Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Autiot kaupungit on just parasta! En ole ikinä nähnyt tätä mestaa niin hiljaisena, kuin mitä pari vuotta sitten uudenvuodenaatto iltana! Ihan joka paikka suljettu, myös baarit ja ravintolat, ainoastaan 7eleven kiskat oli auki eikä ihmisiä yhtään missään! Meni hetki ennen kuin mulle selvisi, että porukka viettää täällä uutta vuotta kotibileissä juoden tai perheen parissa yms. Lähiössä olikin sitten kovempi meno kuin normi viikonloppuna...

Edit. niin ja jostain syystä tavalliset arkiaamut täällä joskus voi olla hyvinkin hiljaisia ydinkeskustassa (kaupat aukee vasta 10. aikaan), parhaimmat kaupunkikuvat saanu napattua aina niihin aikoihin aamusalin jälkeen. :D

EvaCecilia sanoi:
Tuntuupa oudolta lukea juhannusjuttuja joka puolelta, kun täällä on ihan normi viikonloppu. Ei nämä viikingit juhannusta juhlista, ehkä saattavat kyhätä pienen noitarovion lähiön kirkon pihalle mutta siinä kaikki, virallinen juhla tai pyhä se ei ole. Enkä muuten ole tainnut viettää juhannusta neljään vuoteen, en varmaan enää osaisikaan...

Niin, Tanskassako sä asut? Siksi vaan kun mä asun :) Tosin täällä kokkoja poltellaan huomenna lähinnä vähän ympäri kaupunkia, säistä toki riippuen.

Niin, Tanskassako sä asut? Siksi vaan kun mä asun :) Tosin täällä kokkoja poltellaan huomenna lähinnä vähän ympäri kaupunkia, säistä toki riippuen.

Juu, täällähän minä myös. Veikkaan että yrittävät kokkoa meidän lähiöön huomenna jos ei ihan kaatamalla sada. Ainakaan aikaisempina vuosina en ole nähnyt paljoa väkeä paikalla siellä, en tiedä miten sitten kaupungilla tai vähän kauempana. Tietysti voi vaikuttaa, että tänä vuonna osuu viikonlopulle tuo päivä eikä arkeen.

Juu, täällähän minä myös. Veikkaan että yrittävät kokkoa meidän lähiöön huomenna jos ei ihan kaatamalla sada. Ainakaan aikaisempina vuosina en ole nähnyt paljoa väkeä paikalla siellä, en tiedä miten sitten kaupungilla tai vähän kauempana. Tietysti voi vaikuttaa, että tänä vuonna osuu viikonlopulle tuo päivä eikä arkeen.

Cöpenhagen?

Laitas mulle tulemaan hard rock cafe snapsilasi? Maksan tilille reilusti vaikka 25e ja mun osotteen ja nimen saisit privana!

Piti tulla sinne elokuun 5. mutta koska hermo saattaa mennä suomen keliin ensi viikolla niin planit muuttunee!! -> turkey or cyprus

Cöpenhagen?

Laitas mulle tulemaan hard rock cafe snapsilasi? Maksan tilille reilusti vaikka 25e ja mun osotteen ja nimen saisit privana!

Piti tulla sinne elokuun 5. mutta koska hermo saattaa mennä suomen keliin ensi viikolla niin planit muuttunee!! -> turkey or cyprus

Noup, kaukana Köpiksestä eli Jyllannin puolella. Mutta vähän olen harkinnut josko elokuussa kävisi pääkaupungissa, joten saattaisi silloin onnistua tuo snapsilasi. Kylmää on ollut ainakin täällä, kesästä ei mitään tietoa, tulen Suomeen lämmittelemään ens viikolla! :D

Katsoin Avatarin, nautin pari. Vittu että oli komia leheva! Mitä täällä jengi marisee? Taidan vielä juoda. Ei kavereita, joten notkun täällä ja kuuntelen musaa. Tervetuloa kylään. Täällä olis Mikelle "parittelevat hämähäkit" ja ehkä Suomen rumin kirkko...

Avatar oli kyllä komia, varsinkin leffateatterissa katsottuna. Mitä me maristaan? Sitä että ollaan yksin kurjassa maailmassa jopa tällaisenä suomalaisen ryyppyjuhlan aikana..:) Mä kattelen Canalin leffoja sen minkä jaksan ja meen sit nukkumaan.. Meinaa vaan tuon totalin tarjontakin olla aika heikkoa kun kaikki ns. ennakkoon hyvät oon jo kattonu.

