukavasti tämäkin työpäivä :jahas:. Enää neljä aamua lomaan muuten...

Oonks mä nyt jotenki henkilökohtasesti loukannu sua tällä shortsi-asialla? Ja miks just mun pitää joku tyhjentävä vastaus antaa? Kaikki ei voi tykätä kaikesta ja helvetin hyvä niin. Kai ne chinos- ja mitänäitänyton-shortsit menee muun pukeutumisen ohella. Ja niillä rintataskulappuläppäpaidoilla en todellakaan tarkottanu kauluspaitoja vaan niitä raidallisia liparekankaasta tehtyjä. Niitä, missä on sellanen värikäs tasku. Joskus jopa tasku rinnan päällä ja toinen helmassa. Pukeutukaa nyt herra jumala miten pukeudutte. Mä en vaan tykkää kaikista muoti-ilmiöistä ja so be it. Antakaa ny vittu olla ja vinettäkää jostain muusta. Niinku vaikka siitä että iiks, taas niinku sataa vettä ja kesä on ihan paska :lol2:

Oonks mä nyt jotenki henkilökohtasesti loukannu sua tällä shortsi-asialla? Ja miks just mun pitää joku tyhjentävä vastaus antaa? Kaikki ei voi tykätä kaikesta ja helvetin hyvä niin. Kai ne chinos- ja mitänäitänyton-shortsit menee muun pukeutumisen ohella. Ja niillä rintataskulappuläppäpaidoilla en todellakaan tarkottanu kauluspaitoja vaan niitä raidallisia liparekankaasta tehtyjä. Niitä, missä on sellanen värikäs tasku. Joskus jopa tasku rinnan päällä ja toinen helmassa. Pukeutukaa nyt herra jumala miten pukeudutte. Mä en vaan tykkää kaikista muoti-ilmiöistä ja so be it. Antakaa ny vittu olla ja vinettäkää jostain muusta. Niinku vaikka siitä että iiks, taas niinku sataa vettä ja kesä on ihan paska :lol2:
Et ole loukannut, kunhan kiinnostaa :love:. Mikä tuo raidallinen liparekankaasta tehty paita on, siis t-paita jossa on rintatasku eli joku tällainen:
chestpockettee3.webp

Niin ja aurinko alkaa paistaa taas perjantaina kun mun loma alkaa ;).

Bored at the office. Venailen, että ruoka laskeutuu... Feeling skinny. En ota valokuvia ittestäni seuraavaan puoleen vuoteen, wattu.

Et ole loukannut, kunhan kiinnostaa :love:. Mikä tuo raidallinen liparekankaasta tehty paita on, siis t-paita jossa on rintatasku eli joku tällainen:
katso liitettä 83758

Niin ja aurinko alkaa paistaa taas perjantaina kun mun loma alkaa ;).

Ton tyylinen joo, mut useemmin ne on sellasia ihan roikkuvia, järkyttäviä lipareita, syvä v-kaula-aukko ym. Mulla ei oo Suomen kelille mitään vaatimuksia, mun lomalla paistaa satavarmasti ja on hellettä :)

Ton tyylinen joo, mut useemmin ne on sellasia ihan roikkuvia, järkyttäviä lipareita, syvä v-kaula-aukko ym. Mulla ei oo Suomen kelille mitään vaatimuksia, mun lomalla paistaa satavarmasti ja on hellettä :)
Joo tiedän kyllä mitä tarkoitat nyt. V-aukot ei monelle sovi aikanaan silloin kun ne on niitä todella avonaisia. Neljän päivän päästä alkaa kesä :).

Ja näin sitä muutaman tunnin jälkeen alkaa viikko käynnistymään :hyper:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom