Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niska ja hartiat ihan jumissa, mitä helvettiä. Eiku siis huomenta. Mutta ai pirulauta. Piti tossa heti aamutuimaan pyöriä pallojen päällä kun tuntu jotain lukontynkää olevan tuolla. Jäin rullailemaan ja siinä pamahti ensin rintaranka oikein kunnolla, perään pari kertaa pienemmin ja sit kun hiljalleen rullailin selkää nikama nikamalta ylöspäin niin tuli sitä ääntä tähän maailman vähä enemmänkin.

Huomenta!

Että oli juminen reeni eilen. Ei tee tauot hyvää. Nyt on kyllä hyvä fiilis, ku oon saanu latsitki juntteriin. Tänään jalkoja :rock:

Ai jumantsuika mikä keli! Oli tarkotus käydä koiran kans vaan tollanen lyhyt korttelipissatusreissu. Jännästi löytyi uusia hiekkateitä ja polkuja ja "mihinkäs tää silta vie". 45min upeaa auringonpaistetta ja oma naama oli ainakin niin messingillä, että voi moro! Ihanaa tiistaita kaikille ihanaisille höpönassuttimille! Pienistä iloista koostuu suuri onni :)

Huomaisikohan kukaan, jos ottaisi duunissa ruokalevon? Meidän työhuoneessa on mukava sohva, mutta siitä kaikki kuulisi kuorsauksen. Siesta-systeemi Suomeenkin, kiitos.

Äh, kuka jaksaisi hakea mulle vaahtomuovit kellarista? Pitäs suojata fillarin runko matkahuoltoa varten.. myin sen pois. Blaah. Tekis mieli tehä taas vaan sijaistoimintoja, kuten notkua täällä.

Ai jumantsuika mikä keli! Oli tarkotus käydä koiran kans vaan tollanen lyhyt korttelipissatusreissu. Jännästi löytyi uusia hiekkateitä ja polkuja ja "mihinkäs tää silta vie". 45min upeaa auringonpaistetta ja oma naama oli ainakin niin messingillä, että voi moro! Ihanaa tiistaita kaikille ihanaisille höpönassuttimille! Pienistä iloista koostuu suuri onni :)
Ihanan aurinkoinen Kaira :)
On näillä keleillä kyllä kumma vaikutus mielialoihin.

Halisaldoni on nyt näin alkuviikosta miinuksella, tilanne on korjattava mahdollisimman pian tai tulee viekkareita *haliiiii*

Ihanan aurinkoinen Kaira :)
On näillä keleillä kyllä kumma vaikutus mielialoihin.

Halisaldoni on nyt näin alkuviikosta miinuksella, tilanne on korjattava mahdollisimman pian tai tulee viekkareita *haliiiii*

Joskus se on oltava vähän aurinkoinenkin, mulla on monta syytä olla iloinen ja onnellinen :)

Milläs me sitä sun halisaldoas korjattais, montako pistän tulemaan heti näin alkuun? Käykö kymmenen, vai pistänkö heti kakskymmentä? :love:

Joskus se on oltava vähän aurinkoinenkin, mulla on monta syytä olla iloinen ja onnellinen :)

Milläs me sitä sun halisaldoas korjattais, montako pistän tulemaan heti näin alkuun? Käykö kymmenen, vai pistänkö heti kakskymmentä? :love:
Parikymmentä riittänee alkuunsa :D

Back
Ylös Bottom