Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan järjetön hinku muuttaa (siis asunnosta toiseen). Ei kuitenkaan mahiksia, joten joudun tyydyttää himoni pyörittämällä makkarin kalusteet uusille paikoille. Ei malttais odottaa huomista, ei niin millään.

Hullu. Muuttaminen on maailman viheliäisintä puuhaa.

Tiedän! Sen takia mä en haluakaan sitä tehdä. Eikä mun kannattais rahallisesti, vaikka olis intoa ja energiaa muuttaa ts. pakata, raahaa ja purkaa kamoja.

Ötyä...Töistä palattu. Ei noi yöt enää oikein nappaa...

...Enää 2 herätystä : :rock:

Kohta sitten kattelemaan, toista Stanley Cup finaalia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiva viikonloppu takana... Kyllä tällainen karvapallo sulattaa sydämen helposti! :) Hauska seurata pöhkön kakaran touhuja livenä!
Siku.webp

Aijai, päähän koskee... Lakki ei hävinny ja mukavata oli, joten kaikki meni ihan hyvin :D

Pääsit ylioppilaaksi? Onneksi olkoon. Meikällä hedari katosi heti, kun heitti Buranan tauluun, ja tässä on valmiina lähtemään vanhemmille syömään. Nopean aineenvaihdunnan hyviä puolia, kun ei ole pahempia darroja.

Tänään selvästi siivouspäivä. Jos sitä vähän lakanapyykkiä rullais ja veis ne pihalle kuivamaan kun ei tuota siitepölyäkään enää niin paljon pyöri ympäriinsä. Illemmalla sitten salille. Keskiviikkona pitäis tavata graduohjaaja ja sitä ennen mielellään pitäis saada jotain aikaiseksi :D

Tänään selvästi siivouspäivä. Jos sitä vähän lakanapyykkiä rullais ja veis ne pihalle kuivamaan kun ei tuota siitepölyäkään enää niin paljon pyöri ympäriinsä. Illemmalla sitten salille. Keskiviikkona pitäis tavata graduohjaaja ja sitä ennen mielellään pitäis saada jotain aikaiseksi :D

Missä päin Jykylää sää asut kun ei paljoa siitepölyä näy? Perjantain pidin lähes koko päivän läpivetoa asunnossa niin koko kämppä keltasena. Mukavaa siivota vielä ylimäärästäkin! :D

Houmenia...

...kaikille omituisille otuksille...

:rock: Enää yksi herätys. Sen kunniaksi, koko albumi :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Missä päin Jykylää sää asut kun ei paljoa siitepölyä näy? Perjantain pidin lähes koko päivän läpivetoa asunnossa niin koko kämppä keltasena. Mukavaa siivota vielä ylimäärästäkin! :D

No en mä tiedä :D Ainakaan en oo niin tukossa kuin olin aiemmin... Autokaan ei enää ole keltaisen paskan peitossa. Ja Palokassa päin mä himmailen, täällä metsässä.

huamenta. Jag har inte krapula och jag tyckar det så mycket. Onko pakkiksella ruotsinkielisiä?

Seuraa nussintaa. Tycka kuuluu -er -päätteen saaviin verbeihin, eli oikea muoto on "tycker". Myöskin, jos tarkoitat pitäväsi jostakin, on sinun lisättävä "om", muutoin vain ajattelisit. Jag tycker om det.

Seuraa nussintaa. Tycka kuuluu -er -päätteen saaviin verbeihin, eli oikea muoto on "tycker". Myöskin, jos tarkoitat pitäväsi jostakin, on sinun lisättävä "om", muutoin vain ajattelisit. Jag tycker om det.

Joo ei se mitään :D en oo ikinä osannu ruotsia enkä luultavasti tuu osaamaankaan.

Back
Ylös Bottom