Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu ei yksiin päiviin pidä jumiutua, mä en ees muista mitä tein viime juhannuksena, vappuna, pääsiäisenä. Näitä juhlia nyt tulee ja menee, samoin myös päiviä ja öitä. Sillon kun tulee paskaa niskaan, se ei valitse mikä päivä on. Huoh, sitten otetaan happea sisään, katotaan omaa elämää ja mietitään että tämmönen juonenkäänne. Huomenna taas ihan eri päivä.

Juu ei yksiin päiviin pidä jumiutua, mä en ees muista mitä tein viime juhannuksena, vappuna, pääsiäisenä. Näitä juhlia nyt tulee ja menee, samoin myös päiviä ja öitä. Sillon kun tulee paskaa niskaan, se ei valitse mikä päivä on. Huoh, sitten otetaan happea sisään, katotaan omaa elämää ja mietitään että tämmönen juonenkäänne. Huomenna taas ihan eri päivä.
Ärsyttävää tollanen elämänilo :D Päivät vaihtuu, paska pysyy ja se on totuus.

Paska pysyy, hetken, mutta on siellä niitä kärpäsiäki, jotka tuo seuraa. Jossain vaiheessa sitä maatuu, kokee yhteyden elämään tai jotain. Paskakaan ei ole ikuista. Sorry bro.

Luulin jo, että tulin Oprahin sivuille, mutta olihan tämä sittenkin Off-topic-ketju...

:lol2:

Liitteet

• 13055140.webp
    13055140.webp
    16,7 KB · Katsottu: 129
Aa, kiitos. Olen siis elokuvamaailman uhri.. Ihmiset ihmisinä ja silleen, ei mitään sukupuolia vaan ihmisiä. That counts.

Joo, no siis sitten baariin ehdottomasti, mikään ei ole parempaa kuin lentäminen krapulassa tai yhä pienessä sievässä, varsinkin jos ei oo vielä edes pakannut :)

Onnekseni olen pakannut, lento on vasta illalla. Moon niin moro!

Minä tyydyin niin kohtalooni etten edes ajatellut baaria.. Ei vaan huvita yksin sekään.

Btw, jäniksen vuosi olis koneella nyt. Jaksaiskohan tuon katella vielä tänään? Saattaa kyllä olla että uni tulee kesken kaiken jos aloitan tuon pelin jälkeen..

Juu ei se on niin krapulaleffa ettei toista! Tulee mukavan luonnonläheinen olo ja silleen =) Körmähdys x 20. Joskus frendi oli kylässä ja se oikeesti körmähteli sen 20 kertaa ton leffan aikana, mut itte fiilistelin kyllä sitä.

Voin vetää krapulakurssia. Nimimerkillä ikinä ei oo krapulaa ollu, iltaisin meinannu iskeä mutta yöstä tipoteissään!

Ou nou, this means bad..

Ja vielä kun muistaa että sulla oli se haastaminenkin jo illasta päällä :D Siellä tulee vielä painit aikaseks jos lähet;)

Back
Ylös Bottom