Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja toinen vitutuksen aihe on tämä Suomen "kesä", joka ei ole kesä kuin nimellisesti. Ei ole todellista, että tänäänkin päivän lämpimin hetki on 15°C. Olisin ottanut 2kk reissun jonnekin helkkariin täältä, jos ei olisi töissä tarvetta. Huoh.

Minulle taas on ihan yks ja sama millainen keli tuolla ulkona on. Otetaas esimerkki eilisestä päivästä. 7:00 herätys, suihkut, syömiset +muu aamunysväily ja töihin kasin aikaan. Töissä seiskaan asti josta suoraan salille treenaan ja saunomaan. Kotona varttia vaille yhdeksän. Siinä kerkes tehdä ruoan ja porisuttaa vähän aikaa kaveria joka tuli kylään kun sit alkoikin jo jalis teeveestä. Sen jäkeen nukkumaan ja toi sama repeatilla. Tätä se on ollu kohta kaks viikkoa ja ens viikkokin vielä. Sit helpottaa :) Sitten saa se kesäkin jo suomeen eksyä;)

E: Ja Crommed, hienoja noi sun avataris :kuola:

Oho, reissun jälkeen kävin vaa'alla, ja lukema oli ekaa kertaa sitten lukion alun alle 60 :( Ainakin vatsalihakset näkyisivät nyt hyvin, jos mulla vaan sellaiset olisi... :jahas: Hehe!

Ollu kyllä kylmä aamu tänään, tai tuo tuuli. Työkaveria lainaten: "Musta mies sanoi kerran, että Suomessa on kaksi talvea; valkoinen ja vihreä"

Voidi

Jos lähtökohta on 0km nii miten voi olla +- 2km? Kai siellä jossain on

Onko turun satamassa (viking-line) tai sen läheisyydessä (+-2km) ilmaisia parkkipaikkoja johon jättää auto pariksi päiväksi?

Ei oo ilmanen, muttei pahan hintanen: Sataman parkkitalo (Viking Satama Turku) Puh: 041 497 6556 Ihan siinä terminaalin läheisyydessä.

Joo, ohan noita maksullisia siinä ihan vieressä. 7e/vrk ei nyt taloutta täysin kaada, mutta säästäsin kyllä mieluusti senkin verran!

Tarkoitin, että ihan satamassa ei ole, mutta kyllä sieltä kävelymatkan päästä löydät

Ihan oikeasti, kuinka vajaaälyisiä nämä esimiehet voi joskus olla, kun ei tajua järkipuhetta? Monta kertaa sanottu mikä on vikana ja suositellaan tekemään asialle jotain, ettei kaikki tärkeät tiedot tuhoudu jos vanha palvelin sanoo "bye bye". Nyt sitten kuitenkin lähetellään vihaisia sähköposteja it-tuelle, että miksi koko ajan jotain korjataan ja miksi mikään ei toimi. Toi suku on narsistinen, aina kaikkien muiden syy.

Joo, no kokeillaan sitten sokkona onnea. Pitää vaan lähteä jo ennen 6 aamulla ajelemaan stadista niin ei viitsisi kauheasti enää ottaa ennakkoa parkkipaikan etsintään. Jää yöunet muuten kovin vähälle :D

Hih, taidanpas ollakin aina ihana taas tänään. Haleja :haart:

Hauska päivä, vaikka väsyttää. Kohta syömään :D .. illalla treeniä.

Huomenta! :)

Näköjään migreenikin lähtee kun ottaa tarpeeksi monta nappia naamaan ja kunnolla unta päälle. :) Jos sitä lähtisi kaupungille kuluttamaan aikaa ja suorittamaan muutaman pakollisen ostoksen.

Joo, no kokeillaan sitten sokkona onnea. Pitää vaan lähteä jo ennen 6 aamulla ajelemaan stadista niin ei viitsisi kauheasti enää ottaa ennakkoa parkkipaikan etsintään. Jää yöunet muuten kovin vähälle :D

Siinä sataman tykönä oli kyl joku hiekkaparkkis mis ainakin viime risteilyllä pysy auto ihan ilmaseks pihassa. En kyllä kuolemaksenikaan muista mikä se paikka oli, joku mp-kerhon piha :D

Hih, taidanpas ollakin aika ihana taas tänään. Haleja :haart:

No voi yök sun kanssas :D

Hyi ällöö tommonen limominen! :D Tsemppiä festareiden järkkäämiseen, älä kaikkee energiaa pistä siihen ihmisten hattaraan hukuttamiseen!
Ei parane ihan kovin kun illalla/yöllä pitäis olla järjestystäylläpitävä kovis-kettu :D
(päivät ja viikonlopun ehkä voin sitten pehmoilla ;) )

Ei parane ihan kovin kun illalla/yöllä pitäis olla järjestystäylläpitävä kovis-kettu :D
(päivät ja viikonlopun ehkä voin sitten pehmoilla ;) )

Höhö, kovis-kettu. Joku heittää törkeän vitsin niin heti pokka pettää :D no ei. Sen verran mitä ite hyvin vähä tota hommaa tehny ni yks heppu sano että mä oon kivoin järkkäri jonka se on koskaan tavannu. Ehkä mulla ei oo auktoriteettia :D

Sen verran mitä ite hyvin vähä tota hommaa tehny ni yks heppu sano että mä oon kivoin järkkäri jonka se on koskaan tavannu. Ehkä mulla ei oo auktoriteettia :D

"Hei pojat hei, ette viittis siellä tapella. Pliis. Ai te jatkatte. No varokaa sitten, ettei satu sentään pahasti."

Back
Ylös Bottom