Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikäs villitys Silenciolla on taas päällä? :D

Onpa tylsää. Selailen vaan Pakkista ja tökin refreshiä liian usein, meneehän se näinki.

E: Oho, rikoin näköjään jossain vaiheessa 1000 postin rajan. Wuhuu.

Ei oo itekkään keksinyt oikein järkevää tekemistä. Siskon mies lainas Sons of Anarchyn ensimmäisen- ja toisen tuotantokauden - siitä miettimään mitä oon tehnyt koko päivän. :D

Jee, kohta pääsee ihmisten ilmoille. Juhannus pelastettu! :dance2:

Kuka kaipaa ihmisiä, kun internet on täynnä näin upeita asioita?

PS. Pidä hauskaa :)

On tää Pakkis ja netti jo nähty tältä päivää ihan tarpeeksi. :lol2: Kiitti! Pidän toki. ;)

Vois lukee ekan psykan kirjan loppuun ihan ajan kuluks, ku kirjotuksetkin on tiedossa tossa syksyllä. Oisko kenelläkään mitään hyviä vinkkejä, miten ruotsia kannattaa lukea?

Niillä yritetään vaan peitellä Cenan lahjakkuutta näyttelijänä.

Mä kaipasin vähän mieskomeutta tähän iltaan. Oishan tosta voinu laittaa äänet pois ja tuijotella vaan Cenan kroppaa ja nykästä pienet runkut. Mutta katsoin kiltisti koko leffan. En ihan kuollut, mutta repesin muutaman kerran ihan hervottomaan hekotukseen kun alko kaikki räjähdellä taivaan tuuliin, mut Johnille ei tuu ees naarmuja :D

The girl with a dragon tattoo-leffa on kyllä tosi surkea verrattuna alkuperäiseen. Onneksi potkupalloa tulee teeveestä.

Mietin, että oisinko vuokrannu ton jenkkiversion, mutta mä taidan tehdä sellaisen päätöksen, etten katso niitä ollenkaan. Alkuperäiset oli mun mielestä tosi hyvät ja kirjatkin löytyy hyllystä.

Mä kaipasin vähän mieskomeutta tähän iltaan. Oishan tosta voinu laittaa äänet pois ja tuijotella vaan Cenan kroppaa ja nykästä pienet runkut. Mutta katsoin kiltisti koko leffan. En ihan kuollut, mutta repesin muutaman kerran ihan hervottomaan hekotukseen kun alko kaikki räjähdellä taivaan tuuliin, mut Johnille ei tuu ees naarmuja :D
Tahaton komiikka on parasta :D Cenalla on muuten ihan mielettömät kinkut ne sen forkut, olen niistä katkera.

Back
Ylös Bottom