Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ainut urheilu mitä voisin kuvitella katsoa telkkarista on itsepuolustuslajit kuten nyrkkeily/potkunyrkkeily/lukkopaini jne. En ole koskaan katsonut koko peliä futista ja lätkästäkin vain 2011 finaalin. En myöskään pelaile mitään urheilupelejä ja hyvin pärjään ^^

Viime viikonloppuna tuli hetken aikaa katottua jotai tikan heittoa, Dartsiako se on oikeelta nimeltään. Brittikanavalta tietysti jossa äijät heitteli tikkaa ja yleisö joi ympärillä kaljaa. Ilmeisesti hieno laji :rolleyes:

Viime viikonloppuna tuli hetken aikaa katottua jotai tikan heittoa, Dartsiako se on oikeelta nimeltään. Brittikanavalta tietysti jossa äijät heitteli tikkaa ja yleisö joi ympärillä kaljaa. Ilmeisesti hieno laji :rolleyes:

Kuullostaa kyllä. Vähän niiku kelkkakilpailut. Kellään kiinnosta vittuakaan koko tapahtuma, mutta sieltä saa olutta. :jahas:

Itte en lähtisi pelleilemään niissä paineissa, tiedä vaikka saisi dekompression.

Se kai se homman juju onkin. Jotkut kiipee korkealle ilman varmistusköysiä, toiset painuu syvyyksiin. Jos ajatellaan että rupeisin taas sukeltamaan niin kyllä mä johonkin sen rajan vetäisin. Vaan mitäs sitten kun se olisi saavutettuu... Pakko saada tietty lisää. Onhan se riskaa peliä hommaa mutta kerran sitä vaan eletään. Ei mulla silti kuitenkaan ole mitään kiirettä valkoiseen valoon.

Jos et mitään jeesus-paskaa tule minulle tuputtamaan, niin saat jäädä.

Eipä tulis mieleenkään. Ihmisen omia asioitahan noi. Mua ei edes haittaa ne lappujen jakelijat, jos ne vaan antaa lapun ja jatkaa matkaa. Mulle on nyt ihan randomisti soitellut kakkosliittymään joku nainen täältä Jklästä (tarkistin tiedot) ja se haluaa jutella mun kanssa Raamatusta ja uskosta. Jopa kaltaiselleni uskovaiselle tuo on vähän outoa toimintaa.

Maksat matkan niin lähden heti.

Erikoista että nykyään joku "uskaltaa" myöntää olevansa uskonnollinen. Mutta sitä en ihmettele, että se joku joka uskaltaa on XairaX. :D

Erikoista että nykyään joku "uskaltaa" myöntää olevansa uskonnollinen. Mutta sitä en ihmettele, että se joku joka uskaltaa on XairaX. :D

:D No mä oon tämmönen vaihtoehtouskovainen. Uskon niinku uskon ja omassa rauhassani. Oijoi, joskos sitä sitten nukkumaan. Ei sillä että aamulla ois mitään erikoista edessä kun oon saikulla juhannukseen asti...

Hyvää syntymäpäivää Aki.

Back
Ylös Bottom