Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onks cosmopolitanissa aina jotai naisellisia testejä?
Ne testit on ihan loistavia. Ellei sen lehden ostaminen hävettäis niin vietävästi, niin ostaisin joka numeron niiden testien takia.

Tuli muuten taas syödessä hiki. Aerobinen kestävyys alkaa olla samalla tasolla sosiaalisten taitojen kans, eli hyvin hyvin matalalla.

Aijjaa. Mä oon joskus vaan selaillu vuosia sitten erinäisiä numeroita, lähinnä kuvia katellu.
Musta taas tuntuu että mitä kovempi aeroobinen kestävyys, sitä heikommat sosiaaliset taidot. Siihen suuntaan on ainakin menty.

Nyt on imuroitu, pyyhitty pölyt, lattiat sekä matot pesty, iso osa tavaroista järjestelty uusiksi, ja seuraavaksi taidan pestä pyykit ja tiskata... vittu että mää olen oikea kodin pikku hengetär tänään. Loppupäivän makaan kyllä sohvalla.

Toivottavasti jalat sai ees vähän hittiä äsken prkl. Saatanan rimpat.

Mä en tervehdi. Ketä mun pitäis tervehtiä? Oon sosiaalisesti ihan jonkun matelijan tasolla. Niinku vaikkapa käärmeen, hetken toljottelen ja sitten pistän.

- - - Updated - - -

Tulipas aggre olo...leggworkout afteranger?

Ne testit on ihan loistavia. Ellei sen lehden ostaminen hävettäis niin vietävästi, niin ostaisin joka numeron niiden testien takia.

Nuo kyselyt on ihmeellisiä, koska kaikkea voikin selvittää parilla kysymyksellä. Löytyy tuloksia seksiasennosta, miehen silmienväristä aina suosikkitähtikuvioon. Eikö noissa lehdissä ole vielä "käske miehesi lukea tämä" -osio? Herranjestas niitä tekstejä mitä joskus olen lukenut.

Ei käärmeet pistä!

Ee..? Yleisesti on myös käytetty termiä pistää vaikka onkin tarkoitettu puremaa. Minä saatan ehkä tehdä kumpaakin, pistämistä vain vertauskuvallisessa mielessä. Äh, just joo, höpöhöpö, suihkuun.

Joskus nuorempana syytin kaikenmaailman salkkareita ja cosmopolitaneita naisten käyttätymisestä. Nyt taas tuntuu että ehkä syytöksissä olikin perää :D

Ee..? Yleisesti on myös käytetty termiä pistää vaikka onkin tarkoitettu puremaa. Minä saatan ehkä tehdä kumpaakin, pistämistä vain vertauskuvallisessa mielessä. Äh, just joo, höpöhöpö, suihkuun.

Häiritsee suuresti moinen käytös! Sama kun lähes kaikki sanovat, että ovat täynnä hyttysen/itikan puremia, vaikka eivät ne pure, ne pistävät! Pienet asiat jotka ärsyttävät jne...

Haha, itse myös harrastan moista nihilismiä, sallien itselleni kuitenkin vapauden raiskata suomen kieltä täysin estottomasti..

Jaa eivät ota Mroomiin sisään 17:40 kun liike menee tasalta kiinni. Ja kun huomenna käyn niin tässä päässä menee varmasti taas se 15-20min kun koneella saa sivut vedellä ja päältä vain lyhennellä ja harventaa.. Perkele, pistäsivät sen aukiolon sen mukaan millon vielä suostuvat ottamaan sisään. Ne pienet asiat jotka hämmästyttää/kummastuttaa/vituttaa pientä (läskiä) kulkijaa..

Pitäisi varmaan pitää kevyt viikko, kun ei ole näköjään sellaista tullut vietettyä piiitkään aikaan. Harmillista, että juuri nyt treenit sujuu parhaiten, mutta pää alkaa kiristää liikaa. :face: Nooh, jos malttaisi ja kävis hakemassa kevyesti jätskiä kesäpäivän kunniaksi. :)

Ehanaa, huomenna heti aamusta hieronta. Sais tuon selänkin aukastua taas niin alkais elämäkin näyttämään valoisammalta taas hetkeksi :)

Pitäisi varmaan pitää kevyt viikko, kun ei ole näköjään sellaista tullut vietettyä pitkään aikaan. Harmillista, että juuri nyt treenit sujuu parhaiten, mutta pää alkaa kiristää liikaa. :face:

Mikä se on? Joku vähä kalorinen viikko? Eikai ny jos reeni kulkee.

Mikä se on? Joku vähä kalorinen viikko? Eikai ny jos reeni kulkee.

Lähinnä kevyempää liikuntaa, juoksut ja saleilut samanaikaisesti alkaa hieman painaa näköjään, kun juoksukilometrejä tullut enemmän. Äsken jupisin jo, että se oli viimeinen lenkki tälle kesälle ja siirryn taas pelkkään punttailuun. :curs: Juoksen pitkiä lenkkejä ja kortisoli ei ole hyvä ystäväni. Punttailu on kuitenki se ykkösjuttu.

Kauhia näläkä! Hiilihydraatit vedetty mutulla kovin alas tällä viikolla. Toinen päivä menossa ja kuolen nälkään. :jahas:
Kebab ranskalaisilla ois ihan jees tähän saumaan...

Back
Ylös Bottom