Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitähän minä tarkoitin, tarvitaan yhä enemmän mättöä, että nälkä lähtee. :) Lauantaipusseissa on kai vieläkin tarra, tikkari, karkkilaatikko ja purkka, nehän päihittää muut tylsät megapussit joista loput jää syömättä.
Jepjep. Tästä aiheesta tuli hyvä Jenkkien tekemä dokkari hetki sitten, mutta en nyt kuollaksenikaan muista sen nimee. Siinä oli joku mies, joka meni ravintolaan syömään monta kiloa pihviä ja ranskalaisia lounaaks, koska jos sen jakso syödä kaikki niin se oli ilmasta. Kovin tuntui ukkeli olevan tyytyväinen ilmaisesta ruusta.

Hohhoijaa, jopas taas ramasee.. Vartin yli kaheksan olin töissä ja kotia varttia vaille yhdeksän, ja ei, en ollut vain puolta tuntia töissä :D Ihan aamusta iltaan.

Jos sitä jotain söis ja jos yhden kaljan(?) vaikka arki-ilta onkin, saanhan? Saanhan?:rolleyes:

Ostin sipsejä ja dippiä. En haluaisi olla näin kamalan lihava, mutta minkäs teet kun kaupassa myydään ainoastaan megapusseja.

Mää ostin juhannukseksi poppamiähen habanero sipsejä. Pussi oli 142g, ja apaut puolessa välissä alkoi tuntumaan, että nyt pitää pitää hetken tauko. Se tauko kesti useamman tunnin :wtf: ( :D ) . Toki söin sen sitten loppuunkin, mutta ei tullut morkkista kun pussi oli pienempi kö normisti ja nehän oli pelkkiä terveyssipsejä:

"Muutamia faktoja tuotteesta:
Sisältää vain luonnollisia ainesosia
Ei sisällä transrasvoja
Ei sisällä keinotekoisia väriaineita
Ei sisällä keinotekoisia makuaineita
Ei sisällä aromivahventeita
Ei sisällä säilöntäaineita
Ei sisällä vehnägluteenia
Ei sisällä keinotekoisia makeutusaineita"

Mää ostin juhannukseksi poppamiähen habanero sipsejä. Pussi oli 142g, ja apaut puolessa välissä alkoi tuntumaan, että nyt pitää pitää hetken tauko. Se tauko kesti useamman tunnin :wtf: ( :D ) . Toki söin sen sitten loppuunkin, mutta ei tullut morkkista kun pussi oli pienempi kö normisti ja nehän oli pelkkiä terveyssipsejä:

"Muutamia faktoja tuotteesta:
Sisältää vain luonnollisia ainesosia
Ei sisällä transrasvoja
Ei sisällä keinotekoisia väriaineita
Ei sisällä keinotekoisia makuaineita
Ei sisällä aromivahventeita
Ei sisällä säilöntäaineita
Ei sisällä vehnägluteenia
Ei sisällä keinotekoisia makeutusaineita"
Söitkö sä ''Mustasta Pussista'' puolet kerralla? :D Ihan kunnioitettava saavutus. Olihan noi Blairsin sipsuja?

Ostin sipsejä ja dippiä. En haluaisi olla näin kamalan lihava, mutta minkäs teet kun kaupassa myydään ainoastaan megapusseja.

Pakko tarttua muuten tuohon megapussi asiaan.. Onko muut huomannu, miten viimesen kymmenen vuoden aikana kaikesta on tullu megaa? Karkkipusseista, hampurilaisaterioista, sipsipusseista, jopa kahvikupeista. Suomi on kohta Starbuckseja vaille amerikkalainen. Ei jumalauta minun nuoruudessani ollu tämmöstä.

On niitä pienempiäkin. :D Sipsipusseja myydään myös 75g ja 150g pusseissa. Mä suosin niitä sipsinhimoon, koska sellaisen megapussin saa liian helposti tuhottua. :D Ja karkkeja on myynnissä askeina ja pieninä patukoina kans.

e. Noita Blairin sipsejä taas en todellakaan syö pussia tai puolikastakaan kerralla. Hyvä, jos kaks sipsii pystyy syömään ilman, et suu huutaa kuolemaa. :lol2:

Tuollaisethan on ihan parhaita lahjoja! :D
Mut entäs lämmittävä hiirimatto? Ostin toissajouluna exälle sellaisen.

