Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Törkee väsymys ja pitäs sinne Tampereelle lähteä. Miks hitossa en ottanu kun yhen yön ja lähteny vasta huomenna. No enköhän mä ennen Pyr0a sinne selviä. Tai tiedä sitten miten viritetty se sen kakspyöränen on.

hohhoi.. viikonlopun suunnitelmat muuttu siinä vaiheessa kun työnjohtaja tuli sanomaan että huominen päivä meneekin kokonaan töissä ja sunnuntainahin puolisen päivää. :face:

Missä kaikki asiakkaat? Kesäpäivästä nauttimassa tietenki... Onneksi pääsee tunnin päästä kotiin ja ennen kaikkea ULOS. :)

Ihana kuumuus!!! :) mulla tosin on kuitenki viileämmät olot kuin tolla kaverilla joka paahteessa asentaa mun autoon valosummeria :D

Hiljaa siellä, senkin porsas :jahas: Tää kuumuus on ihan rektumista kun joutuu hikoilemaan töissä keskellä paahtavinta hellettä - Hiukan kyl ihmettelin kun Mike Monroe tepasteli iltapäivästä Runeberginkadulla vastaan täysissä syyskauden pukineissa ja nosteli vain kauluksia pystyyn.. toisia ei näytä paljon helteet haittaavan.

2/3 LUSITTU ja nyt vasta loma oikiasti alkaa!!

Voi jeesus-maria åḱerlund miten hikinen treeni. Tuli hetkittäin jo pakokauhu sen hienpaljouden kanssa. Kyllä se ei ole vale että ihminen on 70%'sti vettä.

Nyt on Kairan autossa semmonen räikkä jotta naapuritki herää jos on jääny valot päälle :D

Turvavyö ja valosummerit pitäs lailla kieltää. Joissain keksinnöissä vielä ämyrit huutaa jos avaimet jää virtalukkoon. Kuka vitun pälli unohtaa avaimet virtalukkoon muuten kuin tarkoituksella??

Sopiva keli muuten villotella aittaa. Meinaa olla semmonen kokovartalo klamydia tällä hetkellä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Väsyttää. Menin eilen ennen yheksää nukkumaan ja nukuin ponniin ja silti väsyttää.
Heräsin vahingossa 35 minsaa myöhemmin kuin normaalisti (unohin laittaa herätyksen),
mutta olin samaan aikaan töissä kuin normaalisti. Mitähän mää oikein teen kaikki aamut... :jahas:

Sitten joku vi*un valopää, jonka konepellin alla oli V6-moottori ei saanu kiihdytettyä kotteroaan
nollasta kahdeksaankymppiin alle kilometrin matkalla. Nggggghhhhh. Onneksi on perjantai. :dance: On ollu
käämit tällä viikolla aika kovilla...

Turvavyö ja valosummerit pitäs lailla kieltää. Joissain keksinnöissä vielä ämyrit huutaa jos avaimet jää virtalukkoon. Kuka vitun pälli unohtaa avaimet virtalukkoon muuten kuin tarkoituksella??

Sopiva keli muuten villotella aittaa. Meinaa olla semmonen kokovartalo klamydia tällä hetkellä.

Mulle toi summeri on nyt kyllä tarpeellinen, minä pässi nimittäin olen viime aikoina ollut niin ajatuksissani, että unohtelen valoja päälle koko ajan. Hyvähän se on, että huutaa silloin kun olen taas unohtanut aivoni eteisen naulakkoon.

Myötätuntokutina iski tosta villottamisesta, hyi helvete. Sama kun heinänteon aikaan illalla menee saunaan ja kiroilee niitä heinänviiltämiä koipiaan kun suolainen hiki "voitelee". Ja hyvän biisinki iskit. Mä kuuntelen tätä upeaa duettoa:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom