Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nonni, eilen tuli sitten unet jo yhdentoista maissa ja tuli vedettyä hirsiä kymppiin asti aamulla. Jos tästä nyt sitten pääsis vähän paremmin uuteen rytmiin kiinni. :)

Eilen ei jaksanut yhtään miettiä mitään Juhannustouhotuksia, mutta tänään on sovittu jo puistopiknikkiä ja sen semmoista hyvällä porukalla. Eipä tätä päivää sen enempää jaksa edes suunnitella, joten mennään fiiliksen mukaan sinne minne fiilis viepi. Mutta nyt eka meen pariksi tunniksi omalle nurtsille lököilemään, koska mun jenkkibruna on alkanut vaaleta jo pois ihan liikaa. ;)

Hyvää Juhannusta kaikille ja soitellaan.

Ihan kadehdin niitä miehiä jotka teidätkin saa :)

Haha, taitohan tämäkin. :D

Mikä muo vaivaa, miksi mä kuuntelen tällaista kakkaa?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Grandie kerro mitä mieltä olet tästä:

No kyllähän nuo tuon tyyliset menevät tietyissä tilanteissa, mutta en minä tuollaista päivittäin luukuta.

Tämä on paljon parempi.

Ja jos nyt taas loppuisi levyraati.

Oon miettinyt, että miten kaikki suomalaiset mahtuu samaan aikaan Kalajoelle ja Himokselle? Muo ei sais kirveelläkään sinne.

Oon itekkin aina sanonut, että en IKINÄ lähtis noihin juhannushelvetteihin. Tänään kuitenkin lupauduin lähtee himokselle, tiedä sitten miksi. Ensimmäinen vastaantuleva juntti tonttiin ja takas himaan.

No kyllähän nuo tuon tyyliset menevät tietyissä tilanteissa, mutta en minä tuollaista päivittäin luukuta.

Tämä on paljon parempi.

Ja jos nyt taas loppuisi levyraati.

Ihan jännä biisi tuokin, mutta mua ärsyttää noi teletappiäänet tossa biisissä. :(

Oon itekkin aina sanonut, että en IKINÄ lähtis noihin juhannushelvetteihin. Tänään kuitenkin lupauduin lähtee himokselle, tiedä sitten miksi. Ensimmäinen vastaantuleva juntti tonttiin ja takas himaan.

Tykkäsin erityisesti tästä kohdasta :D

Hyvää jussia, muistakaahan ottaa iisisti, tai vetää ees kunnolla yli jos niikseen tulee! :pano:

Takas kaupasta, tulos: 2 laukkua, 1 t-paita, 1 hame, 1 mekko, 1 college, yhdet rintsikat, 1 six-pack ja buranaa. Kokeilin niitä micro- tai jotain minishortseja, kun eilen niitä haukuinkin. Perse oli liian iso, vatsa liian pieni, reidet liian jytkyt, ei pystyny kykeneen mitenkään.

Jos jotain tollasta ihme möykkää pitää kuunnella niin kuunnellaan sit edes kunnolla!

:rock:

Vittu mä tykkään tosta virvelin soundista ja intro on ihan silkkaa murhaa :rock:

Jos jotain tollasta ihme möykkää pitää kuunnella niin kuunnellaan sit edes kunnolla!
:rock:

Vittu mä tykkään tosta virvelin soundista ja intro on ihan silkkaa murhaa :rock:

Kerrankin olemme jostain samaa mieltä. :D

Back
Ylös Bottom