En minä kylään uskalla tulla, enkä ketään kutsuakaan.. Hui!

Kotosalla rentoa jussin viettoa. Onneksi on vielä kaksi vapaapäivää edessä. :thumbs: Ei ole kesälomia juuri tiedossa niin pitää osata iloita pienistäkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Avatar oli kyllä komia, varsinkin leffateatterissa katsottuna. Mitä me maristaan? Sitä että ollaan yksin kurjassa maailmassa jopa tällaisenä suomalaisen ryyppyjuhlan aikana..:) Mä kattelen Canalin leffoja sen minkä jaksan ja meen sit nukkumaan.. Meinaa vaan tuon totalin tarjontakin olla aika heikkoa kun kaikki ns. ennakkoon hyvät oon jo kattonu.

En minä kylään uskalla tulla, enkä ketään kutsuakaan.. Hui!

Poika nappaa pari rohkasevaa ja alkaa tulee vaan. Tääl on viel Sherlock Holmesi koneella. Ja sit se valittaa vielä jostain Canalin tarjonnasta..

Jostain syystä, tuosta nickistä oletin myös mieheksi..

P.S. Luulo ei oo tiedon väärti.. :)

Aa, se oli se nicki, ei juttujen taso.. Mikä siinä ny on: pikku (siis pieni, ihan niinku oon), patleetti (joku semmonen wannabe atleetti)..

- - - Updated - - -

Siis asun Järvenpäässä. Musta on kyllä ihan sanottu, että enemmän miestä ku mun miespuolisissa kavereissa. Be aware!

- - - Updated - - -

Toi Hkuja on kyllä kans ihan kujalla. Vaimon kaa mennään mut kyllä se meikäläistä aina muistaa. Montako litraa on menny? (itsehän en enää laske)

V-ille vois joskus osallistua miittiin niin pistetään hauskat jutut tulile ;)
Oikeesti oon tylsä ja lihava, ei maksa vaivaa tulla miitteihin. Lisäks pelkään ihmisiä. Noeivaan, miksei sitä vois tullakki jos sellanen johonki järkevän matkan päähän järjestyy :D Ehkä ens vuoden pakkisristeilylle, saas nähdä.

Toi Hkuja on kyllä kans ihan kujalla. Vaimon kaa mennään mut kyllä se meikäläistä aina muistaa. Montako litraa on menny? (itsehän en enää laske)

Täh? Hyvällä mä kaikkia muistan ;) Ja karsin samalla ne ylimustistikset joukosta silleen heterosti.

Oikeesti oon tylsä ja lihava, ei maksa vaivaa tulla miitteihin. Lisäks pelkään ihmisiä. Noeivaan, miksei sitä vois tullakki jos sellanen johonki järkevän matkan päähän järjestyy :D Ehkä ens vuoden pakkisristeilylle, saas nähdä.

Syksyllä, mulla on parempi syy sitte tulla ! Voidaan jutskata traktorien vaihteista.

Poika nappaa pari rohkasevaa ja alkaa tulee vaan. Tääl on viel Sherlock Holmesi koneella. Ja sit se valittaa vielä jostain Canalin tarjonnasta..

En mä enempää aikonu ottaa, yhden join. Mä oon kerenny katsoa sen uusimmankin Holmesin jo leffoissa.. Hmm, ehkä mun pitäis vähentää valittamista, mutta mistä mä sit kirjoittaisin?

Sitäpaitsi, en omista autoa niin matkustus Järvenpäähän ei taida onnistua. Ei sillä, en kyllä varmaan uskaltais edes lähtä lähemmäskään..

Auto, who needs a car these days anyway? I use train. You sound like a guy who's scared of life.

VAROITUS: Mulla on vähän tällanen haastamisvaihe päällä, kun loma on alkanu..

Syksyllä, mulla on parempi syy sitte tulla ! Voidaan jutskata traktorien vaihteista.
Niistä riittäki juttua, ku Valtroihinki on pikkuhiljaa rantautunu toi portaaton voimansiirto. Eihän se tosin oo ku planeettapyörästöjä ja hydrauliikkaa, mutta eiköhän niistä jotain juttua saada aikaseks :D Ainaki hydrauliikasta, if u know what i mean.

Back
Ylös Bottom