Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Sama täällä. 3-vuoron vapaat alkaa tänään ja tarkotus olis sunnuntaina palata pyörittämään babylonianrattaita. :) Tämä yö on kyllä nopeeta vierähtänyt...

Aamua. :dance: Pekoni-muna-ruiskorppu-kylmäsavulohi-kahvi-macapirtelö -aamiainen melkein vedetty napaan.

Edessä ihastuttava päivä töissä. Jos tänään muistais tehdä edes kolmasosan niistä asioista, mitä eilen
unohdin, kun juoksin pää kolmantena jalkana pitkin tehdasta. :rolleyes: ja btw, pikkuperjantai!! :dance:

Huomenta !

Piti tulla seittämään palaverin takia. Tulee extra tunti :)

Hauskaa päivää kaikille ! :D

Se ois uus aamu taas ja neljä viikkoa lomaan. Melkosta kitumista.

Aamua. :dance: Pekoni-muna-ruiskorppu-kylmäsavulohi-kahvi-macapirtelö -aamiainen melkein vedetty napaan.

Eih. Just joo. Että semmonen aamupala. Mäpä kaivan ton oman aamuraejuustoni tuolta :jahas:

Mutta että huomenta! Olin yön aikana saanut kaksi viestiä, toinen oli luokkaa "jesss!" ja toinenkin oli niin ihana että piti aamuyöstä sitä lukiessa vähän kyyneliä pyyhkiä silmäkulmasta. Oijoi.

Tänään onkin sit vapaapäivä eli tietää aamulenkkiä, treeniä ja -jos Luoja suo- antaumuksellista auringonottoa parvekkeen puolella :)

Ensimmäinen yö, minkä nukuin tuuletusikkuna auki. Historiallinen hetki, kesä on nyt virallisesti alkanu.

Tänään myös se kuulustelu siellä Sykerössä. Älkää toivottako onnea, mä hoidan homman kuitenki.

Kiva oli herätä lomalla klo 0630, ilman mitään syytä.. No, pääsi heittämään aamulenkin hyvissä ajoin mahtavassa säässä :)

Ensimmäinen yö, minkä nukuin tuuletusikkuna auki. Historiallinen hetki, kesä on nyt virallisesti alkanu.

Minä oon nukkunu jo monta kuukautta tuuletusikkuna auki, no problemos. Mukavampi nukkua viileässä.

Olipa kiva kuulla tänään, että sain sen asunnon vuokrattua mitä kävin katsomassa. Muuttobileet pystyyn! :dance2:

Nonii nyt kaikki kotilääkärit kuulolle!! Yön aikana kipeytyi vasen polvi, FUG! Mihinkään ei oo osunu tai mitään, mutta kipee se vaan on. Kun jalan suoristaa niin tuntuu kipua tuossa lumpion alapuolella. Auttaskohan tähänkin perkeleen kova kyykkyreeni? Selkäkivut ja jumit ainaki lähtee kun vetää kunnon selkäsaunan.

Täytyy kyllä myöntää että on ollu kelien suhteen aika outo kesä. Yleensä olen ollut ulkona t-paita päällä jo 15 asteen lämmöissä mutta tänä kesänä olen tainnut olla kolme vai neljä kertaa ulkona t-paita päällä. Ei ole kyllä ilmoista päässyt nauttimaan.

Nonii nyt kaikki kotilääkärit kuulolle!! Yön aikana kipeytyi vasen polvi, FUG! Mihinkään ei oo osunu tai mitään, mutta kipee se vaan on. Kun jalan suoristaa niin tuntuu kipua tuossa lumpion alapuolella. Auttaskohan tähänkin perkeleen kova kyykkyreeni? Selkäkivut ja jumit ainaki lähtee kun vetää kunnon selkäsaunan.

Oisko vaan yön aikana ollu jotenki huonossa asennossa lukittuneena? En tiiä. Kokeile jumppailla sitä, äläkä vedä äärilukkoon.

Ostin eilen ihan kokelumielessä kultakatriinaa, menny nyt sekotus-suhteella 3annosta puruja-5 vettä. Vähä laihaa tulee mut ei tarvii irvistää ja onhan pehmeetä, niiku paketissa väittää. Pitäis varmaa ruveta harrastaa erikoiskahveja.

Back
Ylös Bottom