Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

3 ja puol, jos tarkkoja ollaan.

Sit himan kautta länsiterminaaliin ja seilaten Tallinnaan. Rai rai. Oikeesti kyl tarkotus hemmotella itteensä kaikenmaailman kasvo- ym hoidoilla mut ehkä sitä joutuu hieman mm. skumppaa maistelee.

Just kotiin ja 12tunnin päästä takas töihin. Siinä oikea rai rai viettää perjantai ilta/yö töissä. Onneks kohta alkaa lomat.

Jos kohta on noin 5 vkon päästä ni miulla alkaa kans :D Säättänä. Onneks täs on kaikkea pientä kivaa luvassa ennen lomia, muutoin lähtis järki ja aukeis ranteet. Mie en kestä enää hetkeekään tääl duunissa, tää vuoro on ollu ku jostain Manaajasta (eräs mummeli maalas ihonsa kauttaaltaan omalla verellä jne) ja oon koittanu nipistellä itteeni et heräisin tästä painajaisesta...

Miten mie tykkäänki erittäin paljon tästä Leevien biisistä Happoradion esittämänä:

:haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mistä on parhaat perjantait tehty? Mm. Amorphiksesta, Snow Patrollista, Ghost Brigadesta ja Nightwishistä. Niistä on parhaat perjantait tehty.
(ei taida mulla olla kovin montaa parhainta perjantaita elämässä :D )

(ei taida mulla olla kovin montaa parhainta perjantaita elämässä :D )

Sä voit jatkossa harrastaa parhaita perjantaita nauttimalla kyseisiä artisteja yksitellen. Kyllä ainaki amorppissi ja jyväskylän vahvistukset potkii yksittäinkin nautittuna erittäin tehokkaasti. Omasta mielestäni jopa huomatavasti tehokkaammin, ku festareilla :)

e.On muuten työmotivaatio tänään pakkasen puolella. Kai tämä päivä tästä kuluu iltaa/iltapäivää odotellessa.

Huomenta nuggetit.

P.S. It's frrriday!

^kirotusvirhe heti aamusta..

Iik, oonkin typomestari. ;)

Hieno meriitti ja sillä saa paljon hauskuutta aikaan...

Voisin tulla opettaan kädestä pitäen, mutta kun en osaa itsekään..

Back
Ylös Bottom