Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tennis on aika mielenkiintoista katottavaa. Naisten peleissä tekniikalla ja pelisilmällä on paljon enemmän merkitystä verrattuna miesten peleihin. Miehet vaan syöttää sitä palloa niin saatanan lujaa ettei toinen kerkeä vastata mutta naiset joutuu heikomman syötön takia kikkailemaan paljon enemmän.

Toisaalta sitten naisten peleissä pelin voittajan ennustaminen on aika helppoa kun on seurannut peliä edes vähän aikaa. Naisissa huomaa selkeästi fyysisen tai henkisen heikkouden. Ja se kumpi pelaajista alkaa näyttää näitä merkkejä ensin todennäköisesti häviää pelin.

Niinkuin sanoin, mielenkiintoista :D

Jep jep, nämähän ne naisten tenniksessä mielenkiintoisia asioita ovatkin...

Jep jep, nämähän ne naisten tenniksessä mielenkiintoisia asioita ovatkin...

No en mä viittinyt heittää mitään tavanomaista kuten "hitto noilla on hyvät perseet". Noita perseitä nyt näkee ihan tarpeeksi kun edes vähän harrastaa liikuntaa paikoilla missä on muiden lajien edustajia ;)

Lastenpa hyvinkin.

Tuota käytin itekki talvella lihavuusmittarina. Olin lasten mielestä vaan tosi iso mutten koskaan lihava. Tuon ikäisille varmaan se mahan koko on lihavuutta näyttävä indeksi. :D

Jaahas, taas alkaa tuo jalkapallo-sekoilu kausi täällä päin. :jahas: En pysynyt laskuissa kuinka monta kertaa työpäivän aikana tuli vuoden kisalaulu radiosta. Ja lauantaina on taatusti naapurilla bileet ja kisastudio pystyssä.

Jaahas, taas alkaa tuo jalkapallo-sekoilu kausi täällä päin. :jahas: En pysynyt laskuissa kuinka monta kertaa työpäivän aikana tuli vuoden kisalaulu radiosta. Ja lauantaina on taatusti naapurilla bileet ja kisastudio pystyssä.

Ai futiskisatko ne on. Ookoo sain vihjeen että lauantaina alkaa kisat.. En kehdannu kysyä etkä mitkä kisat :D Eipä tuu varmaan seurattua.

Noniin nyt voi kuolata kun alkaa sharapovan ottelu

610x.jpg

Heh, kerrankin menisi ajoissa nukkumaan... Miten se voikaan olla niin vaikeata?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jännityksellä seuraa Daiinan nukkumaanmenoa. Liekö onnistuu ennen vuorokauden vaihtumista!

Että mua ärsyttää ihmiset jotka on facebookissa kirjautuneena kännykällä lähestulkoon aina. Ei tiiä koskaan onko ne oikeesti paikalla.

Huomenna firman "kesäjuhlat", saattaa tulla otettua :) Diitsdiits ja rairairai :D

Kenties? En kyllä usko, kun ei oo tähänkään mennessä sinappia ollu mun jääkapissa muistaakseni. Ketsupillekkaan ollu käyttöä ties milloin viimeeks.

Ketsupillekkaan ollu käyttöä ties milloin viimeeks.

Surullista, kun jää vihanneksetki syömättä, vaikka luulisi niiden purkitettuna olevan helpompia tapauksia.

Widdu mä haluun ton auton. Jäis Raudot ja Testomanit toiseks ku tommosella karauttais salin pihalta kohti auringonlaskua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom