Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta. Eiku päivää, vai aamupäivää? No, valitkaa siitä sopiva. Tukkisavotta tehty ja taputeltu, ei karhunjälkiä tänään. Nyt sitte lepiä loppupäivä, kävis vaikka kaupasta hakeen kookosmaitoa, kanaa, tikka masala-pulveria, basmatiriisiä ja maitoa. Gourmet.

"Hei pojat hei, ette viittis siellä tapella. Pliis. Ai te jatkatte. No varokaa sitten, ettei satu sentään pahasti."

:lol2: No ei onneks ihan. Oli aika rauhallinen musiikkitapahtuma kyseessä ja poustailin yhden esiintymislavan edustalla. En edes muista mitä se känniääliö jutteli, mutta ilmeisesti se osas kuitenki käyttäytyä just sillä hetkellä.

Huomenta. Eiku päivää, vai aamupäivää? No, valitkaa siitä sopiva. Tukkisavotta tehty ja taputeltu, ei karhunjälkiä tänään. Nyt sitte lepiä loppupäivä, kävis vaikka kaupasta hakeen kookosmaitoa, kanaa, tikka masala-pulveria, basmatiriisiä ja maitoa. Gourmet.

Eiku tuut mulle tekeen tota ruokaa. Et kai sä yksin syö... Mä biffaan kanat ja maidon :D

Tai sitten Kaira oli siinä vieressä kannustamassa komeempaa jätkää? ''Lyö sitä takatukka-hipsteriä, hyvä, oikee suora!''

Muhaha! Sehän se oiskin ollu, ei varmaan ois tarvinnu toista kertaa mennä töihin...

Töissä oli kakkua juhannuksen kunniaksi, niin hyvää:) mutta syntistä:(

Ensi kuussa olisi kuulemma suunnitteilla tyttöjen viikonloppu reissu Tampereelle. Onko siellä muka mitään muuta kuin Särkänniemi? :D

Eiku tuut mulle tekeen tota ruokaa. Et kai sä yksin syö... Mä biffaan kanat ja maidon :D
Jos satut oleen Ykassa, niin voin tullakki. Tosta siis muodostuu intialaisittain höystettyjä kanakuulia, jotka on keitetty kookosmaidossa. Kookosmaidosta saa myös pikkuvaivalla hyvän kastikkeen, jos tykkää siitä mausta.

Jos satut oleen Ykassa, niin voin tullakki. Tosta siis muodostuu intialaisittain höystettyjä kanakuulia, jotka on keitetty kookosmaidossa. Kookosmaidosta saa myös pikkuvaivalla hyvän kastikkeen, jos tykkää siitä mausta.

No en just nyt oo :D Toisaalta mä oon lomalla, että mikäs ois ajaessa. Mä teen toisinaan virheästä currysta ja kookosmaidosta pastakastikkeen, kanaa tietysti mukaan myös. Ihan on hyvää.

Ensi kuussa olisi kuulemma suunnitteilla tyttöjen viikonloppu reissu Tampereelle. Onko siellä muka mitään muuta kuin Särkänniemi? :D

On täällä ainakin helvetin komeita miehiä ainakin 3 kpl. Asutaan vieläpä eri puolilla Tamperetta, kun ei mahdu egot samalle kaupunkialueelle.

Menkää niitä siipiä syömään Hookkiin/SiipiWeikkoihin. Jos on aikaa, niin Pyynikin näkötorni on ihan jees, koska sieltä saa hyvää munkkia (ja kahvia krapulaan).

No en just nyt oo :D Toisaalta mä oon lomalla, että mikäs ois ajaessa. Mä teen toisinaan virheästä currysta ja kookosmaidosta pastakastikkeen, kanaa tietysti mukaan myös. Ihan on hyvää.
Se on aika harvoin ku jaksan panostaa ruuanlaittoon, tänään tuntuu siltä että jaksaa. Mitä on vihree curry, en oo varmaan ikuna maistanu :D Mä tykkään paprikani punasina, ja curryn keltasena. Vois myös tehdä täytettyjä paprikoita tänään iltapalaks, olis sopivan low-carb ku tunkee jotain lihaa sinne sisään.

