Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Rocky 2 ja kotitekoista raparperi-mansikka piirakkaa :dance:

Koivet ei edes täytä, enempi menee hermo siihen riipimiseen. Koskaan ymmärtäny niitä ihmisiä, jotka ostaa irtogrillistä yhden koiven. Eihän sillä saa ku naapurin sääsket vihasiksi.
Ostin jokin aika sitten pitkästä aikaa kanankoipia, mutta muistin heti paistettuani ne, miksi niitä ei kannata ostaa. Kauhea työmäärä, että saa sen pienen kasan rasvaista lihaa revittyä irti koivesta. Onhan ne halpoja suikaleisiin verrattuna, mutta perhana mieluummin maksan kolminkertaisen hinnan oikeasta lihasta kuin nypin niitä limaisia palasia puoli tuntia luista irti.

Ostin jokin aika sitten pitkästä aikaa kanankoipia, mutta muistin heti paistettuani ne, miksi niitä ei kannata ostaa. Kauhea työmäärä, että saa sen pienen kasan rasvaista lihaa revittyä irti koivesta. Onhan ne halpoja suikaleisiin verrattuna, mutta perhana mieluummin maksan kolminkertaisen hinnan oikeasta lihasta kuin nypin niitä limaisia palasia puoli tuntia luista irti.

Jjjjjjep! Onhan se hyvää se koipiliha kun se on vähän rasvaisempaa, mut tosiaan, miten paljon helpompaa on se suikaleiden nakkaaminen pannulle? Varsinkin jos jättää ne paskat paistisuikaleet hyllyyn ja panostaa filesuikaleisiin. Mä en muutenkaan jaksa arkipäivän ruokaan ihan kauheasti ajallisesti panostaa, niin mitä nopeemmin saa kaman lautaselle ja sitä kautta mahaan niin sitä parempi :D Musta tulee vaarallinen nälkäisenä, silloin ei passaa ärsyttää.

Kiitoksia vaan! Alkoi tehdä mieli broilerin koipireisiä. Minä paistan ne vissiin ylikypsäksi. Nahka menee tummanruskeaksi ja rapeaksi. Ne syön siitä alkuhätään. Liha lähtee luista irti sitten helposti. Jos jotain minä työkalulla osaan tehdä, niin se on kyllä lihan irroitus haarukalla koipireidestä.
Tilanne muuttuu sitten radikaalisti jos koipia jää pari evääksi. Silloin yön aikana jääkaapissa liha on päättänyt vittuillessaan kiinnittyä luihin uudestaan ja mikrolämmitys ei auta 100%'sti tähän vaivaan. Joskus lautasella on isompi läjä koipireiden jämiä, kuin mitä koipireiden koko oli ennen syöntiä. Tämä on yksi elämän suurista mysteereistä.

Marked for Death, Fox klo 21.55. Vielä silloin, kun Stevenin Seagali oli kova jätkä. Nyt se on vaan jätkä. Ehkä tuolla saa illan tapettua. Vaikka elokuva nyt, mikään kaksinen olekkaan.

EDIT: Kellonaika.

Musta tulee vaarallinen nälkäisenä, silloin ei passaa ärsyttää.
Mä enää muista mitä nälkä tarkottaa. Jos sais pitää cheattipäiviä bulkilla niin en söis mitään. Tänään 4000kcal, koska aktiivisuus on aika rajua töiden takia... 4000kcal on ihan helvetin iso läjä ruokaa, jos sen ottaa puhtaista aineksista. Etiopialaiskylä söis viikon tolla riisimäärällä.

Eikö tuo ole jokaisen naisen ominaisuus?

Kohdannut kyllä kummankin sukupuolen edustajia joista tulee ihan mahdottomia äkkäilijöitä jos ei tuu ruokaa oikeeseen aikaan :D

Mä enää muista mitä nälkä tarkottaa. Jos sais pitää cheattipäiviä bulkilla niin en söis mitään. Tänään 4000kcal, koska aktiivisuus on aika rajua töiden takia... 4000kcal on ihan helvetin iso läjä ruokaa, jos sen ottaa puhtaista aineksista. Etiopialaiskylä söis viikon tolla riisimäärällä.

Mä pelkäsin tälle leikkidieetille lähtiessä että hajoilen nälkääni, mut yllättävän nopeesti varmaan kroppa tottuu. Tänään nyt oli niin kuumakin ettei ollu nälkä.

Mitä dieettiin tulee niin siihen kyllä tottuu yllättävän hyvin. Taino en mä nyt mistään hifistely dieteistä tiedä mut itekki ku laihutin sen parikytä kilua niin eipä sitä nyt mitenkään oikein ajatellut olevansa enää dietillä alkukankeuden jälkeen mitä kestki ehkä kuukauden.

Musta tulee vaarallinen nälkäisenä, silloin ei passaa ärsyttää.

Sama.
Muuten leppoisa, mut nälkäisenä voi tapahtuu ihan mitä vaan..

Back
Ylös Bottom