Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haha.. tätä kehoo kukaa kuolaa.. :D

Niinpä. Kaikki pakkikset urootkin vaan silittelee mun mahaa ja kyselee miten oon saanut sen kasvamaan noin nätisti ja surkuttelevat josko heilläkin olis joskus varaa syödä noin hyvin :(

Jos mä tietäisin mikä mua vaivaa, tai että mua ylipäätään vaivaa joku, niin korjaisin asian mahdollisimman nopeasti.

Mä muuten näin tänään tietääkseni ekaa kertaa pakkisunta. Siinä me pidettiin no-bodyn ja Judiksen kanssa lanit. Sitten kun Judis oli lähdössä kotiin, niin no-body nosti paitaansa ja vilautti sille sixpackiaan.

Niinpä. Kaikki pakkikset urootkin vaan silittelee mun mahaa ja kyselee miten oon saanut sen kasvamaan noin nätisti ja surkuttelevat josko heilläkin olis joskus varaa syödä noin hyvin :(

Totta muuten. Voin todistaa.

Ei menny auto kaupaks. Sanoivat että käy kattoo vielä toista yksilöö ja sit soittelee jos on sikseen... eli ei taida soitella. Sama meininki ku aina työhaastatteluissa, paitsi että tällä kertaa ei osaa harmittaa ku monivuotisesta rakkaasta kyse. Työ taas on vaa jotai emmätiiä mitä lie, joskus kuullu et sellasta tehää.

Haha.. tätä kehoo kukaa kuolaa.. :D Aurinkoki meni pilvee piiloo heti ku otin paidan pois! :jahas:

Kyllä mä luulen että ainakin Vilu olisi paikalle etsiytynyt:D No kerkeäähän se lauantaina sit teidän miitissä;)

Haha. Meniski noin :D

Kyllä mä luulen että ainakin Vilu olisi paikalle etsiytynyt:D No kerkeäähän se lauantaina sit teidän miitissä;)

Mä en kyl usko.. ja lauantain miitissä aattelin pitää vaatteet päällä! :D ...huom..aattelin :D

Mä en kyl usko.. ja lauantain miitissä aattelin pitää vaatteet päällä! :D ...huom..aattelin :D

No höh, en mä sit tule..;) No en mä sen takia skippaa, ehkä..

Mutta nyt pyytäisinkin arvon herroja ketkä ovat menossa tuonne miittiin, pitäkää kännykkäkameranne valmiina:D

Älä selitä.. :D ja jöö..kameroita.. näin o... :D

Hö, enkö saa keksiä jotain uudempaa selitystä miksen tule?:D Jälkeenpäin kyllä harmittaa jos kuulee että oot käyny naku-uinnilla muttei kukaan ole ottanu :kuvia: todisteeksi:D

Tiedättekö, kun salaa tykästyykin johonkin biisiin, joka on täysin ääliö, tyhmä ja muutenkin ihan väärin? Hemmetti tää paskasanko ei poistu mun korvakäytävistä. Se on hyvä biisi ja minä vihaan sitä! :D

Back
Ylös Bottom