Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei se Särkässä käyminen niin helppoa ole. Viimeiset 5 vuotta on ollut projektina käydä, mutta ei ole onnistunut. Tänä kesänä on "no nyt menen!", ennen kun kuulin paljonko rannekkeen hinta nykyään on.

Minähän pelkään kuollakseni kaikenlaisia härveleitä ja kaksi vuotta sitten kaverit sai puhuttua Särkkikseen. Tietysti kun kerrankin itse maksoi sen pirun rannekkeen, niin olihan sitä pakko keksiä sille vastinetta. Heti ensimmäisenä raahasivat Tornadoon ja siinä häsmäkässä en osannut edes sanoa "vain kuolleen ruumiini yli". Istuin siihen laitteeseen ja kun ne turvakaaret laitettiin kiinni niin aloin hepuloida että mähän tipun sieltä välistä. "Mistä sinä sieltä muka tiput?! -No tästä...ähhh, tästä välistä...nnggghhh... no ehkä mä en tipu. MUTTA NÄÄ AVAUTUU IHAN VARMASTI JA MÄ KUOLEN!!!" En kuollu, mutta kuulin koko matkan ajan oman kuolonhuutoni yli kaikkien ympärillä olevien ihmisten hysteerisen naurun. Perkele, jos ihmistä pelottaa henkensä edestä niin ei sillon naureta! Olisin halunnut mennä possujunaan rauhottumaan, mutta eivät päästäneet vaikka yritin vakuuttaa olevani henkisesti paljon nuorempi ja pienempi kuin miltä näytän.

Mut onneks miula on iso kyrpä.

No mutta sehän on hienoa. Sillä pääsee vielä pitkälle! Tai ainakin pohjaan saakka.

Hieno duunipäivä tulossa: ei vettä tänään eikä huomenna, ja netti katkeilee vähän väliä. Selaa nyt tässä sitten Pakk....siis työjuttuja. Noh, tekee sitten osan päivästä etänä himasta.

Huomenna tyky päivät. Joo skippaan. Kiinnosta paskan vertaa.

Ylihuomenna firman kesäjuhlat, en skippaa. 7 viikon tipattomuus katkeaa.. :D

Mä oon menestyksellä skipannut firman tapahtumia about 3 vuotta. Viime lokakuussa kävin kääntymässä pikkujouluissa. Kaikkensa ne yrittää, huomennakin pitäis mennä aikaisemmin kollegoiden kanssa keskustaan.. sen kun näkis ;)

Oon negatiivinen ja vittuuntunut just nyt. Kyllähän se tästä.

Näiden laskujen selvittely ei voisi juurikaan vastenmielisemmältä tuntua tällaisena päivänä, Numerot hyppii silmille enkä saa mitään tolkkua..
Mut enää 3 h! (Enkä mitään oo saanu aikaeks viimeisen 5 aikana..)

Et ole jumalauta tosissasi, ettet ole vielä käynyt kokeilemassa, tuon pitäisi olla ensimmäinen asia kun tänne muuttaa :wtf: Suomen parhaat siivet, ja tamperelaisena siivet kuuluu asumispaikan ylpeyteen. Joku kaveri messiin ja Partypack peleille, koska kahdelle isolle äijälle se on juuri sopiva setti.

Kaupassa olen onnistunut taistelemaan siipien houkutusta vastaan nyt viikon. Saas nähdä, milloin tulee tappio jälleen.

Olenpas :D Monelta olen kyllä kuullut että pitäis siellä käydä mutta ei tässä ole "kerenny" ja nyt meinaa kaiken lisäksi olla niin kiire töissäkin ettei tule keskustaankaan lähettyä vähään aikaan kun kotona kerkeää just sen pari tuntia rauhottua ennenkuin pistää nukkumaan. En tunne itseäni niin "Tamperelaiseksi" vielä vaikka täällä asunkin..

Enkä ole edes iso äijä, muuten kuin vatsastani hohohooo!

Ei se Särkässä käyminen niin helppoa ole. Viimeiset 5 vuotta on ollut projektina käydä, mutta ei ole onnistunut. Tänä kesänä on "no nyt menen!", ennen kun kuulin paljonko rannekkeen hinta nykyään on.

No pah, ei sun koko kesän talous voi yhteen Särkkiksen rannekkeeseen kaatua.

Eilen vetästy Boss-ateria. Hampurilainen jossa 500g lihaa ja ranskalaisiakin oli riittävästi:

25dbb5a9-656d-44bf.jpg

Olenpas :D Monelta olen kyllä kuullut että pitäis siellä käydä mutta ei tässä ole "kerenny" ja nyt meinaa kaiken lisäksi olla niin kiire töissäkin ettei tule keskustaankaan lähettyä vähään aikaan kun kotona kerkeää just sen pari tuntia rauhottua ennenkuin pistää nukkumaan. En tunne itseäni niin "Tamperelaiseksi" vielä vaikka täällä asunkin..

