Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi ruandalainen että löi väsymys päin pläsiä. Ois vissii tarttenu nukkuu jossain välissä.

1500 kalorin välipala? :wtf: No iso mies isot eväät? :hyper:
Haha tuli oikein emämunaus. Eli puol pussia noita pähkinöitä on tietenkin 50g, ei 250! :D Jotta ei tästä tule kuin vajaat 400kcal. 2tunnin päästä ennen kotiinlähtöä menee toki vielä toinen identtinen satsi :)

Mä olen taas päivän kannustusannoksen saanut; 'sä voisit kyllä hankkia joitain kiloja lisää painoa' ja 'sitä saa mitä tilaa' (kun kerroin hauisjänteen tulehduksesta):jahas:

Mikä maa mikä valuutta. Hiuka kujamode kun sammuin tähän äskön :jahas:

En pistäis pahitteeksi vaikka pääsis jo kotia, tosin turha on toive. :jahas:

Talviturkki heitetty ja mökkimakkarat korkattu! :) Ei ollut sydänkohtaus kaukana.

^Työväsymystä on kyllä vähän ilmassa, kun niin kiirettä pitää töissä. Onneksi huomenna pääsee jo viikonlopun viettoon aikasemmin! :dance2:

Talviturkki heitetty ja mökkimakkarat korkattu! :) Ei ollut sydänkohtaus kaukana.

Mä kävin naku-uinnilla jo 2 vko. sitten. Mitenköhän tän muotoilisi... Näky ei ollut mikään spektaakkelimainen kun nousin ylös:jahas:
Eli vesi oli siis hieman kylmähköä.

Back
Ylös Bottom