Olen aina suuresti hämmentynyt kun luen tällaisen sanajärjestys/lausehirviön.
Kun säännöt osaa, saa niitä rikkoa (ellei ole Yoda). Lukee kirjoja ihminen niin tarttuvat lauseenparret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen aina suuresti hämmentynyt kun luen tällaisen sanajärjestys/lausehirviön.
Salille antamaan itselleen kunnolla selkään. :whip:
Eli selkää reenaamaan.
Pitäisi vaan sitten osata olla uskottava esinainen.YIPPEE, uusi työpaikka odottelee! Aika kiva saada elämään uutta säpinääPitäisi vaan sitten osata olla uskottava esinainen.
Kun säännöt osaa, saa niitä rikkoa (ellei ole Yoda). Lukee kirjoja ihminen niin tarttuvat lauseenparret.
Hieman kurkkua kähertää. Miksi pitää ihmisten tulla kipeänä töihin ja tartuttaa tälläiset pöpömagneetit kuten minä?
Oisko kellään vinkkejä miten taltuttaa orastava kurkun käheys? Voisko huiluttaa jollain tärpätillä?

Oisko kellään vinkkejä miten taltuttaa orastava kurkun käheys? Voisko huiluttaa jollain tärpätillä?
Tuleepahan hassun onnellinen olo nykyään pienistä asioista. Eilenkin leikkelin kaverin hiukset, käytiin jädellä ja kahvilla
ja jutusteltiin jonnekin kahteen asti yöllä ennenkuin tajuttiin että molemmilla on aamulla aikainen herätys töihin ja paljonko kello oikeasti oli :D
Vähän on päivät sekaisin, olin jotenkin ihan vielä lomatunnelmissa että ei ole kiirettä minnekään.
Hunajasta tulikin mieleen että ajattelin tänään herkutella; Kreikkalaista jogurttia ja hunajaa, nams!
Pakko sitä on itsekin joistain asioista olla onnellinen ja kun mulle ei mitään isoa tapahdu, niin niistä pienistä jutuista sitten. Auringonpaisteesta, tuoksuista, siitä ettei tänään tullut yhtään niin paljon hyttysenpistoja kuin eilen, lonkka ei ollu aamulla yhtään niin kipeä kuin on ollut koko menneen viikon. Siitähän se iso onni koostuu - pienistä asioista.Juuri näin Kairaseni, juuri näinSe on aina hienoa kun jaksaa pienistä innostua ja olla iloinenPakko sitä on itsekin joistain asioista olla onnellinen ja kun mulle ei mitään isoa tapahdu, niin niistä pienistä jutuista sitten. Auringonpaisteesta, tuoksuista, siitä ettei tänään tullut yhtään niin paljon hyttysenpistoja kuin eilen, lonkka ei ollu aamulla yhtään niin kipeä kuin on ollut koko menneen viikon. Siitähän se iso onni koostuu - pienistä asioista.
Juuri näin Kairaseni, juuri näin![]()
Vaikkakin mä olen ihan sitä mieltä että kohta mun elämässä tapahtuu jotain suurta, eri jännää ja huisia.
Tään on näitä ketun "musta tuntuu" -juttuja ja positiivisella mielellä maailma on täynnä mahdollisuuksiaOnko luvassa jotain suuria muutoksia vai mistä moinen mieli?

Pyr0, anna sen hunajan sitten pikkuhiljaa sulaa suussa ja valua kurkusta alas. Ei ruveta syömällä syömään sitä hinajaa :D