Sanze
Friba-apina
TAMPERE -miittiä suunnitteilla: http://www.pakkotoisto.com/tampere/...alkupuolella-lauantaina-7-7-tai-14-7-tampere/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se Särkässä käyminen niin helppoa ole. Viimeiset 5 vuotta on ollut projektina käydä, mutta ei ole onnistunut. Tänä kesänä on "no nyt menen!", ennen kun kuulin paljonko rannekkeen hinta nykyään on.
Mut onneks miula on iso kyrpä.
Huomenna tyky päivät. Joo skippaan. Kiinnosta paskan vertaa.
Ylihuomenna firman kesäjuhlat, en skippaa. 7 viikon tipattomuus katkeaa.. :D
Et ole jumalauta tosissasi, ettet ole vielä käynyt kokeilemassa, tuon pitäisi olla ensimmäinen asia kun tänne muuttaa :wtf: Suomen parhaat siivet, ja tamperelaisena siivet kuuluu asumispaikan ylpeyteen. Joku kaveri messiin ja Partypack peleille, koska kahdelle isolle äijälle se on juuri sopiva setti.
Kaupassa olen onnistunut taistelemaan siipien houkutusta vastaan nyt viikon. Saas nähdä, milloin tulee tappio jälleen.
Ei se Särkässä käyminen niin helppoa ole. Viimeiset 5 vuotta on ollut projektina käydä, mutta ei ole onnistunut. Tänä kesänä on "no nyt menen!", ennen kun kuulin paljonko rannekkeen hinta nykyään on.
Olenpas :D Monelta olen kyllä kuullut että pitäis siellä käydä mutta ei tässä ole "kerenny" ja nyt meinaa kaiken lisäksi olla niin kiire töissäkin ettei tule keskustaankaan lähettyä vähään aikaan kun kotona kerkeää just sen pari tuntia rauhottua ennenkuin pistää nukkumaan. En tunne itseäni niin "Tamperelaiseksi" vielä vaikka täällä asunkin..
En tunne itseäni niin "Tamperelaiseksi" vielä vaikka täällä asunkin..
No pah, ei sun koko kesän talous voi yhteen Särkkiksen rannekkeeseen kaatua.
Nyt samantein ilmottautumaan Tampere-miittiin, niin saadaan siipikaste alta pois.
Ei se uskalla :D

Nyt samantein ilmottautumaan Tampere-miittiin, niin saadaan siipikaste alta pois.
Siinä meneekin sitten tovi, ennen kuin tuntee olonsa oikeasti tamperelaiseksi. Olen asunut täällä yli 17 vuotta, ja vieläkään en oikein miellä itseäni tamperelaiseksi. Jännä juttu. Pitäisi varmaan alkaa puhumaan enemmän Tampereen murteella.
Onhan sille muistettu kertoa, ettei kaikki pakkislaiset ole HCBB-lihaksissa ja naamasta malleja? Ainoastaan osa on, mutta seassa on myös niitä, jotka näyttää enemmän kestävyysurheilijoilta, kuten minä![]()
Mä en ole vielä päättäny aloitanko lomani heti heinäkuun alusta vai olenko ekan viikon vielä töissä, riippuu nyt vähän siitä olenko maisemissa 7.7 vai en. 14.7 olen jokatapauksessa menossa ympäri suomea. Viimeksi kesälomalla olin 2 tai 3 yötä kotona ja muuten reissun päällä.
Tampereen murretta en kyllä varmaan opi ikinä (ylämummon tiiän). Niin vähän alkuperäisiä tamperelaisia tunnen, omassa projektiporukassakaan taida olla ketään tampereella kasvanutta. Ja kaikki kaverit/tututkin muualta tulleita.
Kyllä Santsiki yritti mulle noin kertoa kunnes paljasti itse tekevänsä mallinhommia..:D Voi pliis.. Kun näyttäski edes kestävyysurheilijalta :lol2: Ketäs näitä oli, Verba ja Jyllikin joskus yritti tsempata, itse kun ovat sieltä "pienimmästä" päästä kaikkien muiden puheiden perusteella :D