Olipas kerran Kaira, joka oli paastonnut InBody-mittausta varten. Mittauksen jälkeen Kaira teki reippaan treenin FysioMotionilla ja hoiperteli treenin päätteeksi KP:n suojaan hakemaan evästä. Yritin siinä kovasti tilata sen perinteisen kotzonen minkä otan ihan joka jumalan kerta, mutta en tiedä mitä sanoin väärin, kun pitsatäti sanoi "Ei siihen tule punasipulia." Ööö? Eiku ootas, siis kana... eiku ei mitään kanakotzonea, ku minä haluan... mikä vittu sen nimi on... Anteeks, voitko ottaa uuden paperin niin mä kasaan hetken päätäni tässä. Sit töhöilin pari minuuttia pää käsiin painettuna siinä tiskillä, kunnes sain itsestäni puristettua ulos sen "pepperoni-aura-punasipuli kotzone, punasipulit pois, paprika tilalle, valkosipulimajoneesi ja normaalipohjaan, kiitos". Täti kysyi syönkö paikan päällä vai otanko mukaan. Esitin vastakysymyksen: "Laskisitko sinä minut autonrattiin tässä mielentilassa?" Ei olisi laskenut, joten söin paikan päällä ja sitten lähdin kotiin. Mä en muista puoliakaan siitä mitä sekoilin sille tädille, mutta ainakin se sai toverinsa kanssa hyvät naurut kun mä yritin kaksin käsin pitää ohimoita kiinni päässä. Nälkä on vakava asia.