Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä. KEVYT jauhelihaa. Pakko oli tähän siirtyä, kun sika-naudassa on niin saatanasti kaloreita. Saa etes vähän enempi syyä. En ole lopettanut diettiä. Dietin jälkeen siirryn takaisin kunnon jauhelihan syöntiin!
Silti karu tosiasia taitaa olla, että kevyt jauheliha on laadukkaampaa kuin perus 22% sika-nauta sekotus, johon on jauhettu kaikki sorkista lähtien. Tai en minä tiiä, mutta näin arvelen. Porvarit syö sitten laadukasta naudan paistijauhelihaa, mutta siihen meillä köyhillä ei oo varaa kun se maksaa euron enemmän per laatikko.

Silti karu tosiasia taitaa olla, että kevyt jauheliha on laadukkaampaa kuin perus 22% sika-nauta sekotus, johon on jauhettu kaikki sorkista lähtien. Tai en minä tiiä, mutta näin arvelen. Porvarit syö sitten laadukasta naudan paistijauhelihaa, mutta siihen meillä köyhillä ei oo varaa kun se maksaa euron enemmän per laatikko.

Toiset porvarit ostaa kaupassa jauhettua jauhelihaa. ;)

Miula on rahaa niin, että oikein vituttaa, mut silti syön aina sika-nautaa. Se maistuu miusta paremmalle.

Kalliimpi ei aina oo parempaa. Ostin esim. tässä pari päivee sitten jotain mureita naudanliha pihvejä, 2.5€ / pihvi, ja olivat aivan paskoja. Samalla rahalla oisin saanu melkein kilon kasler-lihaa ja se sentään olisi maistunu.

Nytkin on kaapissa jotain naudan leikkelettä joka maksaa 19.96 / kg, niin ei sekään kovin kummosta ole. Pötkö Balkkanikkii on parempaa.

Unohdin taas miten helposti tällainen kalpeanaama voikaan palaa auringossa. Tästä lähtien en poistu sisätiloista edes pilvisellä säällä ilman suojakertoimia ja kokovartalo suojausta. En vaan tullut ajatelleeksi että korvatkin voi palaa... :jahas: Tuon niskan nyt vielä ymmärrän, että vähän punoittaa kun ei paita peittänyt ihan ylös asti mut korvat? :rolleyes:

Mietin lähtiskö salille, pyöräileen vai alkaisko syömään tuhdin aamiaisen ja katsois leffan samalla.. Taidan valita viimeisen ensin, onhan tässä koko päivä aikaa tehdä mitä haluaa :) Jos kävis vaikka illasta sit salilla?

Huomenta!
Mitäs Ephen juhannukseen?

6057.webp

Autossa nyt wubbavermeet kiinni, joten säätämistä ja viimeistelyä asennuksissa.

Unohdin taas miten helposti tällainen kalpeanaama voikaan palaa auringossa. Tästä lähtien en poistu sisätiloista edes pilvisellä säällä ilman suojakertoimia ja kokovartalo suojausta. En vaan tullut ajatelleeksi että korvatkin voi palaa... :jahas: Tuon niskan nyt vielä ymmärrän, että vähän punoittaa kun ei paita peittänyt ihan ylös asti mut korvat? :rolleyes:
Sama juttu, poltin korvat ja nyt ne ikävästi kuumottaa:itku:

Toiset jauhaa sitä kaupan jauhelihaa ;)

Minä mukaan lukien! :D Ennen sai myös lihatiskillä tehdä vuoroja. Nykyään se on ulkoistettu. Mutta jauhelihaa joudutaan vielä itse survomaan.

Minä mukaan lukien! :D

Ai sääki jauhat? :D No hyvä, on meitä jauhajia sitten useempikin. Oishan se eri ostaa sitä jaukkaa, mistä varmasti ite tietää mitä siellä on. Meillä ainakin vedetään melkosen hyvälaatusta nautaa myllystä läpi. Ei oo sorkkia näkyny.

Mehän ollaan mitä parhainta vaimomatskua, kun ei peljätä tai yökötä verta ja lihaa. :D

Mehän ollaan mitä parhainta vaimomatskua, kun ei peljätä tai yökötä verta ja lihaa. :D

Ihan kadehdin niitä miehiä jotka teidätkin saa :)

Back
Ylös Bottom