Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta!

Näin unta että legendaksi muodostunut Karstakeuhko yritti myydä mulle kahvakuulia, esiintyi unessa tietenkin vielä ilman paitaa!! Pelottavaa! :wtf:

^Karstis on nykyään niin kovassa kunnossa, että on ihan ymmärrettävää jos se haluaa hankkiutua pienemmistä kuulista eroon tarpeettomina ja kun pakkiksen myyntipalstalle ei ole pääsyä, niin telepaattinen täsmämyyntihän on ihan hyvä menetelmä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tietääkös joku muuten jotain kikkoja miten pääkaupunkiseudulta saa nopeasti edes kohtuuhintaisen kämpän? Mulla on melkein 10 eri paikkaan hakemuksia mutta ei oo kolmessa viikossa tärpänny mikään.

E: vuokrakämpistä siis kyse.

Tuli tästä työpäivästä sittenkin iha mukava. Kuulostaa hauskalta kun 14v kaksoset kinastelevat, että onko toinen saanut naista:D

Tietääkös joku muuten jotain kikkoja miten pääkaupunkiseudulta saa nopeasti edes kohtuuhintaisen kämpän? Mulla on melkein 10 eri paikkaan hakemuksia mutta ei oo kolmessa viikossa tärpänny mikään.

E: vuokrakämpistä siis kyse.

Onko tämä edes mahdollista? :D Korjatkaa jos on.

Taas ruoka maittaa vaikka pari päivää olikin vaikeeta syömisten kans... Herättelin ruokahalua seuraamalla vierestä kun kaverit grillas, sitten tulin kotiin vääntään kanaa ja riisiä :D Ku keinot loppuu niin otetaan konstit käyttöön.

Taas ruoka maittaa vaikka pari päivää olikin vaikeeta syömisten kans... Herättelin ruokahalua seuraamalla vierestä kun kaverit grillas, sitten tulin kotiin vääntään kanaa ja riisiä :D Ku keinot loppuu niin otetaan konstit käyttöön.

Jos ei muuten uppoa, niin ei muuta kuin Hell's Kitchen, Masterchef, Top Chef, Man vs. Food yms ohjelmat lataukseen ja katsomaan. Tulee nimittäin nälkä!

Ai pahus. Mä oon vissiin luvannu lähtee ajaan pakua huomenna ku kaveri tekee muuttoa. On siinä jotain positiivistakin, nimittäin samalla vaivalla tuodaan mulle 160cm sänky. Mahtuu sit itekseen siinä rullaamaan. Plus pääsee tekeen taas keikan kaatikselle, hauskoja reissuja ollu tähän mennessä :D

Back
Ylös Bottom