Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Takas kaupasta, tulos: 2 laukkua, 1 t-paita, 1 hame, 1 mekko, 1 college, yhdet rintsikat, 1 six-pack ja buranaa. Kokeilin niitä micro- tai jotain minishortseja, kun eilen niitä haukuinkin. Perse oli liian iso, vatsa liian pieni, reidet liian jytkyt, ei pystyny kykeneen mitenkään.

Mitä hittoa ooksä nainen? Miten mä oon luullu sua mieheksi.

Edit. No olihan se nainen vaikka lihasta onkin enemmän kun mulla:itku:

En osaa päättää onko tämä vai (sic) kovempi. anyhau

:rock: :rock: :rock: :rock:

Insane, am I the only motherfucker with a brain?
I'm hearing voices but all they do is complain
How many times have you wanted to kill
Everything and everyone? Say you'll do it but never will!

Perusvitutus lyriikkaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oiskohan se kohta juhannus saleilua ennen paria olutta. Ois rintapäivä mutta tekis mieli vetästä mavettelut. Tohtiskohan sitä vaihtaa päivää näin kesken kaiken.

Nuo on varmaan ainoat biisit mitkä oon kokonaan kuunnellut. Melkosta paskaa tuntus muuten olevan. En tosin tiedä onko tolla samalla levyllä muitakin timantteja. Kunnon aggressiota asiallisella soitannalla vailla mitään suurempia kliinihomoilulauluja mitä yleensä tommoseen musiikkiin tungetaan viimeistään kertsii ja tekee mieli oksentaa.

e. Ton Eyelessin intron huutamisessa on kyllä perkeleesti enemmän vihaa ja munaa kun keskiverto Black/Death karjasuissa :D Jotenkin tosta biisistä vaan iskee läpi sellanen aito eläytyminen tohon aggressioon.

Noin kolme vuotta siitä on täällä keskusteltu, ja nyt se hetki sitten koitti:

Ja kyllä, jäätelöä on myös. Hauskaa jussia.

:screwyouguys:

Viimeksi muokattu:
Noin kolme vuotta siitä on täällä keskusteltu, ja nyt se hetki sitten koitti:

Ja kyllä, jäätelöä on myös. Hauskaa Jussia.

:screwyouguys:

:kuola: (Ja jussi kirjoitetaan pienellä... Minäkin huomaan typot. ;))

Nuo on varmaan ainoat biisit mitkä oon kokonaan kuunnellut. Melkosta paskaa tuntus muuten olevan. En tosin tiedä onko tolla samalla levyllä muitakin timantteja. Kunnon aggressiota asiallisella soitannalla vailla mitään suurempia kliinihomoilulauluja mitä yleensä tommoseen musiikkiin tungetaan viimeistään kertsii ja tekee mieli oksentaa.

Slipknot on bändi parhaimmasta päästä! Kunnon aggrea, hyvät kertsit ja mahtavat melodiat. Myös hitaammat kappaleet, Kuten Snuff, osuu ja uppoaa täysin.

Ei taida Siikkerikään tietää :lol2: Joo-o. Ei mitään. Nyt hattu päähän ja eeko menoX!

e. Ton Eyelessin intron huutamisessa on kyllä perkeleesti enemmän vihaa ja munaa kun keskiverto Black/Death karjasuissa :D Jotenkin tosta biisistä vaan iskee läpi sellanen aito eläytyminen tohon aggressioon.

Onhan tuolla levyllä vielä tämä klassikko:

Korjattu typot.

Slipknot - Spit it out

:rock:

Jeii. :)
Tuo on kans biisi parhaimmasta päästä. Slipknotille on omakin ketju olemassa, niin ei tarvi koko tuotantoa tänne postata, vaikka huipputuotantoa onkin. :D

Olipahan ihan vitun paska treeni. Mistään ei tullu mitään, rauta paino ihan liikaa ja keskittyminen oli jossain ihan muualla ku missä piti. Joskus näinkin.

Hei pitää käyttää sitä voimaa! :puntti: ;)

Olipahan ihan vitun paska treeni. Mistään ei tullu mitään, rauta paino ihan liikaa ja keskittyminen oli jossain ihan muualla ku missä piti. Joskus näinkin.

- - - Updated - - -

Miljoona pistettä sille, joka tietää mistä toi alun riffi on pöllitty.

Siis onks mun jutut jotenkin...? Wtf? Sori pojat..ja tytöt.

Haha ei sitä aina anonyymillä forumilla voi tietää:D. Ehkä jos tota sun avataria tarpeeks tarkkaan kattoo niin vois tunnistaa noi naisen varpaiksi. Mutta eipä sillä täällä forumilla niin väliä mitä sukupuolta tai muuta ryhmää edustaa.
Olipa mahtava treeni. Vois kuvitella että työttömillä treenit on yhtä juhlaa kun ei oo ikinä duunivelvoitteita rasittamassa suoritusta.

Back
Ylös Bottom