Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan kun sä laittasit samanlaisia viestejä pakkikselle enenevässä määrin, kannattasko käydä lääkärissä tai vähentää treenaamista? Ei ne rytmihäiriöt tai ylikunnon oireet helpotu pakkikselle siitä ilmottamalla.

Jos olisit Manowarisi kuunnellut niin tietäisit että soturin elämän kruunaa kuolema.

Kyllä nämä vapinat ja tutinat taitavat johtua viikon överitreenaamisesta. Ihmettelinkin jo, kuinka normaali olo oli vielä tunti sitten. Voipi olla, että kroppa käy vähän ylikierroksilla, kun kuudessa päivässä treenaa 17 kertaa.

Johan alkoi kummallinen tutina. Ihan kuin olisi jotain rytmihäiriöiden tapaista.

En minä nyt tämän takia lääkäriin mene. Sitä paitsi ensi viikko on todella kevyt ja seuraavakin normaalia kevyempi. Eikä minulla mitään ylikuntoa ole. Se ei tule noin vain.

Mitäs Judis-show'ta tämä on..?

Ma tulisin tiskaamaan teidan tiskit korvausta vastaan jos olisin siella. Oon monesti tiskaillut ja siivoillut parin miespuolisen kaverin luona joko alkoholi- tai rahapalkkaa vastaan. Tykkaan siivota varsinkin jos alkutilanne on paha, koska silloin nakee tyonsa tuloksen :D

... Mista tulikin mieleen etta pitaisi varmaan siivota taallakin. Mies tulee tanaan kotiin ja ennen lahtoa kaski mun siivota makkarin (mun tavaroita lahinna joka paikassa) seka viikata uudelleen vaatteet mitka olin viikannut vaarin :jahas:

Ma tulisin tiskaamaan teidan tiskit korvausta vastaan jos olisin siella. Oon monesti tiskaillut ja siivoillut parin miespuolisen kaverin luona joko alkoholi- tai rahapalkkaa vastaan. Tykkaan siivota varsinkin jos alkutilanne on paha, koska silloin nakee tyonsa tuloksen :D

... Mista tulikin mieleen etta pitaisi varmaan siivota taallakin. Mies tulee tanaan kotiin ja ennen lahtoa kaski mun siivota makkarin (mun tavaroita lahinna joka paikassa) seka viikata uudelleen vaatteet mitka olin viikannut vaarin :jahas:

Riittääkö pullo viinaa? Kenties viiniä? Viikannut väärin? Sano nipolle äijälles että lustua ihte saatana jos ei kelepaa! :D

Eli nälkiintyminen toimii eräänlaisena meditointi keinona? :D Täytyy yrittää!

Eikö juuri siihen aikaan ole niitä tsirpuloita siellä kaupungilla liikenteessä? Vai etkö ollutkaan baarissa?

Jäätelömies on edelleen pitänyt täyttä hiljaisuutta.. :(

Hehe, höpsö, enhä mie juo. :) Oli siellä tsirpuloita, mutta mitäpä mie niistä ku ei nekään minusta. :D

Melekosen huono jätskimies. :(

Prkl, jostain taas ilmestyny Fazerin Susu pussi ja se ei sitten millään pysy kaukana musta :(

Riittääkö pullo viinaa? Kenties viiniä? Viikannut väärin? Sano nipolle äijälles että lustua ihte saatana jos ei kelepaa! :D

Viinia kiitos. Vaikka punaista mutta valkoinenkin kelpaa. Rose ei. :) Onhan se vahan nipo, mutta viikkasin silti. Pelkastaan reilua ottaen huomioon etta olen vallannut hanen vaatekaappinsa melkein kokonaan vaikka periaatteessa en edes asu taalla (tai siis mulla on oma kamppa/huone mutta en ole kaynyt siella kuin pari kertaa kaantymassa ja kamppiksia moikkaamassa viimeisen 1,5kk aikana).

Minä tiskaan poikkeuksetta jokaisilla jatkoilla, jos ne osuu miesten kämppään. :D

Hehe, höpsö, enhä mie juo. :) Oli siellä tsirpuloita, mutta mitäpä mie niistä ku ei nekään minusta. :D

Melekosen huono jätskimies. :(

Höpsö, enhän minä niin sanonutkaan. :) Pakko varmaan hyväksyä se tosiasia, että on huono mies. Ihanniinkuin ne tsirpulatkin!

Eikä muuten edes tullut nälkä tänään, tyhjensin kaiken kaapeista! :)

Höpsö, enhän minä niin sanonutkaan. :) Pakko varmaan hyväksyä se tosiasia, että on huono mies. Ihanniinkuin ne tsirpulatkin!

Eikä muuten edes tullut nälkä tänään, tyhjensin kaiken kaapeista! :)

No et vain... En mie oikein osaa selvinpäin noihin baareihin mennä. Joo emmä ala millekkää! :curs:

Hienoa! Jos ei ole enää kaapeissa mitään, niin pakastimesta jyrsit jäät. :evil:

No et vain... En mie oikein osaa selvinpäin noihin baareihin mennä. Joo emmä ala millekkää! :curs:

Hienoa! Jos ei ole enää kaapeissa mitään, niin pakastimesta jyrsit jäät. :evil:

Mä olen kokeillut sitä aina välillä, ja joka kerta huomaan sen olleen tyhmä idea. En tykkää, kun koko ajan joutuu tuntemaan myötähäpeää..

Krhm.. En ole vieläkään muistanut ostaa sitä jatkojohtoa! :D

Friikki-olo. :jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pelataanko jossain jalkapalloa? Naapureiden meuhkaamisesta päätellen on tärkeä ottelu menossa punavalkoisilla. :jahas: Noh, eiköhän se uni tule kun on mukavasti univelkaa alla. :zzzz:

Kai sitä vois roiskeläpänderiä maiskutella. Kyllähän koskee joka paikkaan voi vittu :jahas:

^Kuka sinut mukiloi Ephe?

feedme.webp

Back
Ylös Bottom