Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäis mennä nukkumaan, mutta jostain syystä ei huvitakaan... Onkohan se tuo vauhdilla lähestyvä 1000 postin raja vai miksi en pääse pois pakkikselta :D

Joo kyllä tää on enemmän levyraati kuin off-topiccia.. :D Onneksi voi aina olla klikkaamatta biisejä, kestää vaan aikaa selailla sivuja josko siellä biisien välissä jollain olis jotain juttuakin:jahas:

Tappaa nuo itikat tuolla, porkele. Ja päivällä syö mäkärät pennuista liiat lihat luiden päältä. Saatana, pakko on olla iltaisin pikkusen kännissä, jotta nuita kestää!

Kermaviiliin valkosipulidippi ni moro. Hyvin uppoo. Hyvin noi kyl uppos ilmankin.

No hyvin näytti tosiaan menevän. Tuli vain mieleen, että ennen vanahaan net kuulemma vetivät nuo rustotkin ihan pokkana. Mites sulla?

Joo kyllä tää on enemmän levyraati kuin off-topiccia.. :D Onneksi voi aina olla klikkaamatta biisejä, kestää vaan aikaa selailla sivuja josko siellä biisien välissä jollain olis jotain juttuakin:jahas:

:love: :D

Eks sä dipannu niitä siipiä HOOKissa? :hyper:

Ööh.. mihin ne piti dipata? :lol2:

Niiden mukana tulee sellanen valkonen dippi..aurajuustodippi..mut vaikkei tykkäis aurajuustosta ni se voi silti upota.. :D ihan parasta.. joko mennää? :D :D

Eiku nyt tuli joku hämärä muistikuva... Joo jotain mie sinne dippasin... :D Jep! Nappaat mut siitä samasta paikasta! :D

Mä syön nahat, läskit, lihan... En mä rustoja ja luita jaksa napsia.

Se se taitaa olla se normaalitapa. Tarpeeksi kypsänä menis kyllä nekin. Mukavasti rapsahtaa rustot kun pureskelee. :)

No et sä onneksi ole ainoa kuka noita pommittaa :)

Hookin wingseistä olen kuullut pelkkää hyvää, joskus kunhan kerkeää niin pitää käydä kokeilee.. Ehkä lomalla sit olis aikaa tohonkin.

No et sä onneksi ole ainoa kuka noita pommittaa :)

Hookin wingseistä olen kuullut pelkkää hyvää, joskus kunhan kerkeää niin pitää käydä kokeilee.. Ehkä lomalla sit olis aikaa tohonkin.

Siellä oli joku nätti tarjoilijakin vai oliko peräti pari... Eksie vielä asu Tampereella ja et ole käyny? :D

Pari kaveria maininnu että välillä joutuu oottaa ruokaa melko kauan.

Harrin kana vie voiton.

Ötyä...

...ja sitten zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Tappaa nuo itikat tuolla, porkele. Ja päivällä syö mäkärät pennuista liiat lihat luiden päältä. Saatana, pakko on olla iltaisin pikkusen kännissä, jotta nuita kestää!

Mulla ja itikoilla on semmonen sopimus, että jos ne tulee mun kimppuun, mä tapan ne! :D Sopimuksen mukaan on menty... Aika monta itikkaa on päässy päiviltä.

Siellä oli joku nätti tarjoilijakin vai oliko peräti pari... Eksie vielä asu Tampereella ja et ole käyny? :D

Joo täällähän mä asun, tais tulla 2kk täyteen jo. Ei tässä ole kerenny kaikkia paikkoja vielä koluta läpi ja nyt meinaa olla toi kiirus töissäkin niin uskallan luvata vasta lomalla suunnistaa tuonne. Syömään wingsejä (tsiigaan tarjoilijoita), wingseistä niin hyvää kuullu (tarjoilijattaristapa), kuola valuu jo wingseille (nättien tarjoilijoiden rinnoille)

Pari kaveria maininnu että välillä joutuu oottaa ruokaa melko kauan.

Harrin kana vie voiton.

No lomalla on aikaa sit odotella, olen odottanu Miamin terassillaki ruokaa noin tunnin.. "Pari" tuoppia meni odotellessa;)

Harrin kana, missä mitä millon?

^Sulla on oikea asenne! :hyvä:

Texas Pete on ainoa oikea siipimauste.

No juu menee se ilman dippiäkin, mutta mä tykkään niiden kahen combosta.. ;D

Eiku nyt tuli joku hämärä muistikuva... Joo jotain mie sinne dippasin... :D Jep! Nappaat mut siitä samasta paikasta! :D

Heh..taas samasta paikasta..etkö vaihtas välillä? ;D no ei.. mennää ku oot taas maisemis! Kuola valuu jo :kuola:

Et ole jumalauta tosissasi, ettet ole vielä käynyt kokeilemassa, tuon pitäisi olla ensimmäinen asia kun tänne muuttaa :wtf: Suomen parhaat siivet, ja tamperelaisena siivet kuuluu asumispaikan ylpeyteen. Joku kaveri messiin ja Partypack peleille, koska kahdelle isolle äijälle se on juuri sopiva setti.

Kaupassa olen onnistunut taistelemaan siipien houkutusta vastaan nyt viikon. Saas nähdä, milloin tulee tappio jälleen.

Back
Ylös Bottom