Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on valintojen maailma Ephe.Amatöörit. Kieltäytyy hyvästä ja rajoittaa elämäänsä. Itsehän syön kaiken minkän haluan ja mihin on varaa. Pysyy mieli virkeenä!! Ja lompakko laihana :jahas: Noh, ite lihoo ni maailma pysyy taas balanssissa, heh.
Luuletko että kehtaan Lapin Isoa ja kaiken maailman Santseja lähtee kahtoo arkivermeissä??
btw vitun kova toi sun cd-soitinhässäkkä :D
Live with the pain of discipline or with the pain of regret.
E: Onko noi kaikki sanat oikein kirjotettu, ope?
Amatöörit. Kieltäytyy hyvästä ja rajoittaa elämäänsä. Itsehän syön kaiken minkän haluan ja mihin on varaa. Pysyy mieli virkeenä!! Ja lompakko laihana :jahas: Noh, ite lihoo ni maailma pysyy taas balanssissa, heh.
Luuletko että kehtaan Lapin Isoa ja kaiken maailman Santseja lähtee kahtoo arkivermeissä??
Kyllä se on tyhmä tämä ihmismieli. Kaks päivää tiukkaa ruokavalioo takana ja korvienväli piiputtaa heti. Kiva olla töissä ihanien, rasvaa tihkuvien, suolaisten, sanoinko jo rasvaisten ja ihanien lihamötkäleiden kanssa. Ruokaa joka puolella ja sitten menet taukohuoneeseen syömään kanaa ja raejuustoa. Sielläkin naapuriosaston Irma on hakenut kahviosta berliininmunkkia ja syö sitä hillot rinnuksille valuen. Tää on täysin henkistä, mutta voi hyvä luoja että henki voi olla heikkoa.
Pari päivää, kun jaksat vielä pysyä tiukkana niin helpottaa tuon kanssa.
Meillä oli skidinä sellanen CD-i soitin, jonka piti olla joku kovakin juttu. Siihen oli pelejä, joita pysty pelaa telkkarista ja siinä oli laivanupotus peli. Se oli aivan mahtava, kun meillä oli talossa hullut äänentoistot ja joka kerta kun ammuit tuli autenttisia historiallisia filminpätkiä, jossa sotalaiva ampuu. Jos se osu kaveriin, niin sitten tietenkin tuli filminpätkä siitäkin. Ne äänet oli aivan tajuttomat kun kaiuttimet oli välikatolla. :wtf: :haart:
Revi siinä sitten riemua, kun et ikinä osannut niitä laskuja. Englanti on kyllä aina ollu mulle jotenki luontevaa, en oo koskaan harjotellu mitään kielioppeja tai muuta höpöhöpöä vaan menny fiilispohjalta :D Silti aina ollu arvosteluissa vähintään kiitettävää tasoo.Hienosti, saat kultatähden tähän vihon reunaan. Perkele, joskus mukelona kun aina saatiin opelta noita tarroja vihkoihin, niin miten paljon hajotti kun yhdellä lukukaudella saatiin vaan jotain "kotimaiset vihannekset" -tarroja. Revi siinä sitte porkkanasta riemua kun osasit matikan laskut :D
Riittävän masentunut ihminen pystyy kieltäytyy mistä vaan.
Tota usko kukaan sun treenipäivyrin jälkeen! Kauhee Pattismurffi.Haha, kato vain mikä alle 90kg:n ruikuli täältä tulee. :lol2: Känttynen ja kärsivä ku Utsjoen janoisin koivu.
Se oli kova! Vois kaivaa sen jostain ja verestää muistoja. :D
Mä olen koko elämäni sallinut itselleni kaiken, joten on ihan hyvä kokeilla muutaman viikon ajan mihin sitä pystyy ja onko se oma selkäranka mistä tehty - vai onko sitä ollenkaan. Halvaksi tää ainakin käy, kun annoskoot pieneni reilusti ja ainekset on halpoja kuin ilma. Mut hyvä se on et pidät maailmaa balanssissa.
Totaalirepeäminen :D :D
Revi siinä sitten riemua, kun et ikinä osannut niitä laskuja. Englanti on kyllä aina ollu mulle jotenki luontevaa, en oo koskaan harjotellu mitään kielioppeja tai muuta höpöhöpöä vaan menny fiilispohjalta :D Silti aina ollu arvosteluissa vähintään kiitettävää tasoo.
Joo, kielikorvaa ei oikein voi opettaa luokalle, kielioppia sen sijaan voi. On muuten härski sana, kielikorva.Sama, mun kaikki perustelut on aina ollu "no ku se kuulostaa hyvältä." Toki oon vähän ollu nyt yliopistossa kusessa kun on oikeesti pitäny sit käydä läpi ne teoriat jne. Varsinkin kun niitä pitäis alkaa ipanoille opettaa, niin melkein joutuu ensin ite opettaan itelleen ne säännöt :D
No kai siinä raavas mies masentuukin kun kerää itselleen moisen stressitaakan. Hyi helvetti. Noh, kyllä mä vakaasti uskon että sä vielä pääset meidän normaalien ihmisten joukkoon. Mites muuten se samerap?
Örgh
Nii i. Taakan paino alkaa kohta vissii 7:lla :o Koskahan viimeks. Seiskaluokalla? Hhhuh. Mähän voisin niitä lippuja käydä hakemas huomen ku meen muutenkin asioille käymää tod. näkösesti.35e+2,50 per lipanderi