On täällä ainakin helvetin komeita miehiä ainakin 3 kpl. Asutaan vieläpä eri puolilla Tamperetta, kun ei mahdu egot samalle kaupunkialueelle.

Menkää niitä siipiä syömään Hookkiin/SiipiWeikkoihin. Jos on aikaa, niin Pyynikin näkötorni on ihan jees, koska sieltä saa hyvää munkkia (ja kahvia krapulaan).

Jopa 3? :D Ja komeuden lisäksi myös erittäin mukavia, älykkäitä ja hauskoja? Ketä nämä kaksi muuta ovat? Pernod taisi ainakin siellä asua.

Kai siellä pitää syömisen lisäksi juodakin (muutakin kuin kahvia).

Tuutte ennemmin Turkuun, täällä on Varissuo. Halpa kulttuuri elämys etnisesti erilaisista ihmisistä:D

Jopa 3? :D Ja komeuden lisäksi myös erittäin mukavia, älykkäitä ja hauskoja? Ketä nämä kaksi muuta ovat? Pernod taisi ainakin siellä asua.

Juujuu, kaikki ominaisuudet täyttyy: invisus ja Vilu tietysti. Pernodia ei ole irckissä näkynyt, niin en osaa siitä kertoa.

Yökerhoista en osaa oikein suositella, kun siellä jakautuu mielipiteet niin paljon. Periaatteessa suosituimmat 22-23v porukalla on Fat Lady, Miami ja Ilves. Uutena on tuo Puuma, mutta se on K18-paikka, joten ainakin naisissa on hälyyttävän monta alle 18 vuotiasta. Tampereella on nuo kaikki aika lähellä toisiaan, eli vaihtaminen on helppoa jos edes vähän tuntee kaupunkia.

Tuutte ennemmin Turkuun, täällä on Varissuo. Halpa kulttuuri elämys etnisesti erilaisista ihmisistä:D

Turkuunhan nyt ajelee vaikka joka päivä. :D Joku mies meidät siellä viime kesänä ohjasi jonnekin Seduluolaan, kun baarisuosituksia kysyttiin. Ei helkutti mikä meininki.. Joku Porobaari siellä oli ihan hyvä paikka?

Juujuu, kaikki ominaisuudet täyttyy: invisus ja Vilu tietysti. Pernodia ei ole irckissä näkynyt, niin en osaa siitä kertoa.

Yökerhoista en osaa oikein suositella, kun siellä jakautuu mielipiteet niin paljon. Periaatteessa suosituimmat 22-23v porukalla on Fat Lady, Miami ja Ilves. Uutena on tuo Puuma, mutta se on K18-paikka, joten ainakin naisissa on hälyyttävän monta alle 18 vuotiasta. Tampereella on nuo kaikki aika lähellä toisiaan, eli vaihtaminen on helppoa jos edes vähän tuntee kaupunkia.

Ovatkohan nuokin semmosia teinihelvettimestoja? Pubeissa viihtyy hiukan paremmin.

Oli hyvä ettet laskenut minua tuohon joukkoon, sehän olisi ollut vale ja syönyt sinun uskottavuutesi :D

Kysy suoraan ketkä ne 3 on:) Minuun noi kuvailemasi asiat ei liity millään tavalla.. Tai no, asun minä Tampereella.

En tiedä porosta kun en ole ollut, mutta aika suosittu mesta se on

^^no mutta johan se Kride ne tuossa luetteli. Vilu, Kride Ja Invisus.

Huomenna loppuu työt kello 13.00. :dance: (Ei sillä, että juhannukseks mitään ohjelmaa olis.)

Back
Ylös Bottom