Nyt samantein ilmottautumaan Tampere-miittiin, niin saadaan siipikaste alta pois.

En tunne itseäni niin "Tamperelaiseksi" vielä vaikka täällä asunkin..

Siinä meneekin sitten tovi, ennen kuin tuntee olonsa oikeasti tamperelaiseksi. Olen asunut täällä yli 17 vuotta, ja vieläkään en oikein miellä itseäni tamperelaiseksi. Jännä juttu. Pitäisi varmaan alkaa puhumaan enemmän Tampereen murteella.

No pah, ei sun koko kesän talous voi yhteen Särkkiksen rannekkeeseen kaatua.

Noeeei, mutta onhan se vähän älytön summa, jos ei laitteet enää napostele samalla tavalla kuin 17 vuotiaana. Kolme laitetta käy testaamassa, ja loppuajan vetää 15e kaljaa terassilla, woo :D

Ei se uskalla :D

Onhan sille muistettu kertoa, ettei kaikki pakkislaiset ole HCBB-lihaksissa ja naamasta malleja? Ainoastaan osa on, mutta seassa on myös niitä, jotka näyttää enemmän kestävyysurheilijoilta, kuten minä :)

Uimahallilla alotin treenailemaan flip turnia, mutta ei se olekkaan ihan niin helppo homma. Jostain syystä pyörähdys menee viistoon, niin pitää varmaan tutkia netistä miten käsien pitäisi olla.

Nyt samantein ilmottautumaan Tampere-miittiin, niin saadaan siipikaste alta pois.

Siinä meneekin sitten tovi, ennen kuin tuntee olonsa oikeasti tamperelaiseksi. Olen asunut täällä yli 17 vuotta, ja vieläkään en oikein miellä itseäni tamperelaiseksi. Jännä juttu. Pitäisi varmaan alkaa puhumaan enemmän Tampereen murteella.

Mä en ole vielä päättäny aloitanko lomani heti heinäkuun alusta vai olenko ekan viikon vielä töissä, riippuu nyt vähän siitä olenko maisemissa 7.7 vai en. 14.7 olen jokatapauksessa menossa ympäri suomea. Viimeksi kesälomalla olin 2 tai 3 yötä kotona ja muuten reissun päällä.

Tampereen murretta en kyllä varmaan opi ikinä (ylämummon tiiän). Niin vähän alkuperäisiä tamperelaisia tunnen, omassa projektiporukassakaan taida olla ketään tampereella kasvanutta. Ja kaikki kaverit/tututkin muualta tulleita.

Onhan sille muistettu kertoa, ettei kaikki pakkislaiset ole HCBB-lihaksissa ja naamasta malleja? Ainoastaan osa on, mutta seassa on myös niitä, jotka näyttää enemmän kestävyysurheilijoilta, kuten minä :)

Kyllä Santsiki yritti mulle noin kertoa kunnes paljasti itse tekevänsä mallinhommia..:D Voi pliis.. Kun näyttäski edes kestävyysurheilijalta :lol2: Ketäs näitä oli, Verba ja Jyllikin joskus yritti tsempata, itse kun ovat sieltä "pienimmästä" päästä kaikkien muiden puheiden perusteella :D

Oli tänään kolahtanut postilaatikkoon kutsu koeajamaan uutta Audia. Onkohan kyseessä kohtalo? On muuten mopokeli ihan kohdallaan:whip:

Mä en ole vielä päättäny aloitanko lomani heti heinäkuun alusta vai olenko ekan viikon vielä töissä, riippuu nyt vähän siitä olenko maisemissa 7.7 vai en. 14.7 olen jokatapauksessa menossa ympäri suomea. Viimeksi kesälomalla olin 2 tai 3 yötä kotona ja muuten reissun päällä.

Tampereen murretta en kyllä varmaan opi ikinä (ylämummon tiiän). Niin vähän alkuperäisiä tamperelaisia tunnen, omassa projektiporukassakaan taida olla ketään tampereella kasvanutta. Ja kaikki kaverit/tututkin muualta tulleita.

Kyllä Santsiki yritti mulle noin kertoa kunnes paljasti itse tekevänsä mallinhommia..:D Voi pliis.. Kun näyttäski edes kestävyysurheilijalta :lol2: Ketäs näitä oli, Verba ja Jyllikin joskus yritti tsempata, itse kun ovat sieltä "pienimmästä" päästä kaikkien muiden puheiden perusteella :D

Tuossa tsemppaamisessa on tosiaan se hauska puoli, että ne kovimmat tsemppaajat on yleensä niitä isoimpia/komeimpia/kauneimpia. :jahas:

Jos selittelystä jaettais Lontoossa olympiamitali, niin Pernod81:lle tuskin löytyis haastetta. ;)

Back
Ylös Bottom