Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

julkkikset on vaikeita..

Menin sitte tykyyn eilen kuitenki, tänään etäpäivä.

YIPPEE, uusi työpaikka odottelee! Aika kiva saada elämään uutta säpinää :) Pitäisi vaan sitten osata olla uskottava esinainen.

Kikkailin tässä ajakuluksi kalorilaskurilla ja jäi hieman ihmetyttään. Olen 173 pitkä ja 56 kilosena olisin vielä normaalipainoinen. Kun taas 75 kiloisena olen jo lievästi ylipainoinen. Ok ton 75 kg ymmärrän, että ei sitä ole suunnattu lihaksikkaalle. Mutta että 56 kiloa mittarissa ja normaalipainoinen. Ihan jumalattoman vähän :O

Normibulkkikunnossa oon siis kyl 80 kg, että ei tarvi alkaa saliohjelmaa laatiin väärinkäsitysten johdosta.

Hieman kurkkua kähertää. Miksi pitää ihmisten tulla kipeänä töihin ja tartuttaa tälläiset pöpömagneetit kuten minä?

Oisko kellään vinkkejä miten taltuttaa orastava kurkun käheys? Voisko huiluttaa jollain tärpätillä?

Hieman kurkkua kähertää. Miksi pitää ihmisten tulla kipeänä töihin ja tartuttaa tälläiset pöpömagneetit kuten minä?

Oisko kellään vinkkejä miten taltuttaa orastava kurkun käheys? Voisko huiluttaa jollain tärpätillä?

Hunajata.

Oh, miten maistuu aamupalapirtelö helvetisti paremmalta, kun on oman maan mansikoita ja oman mettän mustikoita seassa. :kuola:

^^Höh, mie ajattelin että siihen tarvii jotain ärmättiä tököttiä. Illodinia vähän kokeilin aamutuimaan ja meinas tulla ulos jotain muutakin. :urjo:

Pitääpä käydä ostamassa hunajata. ...ehkä sekottaa siihen vähän jotain kurkun kärventävää. Kiitän. :thumbs:

Tuosta Finrexistä tulee se ärsyttävä laattakerros tonne kitalakeen ja kurkkuun. :urjo:

Tuleepahan hassun onnellinen olo nykyään pienistä asioista. Eilenkin leikkelin kaverin hiukset, käytiin jädellä ja kahvilla
ja jutusteltiin jonnekin kahteen asti yöllä ennenkuin tajuttiin että molemmilla on aamulla aikainen herätys töihin ja paljonko kello oikeasti oli :D
Vähän on päivät sekaisin, olin jotenkin ihan vielä lomatunnelmissa että ei ole kiirettä minnekään.

Hunajasta tulikin mieleen että ajattelin tänään herkutella; Kreikkalaista jogurttia ja hunajaa, nams!

Tuleepahan hassun onnellinen olo nykyään pienistä asioista. Eilenkin leikkelin kaverin hiukset, käytiin jädellä ja kahvilla
ja jutusteltiin jonnekin kahteen asti yöllä ennenkuin tajuttiin että molemmilla on aamulla aikainen herätys töihin ja paljonko kello oikeasti oli :D
Vähän on päivät sekaisin, olin jotenkin ihan vielä lomatunnelmissa että ei ole kiirettä minnekään.

Hunajasta tulikin mieleen että ajattelin tänään herkutella; Kreikkalaista jogurttia ja hunajaa, nams!

Se on aina hienoa kun jaksaa pienistä innostua ja olla iloinen :) Pakko sitä on itsekin joistain asioista olla onnellinen ja kun mulle ei mitään isoa tapahdu, niin niistä pienistä jutuista sitten. Auringonpaisteesta, tuoksuista, siitä ettei tänään tullut yhtään niin paljon hyttysenpistoja kuin eilen, lonkka ei ollu aamulla yhtään niin kipeä kuin on ollut koko menneen viikon. Siitähän se iso onni koostuu - pienistä asioista.

Pyr0, anna sen hunajan sitten pikkuhiljaa sulaa suussa ja valua kurkusta alas. Ei ruveta syömällä syömään sitä hinajaa :D

Se on aina hienoa kun jaksaa pienistä innostua ja olla iloinen :) Pakko sitä on itsekin joistain asioista olla onnellinen ja kun mulle ei mitään isoa tapahdu, niin niistä pienistä jutuista sitten. Auringonpaisteesta, tuoksuista, siitä ettei tänään tullut yhtään niin paljon hyttysenpistoja kuin eilen, lonkka ei ollu aamulla yhtään niin kipeä kuin on ollut koko menneen viikon. Siitähän se iso onni koostuu - pienistä asioista.
Juuri näin Kairaseni, juuri näin :)
Vaikkakin mä olen ihan sitä mieltä että kohta mun elämässä tapahtuu jotain suurta, eri jännää ja huisia.

Mulla on varmaan kaikki liian hyvin että voi tapahtua vain jotain huonoa. Hirvittää välillä. Tai sitten oon niin tasaisen tyytyväinen aina. Mulla on kauhia morkkis nytte, pitikää mennä mihkään.

Hunaja on todistetusti tehokas lääkes.

Onko luvassa jotain suuria muutoksia vai mistä moinen mieli?
Tään on näitä ketun "musta tuntuu" -juttuja ja positiivisella mielellä maailma on täynnä mahdollisuuksia :)
Vaikkakin saan kyllä taas yhden työnantajan lisää elokuusta lähtien. Pitäisköhän joskus opetella sanomaan "ei"... EI :D

Pyr0, anna sen hunajan sitten pikkuhiljaa sulaa suussa ja valua kurkusta alas. Ei ruveta syömällä syömään sitä hinajaa :D

Siis pitääkö tän hinajan olla siis sellasta tönkkihunijaa? Mulla vissiin on sellasta juoksevaa hunajia.

Back
Ylös Bottom