Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä sitä taas levyjä pyöritellään. Mulla soi tänään päässä Don't cry for me Argentina, mut perkele ku ei muista sanoja. Ei se mittää. Kukahan laittais sänkyyn jalat? Minä en millään vihtis enkä jaksais :D

Täällä sitä taas levyjä pyöritellään. Mulla soi tänään päässä Don't cry for me Argentina, mut perkele ku ei muista sanoja. Ei se mittää. Kukahan laittais sänkyyn jalat? Minä en millään vihtis enkä jaksais :D

Ainahan voit laulaa kuin James Hetfield kunhan muistat vain sävelen :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan kiva treeni oli, kiitos vain kysymästä arvon kaverit pakkiksen.

Piru, niin kyllä pitäis. Menee se onneks selvinpäinkin tosi hyvin.

Siks just kännissä, että sais ehkä uusia kokemuksia, kun selvinpäin kattonut sen valehtelematta varmaan 25 kertaa :D Viime kerrasta on kyllä jo vuosia aikaa.

Ihan kiva treeni oli, kiitos vain kysymästä arvon kaverit pakkiksen.

Kiva tietää, että karvainen poroperseesi pysyy kunnossa vastaisuudessakin.

Siks just kännissä, että sais ehkä uusia kokemuksia, kun selvinpäin kattonut sen valehtelematta varmaan 25 kertaa :D Viime kerrasta on kyllä jo vuosia aikaa.

Aivan. Ihan totta, ehkä sieltä vois bongata jotain uutta mitä selväpäinen ei huomaa. :foliohattu:

Ei löyvvy ei... ..mutta tuossa Por0n varressa se suoni kulukee.

e. oliko edes huono, mitä??

Hävettää kyllä miten paljon itse nauroin omalle vitun typerälle jutulleni :D hohhoijjaa...

Mulla oli muuten helvetin mukavaa töissä tänään. Avauduinko siitä jo? En kai. Oli hieno ilmakin ja kaikkee. Töiden jälkeen onkin sit ollu tylysääää

Tarantino on huippua!

Back
Ylös Bottom