Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aijai kun on ihana ilma! Tänään tullut kyllä ulkoiltua kunnolla. Meneepä viikko taas hullun nopeaa, huomenna jo perjantai... Tosin lauantai meneekin töiden merkeissä niin ei ehdi kesäilmoista juuri nautiskella.

Nostalgiabiisi kesäillan kunniaksi: :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Helvetti påitäis saada aikaiseksi polttaa autoon Cascadaa ja muuta perinteistä teknoa :D

Tiedättekö, kun salaa tykästyykin johonkin biisiin, joka on täysin ääliö, tyhmä ja muutenkin ihan väärin? Hemmetti tää paskasanko ei poistu mun korvakäytävistä. Se on hyvä biisi ja minä vihaan sitä! :D

Mikä kappale? :D

Melkein ensin veikkasin "maijalla oli karitsa" -veisua, mutta siitä ei voi oikeastikkaan tykätä, edes salaa.

Mikä kappale? :D

Melkein ensin veikkasin "maijalla oli karitsa" -veisua, mutta siitä ei voi oikeastikkaan tykätä, edes salaa.

Hahahaha! :D Mä melkein toivoisin, että se olisi tuo vitsin karitsa. Vaan ku ei. Se on tämä:

:nolo:

Ensimäiset 4 sekuntia mietin että oho, nythän on jotain uutta hyvää musiikkia, mutta 10 sekunnin kohalla tajusin että so not. :jahas:

Väittäsin melkeen et paras sarja IKINÄ! Kyseessä siis alkuperäinen versio Suomessa pyörineestä Vedetään hatusta ohjelmasta, tosin ei näitä voi edes verrata keskenään. Aivan mahtavia!

Tuosta Whose linesta oli eilen puhetta. Tuo on kyllä aika hauska :D

Koettakaapa katsoa tämä nauramatta :D

Tein eilen oman ennätykseni laiskuudessa. Juoksutin koiraa siten, että koira juoksi edellä metsätietä pitkin ja minä ajelin hiljakseen autolla perässä :D

Mulla on ainaki soinu tää päässä koko viikon :D :D

...ja sain sen myrkytettyä vahingossa siskonki päähän :D hihii

Mulla soi muutama viikko sitten tää päässä jotain 5 tuntia pyöräreissulla:

Teki mieli tappaa itteni.

Missä on itsesuojeluvaisto? Aina kun duunista tulee, niin täytyy treenaamisen jälkeen vaan syödä pirusti. Tänään tuli pahimmat överit, kun ei uskalla koneelta liikkua, kun maha on niin täysi.

Sais suoltaa tääläkin mut ei niin ei. Vois syyä rahkan ja mennä maate. Jaksaa huomen räpätä pitkin mukkulan rantoja ku on hyvin nukkunu ;)

No mun pitäis kyllä mennä ajoissa nukkumaan kun helvetisti univelkaa muutenkin ja pitäis huomenna jaksaa ryypätä. Helvetin inspiraatioiden ajoitukset :rolleyes:

No mun pitäis kyllä mennä ajoissa nukkumaan kun helvetisti univelkaa muutenkin ja pitäis huomenna jaksaa ryypätä. Helvetin inspiraatioiden ajoitukset :rolleyes:

Ephe, o' why? :itku:

Back
Ylös Bottom