Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jotkut laittaa sinne pyykkäämiset, silittämiset ja venyttelytkin. Kyllähän viikkotunnit paukkuu. Yksiki hehkuttaa liikkuvansa 12h viikossa ja on kaikkea muuta kuin liikkuvan näköinen.
Laitan määkin venyttelyt, silloin harvoin, kun vihtin tehdä niitä pitkän kaavan mukaan, sillä ne kuuluu lihashuoltoon. Tosin mulla ne tekee melko pienen loven yli 10 tunnin viikkomäärään.
Joskus olen laittanut usean tunnin shoppailun. Se on rankkaa puuhaa muuten! :D

Joskus olen laittanut usean tunnin shoppailun. Se on rankkaa puuhaa muuten! :D

Mä olen omituinen äijä, tykkään shoppailusta.

Kun tässä vauhtiin päästään, niin perustammeko saman tien uuden Kansallisen Liittoneuvoston isänmaan asiaa ajamaan?

On jo melko kaukana yhden vkonlopun kestävästä kertausharjoituksesta:D

Tuosta seuraava askel onkin jo se, että aletaan tehdä Youtubeen videoita.

Menee taas työhommat ihan suunnitelmien mukaan:jahas: Tulis nyt jo se vkonloppu.

Örgh, mulla vähän sulattelua ja sitten salille. On varsin ikävä fiilis ku ruoat meinaa tulla ylös prässissä...

Muijan auto oli mulla huollettavana eilen. Lopuksi vielä pesin auton, että on hienona kun sen seuraavana päivänä palautan. Pajalta kotiin palatessani vieläpä jätin auton kauemmaksi omasta parkkipaikastani, koska omalla paikallani on puita lähellä enkä halunnut siitepölyä vasta pestyä autoa rumentamaan.

Aamulla sitten autolle kävellessäni oli vastassa mukava yllätys. Joku saatanallinen parvi pelikaaneja tai albatrosseja (päättelin lintujen mahdollisen lajin jätösten koon perusteella) oli lentänyt auton yli ja nähtävästi kaikki olivat vapauttaneet suolensa sisällön samanaikaisesti auton kohdalla. Hirveä määrä valkoista linnunpaskaa mustan auton maalipinnassa! Auto on vielä avomalli, niin vitun kiva hangata niitä jätöksiä irti siitä rättikatosta.

Siispä nyt autoa pesemään-> (taas)

^eihän tolleen voi käydä :lol2: and I thought I had a bad day....melko törkeitä albatrosseja helvettti!

No niin nyt se tuli. Oon officially lihava. Päiväkodissa kuulin.

Ensimmäiset pääsykokeet ohi, rytmiikkatesti meni päin vittua :D Noh, toivottavasti se ei ole syy miksen pääsisi sisään. Kas kun tuolla koululla ja hyppynarulla hyppimisellä tanssin tahtiin ei ole mitään yhteistä.

Tennis on aika mielenkiintoista katottavaa. Naisten peleissä tekniikalla ja pelisilmällä on paljon enemmän merkitystä verrattuna miesten peleihin. Miehet vaan syöttää sitä palloa niin saatanan lujaa ettei toinen kerkeä vastata mutta naiset joutuu heikomman syötön takia kikkailemaan paljon enemmän.

Toisaalta sitten naisten peleissä pelin voittajan ennustaminen on aika helppoa kun on seurannut peliä edes vähän aikaa. Naisissa huomaa selkeästi fyysisen tai henkisen heikkouden. Ja se kumpi pelaajista alkaa näyttää näitä merkkejä ensin todennäköisesti häviää pelin.

Niinkuin sanoin, mielenkiintoista :D

Back
Ylös Bottom