Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paljo sulla on vuokra siellä persiissä?

Kaipaan kyllä niitä aikoja, kun asui tuppukylässä parin sadan metrin päässä baarikadulta ja muusta keskustan meiningistä kivassa yksiössä ja vuokra oli 270e.

Persiissä? Pääsen mä sinne snobikylään ilman ruuhkia hyvällä lykyllä puolessa tunnissa, jos mulla on sinne jotain asiaa. :D

No muutama markka enemmän kuin tuo. Halapaa ku saippua.

Pätkiikö teillä muilla tämä pakkotoisto nyt? Jostain syystä kestää ainakin minuutin ladata tää sivu...

Itsehän asun tällä hetkellä Helsingissä alle 12 neliön soluhuoneessa. Vuokra 450e/kk, sisältää veden ja sähkön, mut silti. Vittu mitä paskaa. Muutan kyllä jossain vaiheessa pois tästä sossupummien ja RKP:läisten pankkiirien lasten luvatusta kaupungista.

Voi helevata, pitikin sitten aloittaa kämpän siivous ja järkkäily, nyt sitä ei saa lopetettua ennen kuin on yömyöhä tai sammun. Roudasin myös matkalaukkua ja muuta kamaa kahteen otteeseen vintille, joka sijaitsee naapurirapun viidennessä kerroksessa, ei hissiä. :jahas: Tosi kivaa oli, eilisen jalkajumpan jälkeen etenkin. Seuraavaksi pitäis imuroida, järjestellä vähäse, imuroida hieman lisää, järjestellä taas....vihtu. Vaatteita, apua.

kohta x-tyttöystävä, haiskahtaa et maksaa luonnossa jos vähänkin isompi asunto :rolleyes:

Oisko ollut 27 neliötä. No ainakin mitä nyt hänen isäänsä olen tavannut niin ei hän mikään sukuruntsari ole :face:

Kyllä sitä nyt naureskellen muistelee kun maksoi 45 neliön kaksiosta (autopaikalla, vesi- ja saunamaksulla) 300e/kk. Tosin, en pidä pahana tämänhetkistäkään vuokraani. 44-neliöinen, saunallinen yksiö, vuokra pitää sisällään autopaikan ja vesimaksun, 2007 rakennettu talo hyvillä yhteyksillä 450e/kk.

Mutta paskat sikseen ja salille, yritetään epätoivoisesti pitää tätä markkina-arvoa yllä.

Itselläni n. 30 neliötä ja vuokra 388e/kk +25e vesi. Lähellä siis Tampereen keskustaa ja talo uusi, olen siis ensimmäinen asukki tuossa :D

Ottaa tappiota tai ei, niin se maksaa silti sen 100e kuukaudessa ja jos en nyt väärin käsittäny niin hinnoista täällä puhuttiin, eikä siitä, että liittyykö siihen jokin mainitsematon tekijä

Back
Ylös Bottom