Tahaton komiikka on parasta :D Cenalla on muuten ihan mielettömät kinkut ne sen forkut, olen niistä katkera.
On se muutenkin ihan kinkku. Tai himokinkku niinku työkaveri sanois.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tahaton komiikka on parasta :D Cenalla on muuten ihan mielettömät kinkut ne sen forkut, olen niistä katkera.
Himo on katsojan silmässä.On se muutenkin ihan kinkku. Tai himokinkku niinku työkaveri sanois.
jenkkiversiota on aika rankalla kädellä pehmennetty, ei tunnu edes samalta tarinalta . Alkuperäiset on aika synkkiä, jollei jopa ahdistavia pätkiä.
Himo on katsojan silmässä.
Lol, nukkumaan. Mä lähden Ylivieskan yön kuumaan sykkeeseen. Eli jos vaikka burgerin hakis, kun ei muuten ruoka oo maistunu.No toki. Mutta on ne forkut kyl sellaset joulukinkut, että kun sinappihunnun päälle tyrkkäis niin nam. Mutta nyt Kaira unille, jaksaapi aamulla hilipasta duuniin pitkästä aikaa. Pliispliispliis oispa suht hiljanen päivä niin saisin olla kuormanpurkuhommissa.
jenkkiversiota on aika rankalla kädellä pehmennetty, ei tunnu edes samalta tarinalta . Alkuperäiset on aika synkkiä, jollei jopa ahdistavia pätkiä.
e: potkupallokin tuntuu aika pliisulle, taidan lähteä juhannustansseihin pikapuoliin.
Lol, nukkumaan. Mä lähden Ylivieskan yön kuumaan sykkeeseen. Eli jos vaikka burgerin hakis, kun ei muuten ruoka oo maistunu.
Elähän sula sinne sykkeeseen.Nää nyt on mielipide asioita,mutta ruotsiversion Lisbeth on kyllä kaikin puolin enemmän mun makuuni.Minusta molemmat on loistavia. Tykkään jopa enemmän jenkkiversiossa Trent Reznorin soundtrackista ja Lisbethistä. Ruotsiversion Lisbeth on minusta liian vahva ja sellainen kovis ja se jenkkiversion on jotenkin aidomman oloinen.
No olipa sykettä kerrakseen. Joku yritti heittää pullolla ja huonot naiset vonkas kyytiä, en heltyny. Burgeriki oli ihan paska.Ylivieskan yön kuuma syke, LOL! :D Oih, grillin burgeria tekis mieli. Noh, jos nyt unille ensinElähän sula sinne sykkeeseen.
Vaihdoit tosissaan edellisen avataris tohon? :D I Hatin.Jos sitä katsoisi vähän aikaa Tappava Ase ykköstä, ja kävisi sitten tutimaan.
Hyvää yötä söpöliinit.
Oliko pitkä reissu?Tulihan kruisailtua. Ois varmaan pitänyt jatkaa vaan pohjoseen kun siellä oli paljon nätimpi keli.