Pakko tarttua muuten tuohon megapussi asiaan.. Onko muut huomannu, miten viimesen kymmenen vuoden aikana kaikesta on tullu megaa? Karkkipusseista, hampurilaisaterioista, sipsipusseista, jopa kahvikupeista. Suomi on kohta Starbuckseja vaille amerikkalainen. Ei jumalauta minun nuoruudessani ollu tämmöstä.
Megahampurilainen. Tai megamättö. :kuola:

On niitä pienempiäkin. :D Sipsipusseja myydään myös 75g ja 150g pusseissa. Mä suosin niitä sipsinhimoon, koska sellaisen megapussin saa liian helposti tuhottua. :D Ja karkkeja on myynnissä askeina ja pieninä patukoina kans.

e. Noita Blairin sipsejä taas en todellakaan syö pussia tai puolikastakaan kerralla. Hyvä, jos kaks sipsii pystyy syömään ilman, et suu huutaa kuolemaa. :lol2:

Ei kunnon läski 75 grammasta tuu kuin vihaiseksi. 150g olis ollu ihan jees, mutta lähi Alepassa ei oo ku megoja. Jos olisin Jenkeissä niin haastaisin Alepan oikeuteen ylipainostani.

Ei kunnon läski 75 grammasta tuu kuin vihaiseksi. 150g olis ollu ihan jees, mutta lähi Alepassa ei oo ku megoja. Jos olisin Jenkeissä niin haastaisin Alepan oikeuteen ylipainostani.

No toi on kyllä totta. Se 150 grammaa on sellanen sopiva määrä. Hitto, alkoi tehdä mieli sipsei. :kuola:

Tulihan kruisailtua ja kuunneltua musaiikkia. Reilu viitisen tuntia yhtäjaksoisesti! Hmm.. Saatan kallistua kohta siihen päin että autoilu on mukavampaa kun mopoilu.

Tulihan kruisailtua ja kuunneltua musaiikkia. Reilu viitisen tuntia yhtäjaksoisesti! Hmm.. Saatan kallistua kohta siihen päin että autoilu on mukavampaa kun mopoilu.

Kunnon auto jos on alla, niin paha sanoa kumpi on hauskempaa. Mutta jos auto on joku normaali tai rupu, niin kyllä mopoilu on hitosti hauskempaa.

Kunnon auto jos on alla, niin paha sanoa kumpi on hauskempaa. Mutta jos auto on joku normaali tai rupu, niin kyllä mopoilu on hitosti hauskempaa.

Noh, mulla on tavallinen pikku Fiijjatti. Tiiä sit kuin hauskaa se olis ku ois joku sellanen auto minkä oikeasti ois halunnut ostaa. Mut ei hätää, oon ruvennu pikkuhiljaa rakastaa tota mun ferraria. Heh

Ois se makiaa lähteä tuonne jenkkeihin! Tulee joku ohjelma, kun näyttävät mitä kaikkia soodajuomia ne tuolla juopi! En ite tykkää limpparista, mutta noi on niin hienon näkösiä että huh huh. Joulukinkku makuki! :wtf:

Hot-Headz! Habanerosipsit... Poppamiehen valmistamia, ei Blairsin. (tuolta justiin luin, että ei niin tulisia kö Blairsin).
Mä ehdin jo innostua että söit Blairsin sipsejä puol pussia kerralla :( Musta on jalostunu tässä aikain saatossa sen verran teflon, että tollanen isokin pussi menee suht vaivatta.

Ois se makiaa lähteä tuonne jenkkeihin! Tulee joku ohjelma, kun näyttävät mitä kaikkia soodajuomia ne tuolla juopi! En ite tykkää limpparista, mutta noi on niin hienon näkösiä että huh huh. Joulukinkku makuki! :wtf:

No hyi helkutti! :D

Back
Ylös Bottom