Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lapsuuslihavana mulla tulee tauolla hirveä morkkis ja pelkään lihovani kuin sika.
Meikäläisellä vähän sama juttu. Pentuna tosin olin alipainoinen, mutta kun viidennellä luokalla alko painoa tulemaan oikein kunnolla ja sai kuulla siitä jatkuvasti, niin alkohan se masentaa. Jossain 9.lk:n ja ammattikoulun 1.lk:n välissä olin taas normaalipainoinen, mutta sitten alkokin se alkoholi maistua ja roskaruoat, ja ehän siinä mennytkään kun hetki ja taas oltiin ylipainosia. Parhaimmillaan 96-98kg ennen armeijaa, mutta intissä sitä läskiä palo ihan saatanasti. Alimmillaan intin jälkeen paino oli 66kg, joka tuli kellotettua viime loppukesänä, vähän sen jälkeen kun eukko keräs kamansa ja häipys (kaippa silläkin jotain osuutta oli asiaan). Nyt kun viimein sain annettua anteeksi koko naissukupuolelle, oon saanu sitä painoa seitsemisen kiloa takasin. Tänään tunti sitten sain vaakaan 73.5kg tyhjällä mahalla.

Nyt jos en pääse liikkumaan, alkaa se masentaa niin paljon, että jää syöminen liian vähäksi. Eli jonkinlainen pelko ittelleen on jääny tosta ylipainosena olosta, että koittaa parhaansa mukaan olla syömättä jos liikunta on vähäistä ja siitähän se paino tulee taas alas. Mutta tällä kertaa mä koitan syödä kunnolla, vaikka on flunssa, enkä pääse salille. Ei kai se läski näin pian kiinni ota, alta viikko viime salista...

Tulipahan taas todistettua että peba on se juttu ;)
Teillä olisi ollut jutun juurta kyllä oikein kunnolla muutaman herran kanssa pari viikkoa sitten, kun olisit lähtenyt messiin :D

Ai missä ? Laivallako? Joo. No syksyllä sitten.

Työt ja liikunta on ainakin mun elämän suola, jos joutus jäämään työttömäks tai ei pystys liikkumaan, ni mun psyyke ei kyllä kestäis! Pälli leviäis ihan sata varmasti..

Jep, mulla yleensä viikon treeni/liikummistauon jälkeen alkaa vieroitusoireet. Olo on jotenkin levoton, näkee unta treenistä, alkaa ikävöidä sitä hyvää olotilaa mikä lähes aina tulee jälkeenpäin yms. :hyper: Pikkasen hirvittää ajatus siitä, että nyt saattaa ihan tosissaan tulla täys stoppi kaikelle sairauden takia. Kait sitten on vaan löydettävä jotain muuta tilalle, mutta ei ainakaan sitä ruokaa ja juomaa liikaa, sehän vaan pahentaisi tilannetta että keräisi lisää läskikerrosta. :jahas:

Pikkasen hirvittää ajatus siitä, että nyt saattaa ihan tosissaan tulla täys stoppi kaikelle sairauden takia.

Oon tuosta monesti sun kommenteissa lukenut. Ootko missään selventänyt että mitä ja millaista on? En muista ainakaan. Jos siis sopii kysyä.

Oon tuosta monesti sun kommenteissa lukenut. Ootko missään selventänyt että mitä ja millaista on? En muista ainakaan. Jos siis sopii kysyä.

En ole vielä selventänyt, virallisesti en ole saanut diagnoosia, mutta tällä hetkellä ei ole kuin yksi vaihtoehto jäljellä lääkäreiden mielestä ja eilen sain lisävahvistusta siihen samaan suuntaan. Epäillään siis erästä hyvin harvinaista ja vaikeaa sairautta. Sitä voidaan onneksi hoitaa, mutta konstit ja myrkyt siihen on kohtuu kovat, hoitamattomana vie hengen joten vaihtoehtoja ei sen kohdalla ole. Aika piinaahan tämä on ollut, mutta kunhan asia selviää, olen taatusti valmiina taistoon, oli se sitten mitä tahansa. :puntti:

En ole vielä selventänyt, virallisesti en ole saanut diagnoosia, mutta tällä hetkellä ei ole kuin yksi vaihtoehto jäljellä lääkäreiden mielestä ja eilen sain lisävahvistusta siihen samaan suuntaan. Epäillään siis erästä hyvin harvinaista ja vaikeaa sairautta. Sitä voidaan onneksi hoitaa, mutta konstit ja myrkyt siihen on kohtuu kovat, hoitamattomana vie hengen joten vaihtoehtoja ei sen kohdalla ole. Aika piinaahan tämä on ollut, mutta kunhan asia selviää, olen taatusti valmiina taistoon, oli se sitten mitä tahansa. :puntti:

Voi perhana sentään. Ok, no pääasia että on nyt jokin suunta tai epäilys ainakin mitä lähteä hoitamaan ja millä eväillä. Positiivinen asennehan se on mikä auttaa hitosti, ainakin syöpäpotilaista tiedän sanoa kun suvussa on niitä ollut.

Työt ja liikunta on ainakin mun elämän suola, jos joutus jäämään työttömäks tai ei pystys liikkumaan, ni mun psyyke ei kyllä kestäis! Pälli leviäis ihan sata varmasti..

Voi kikki, piti vetää villasukat jalkaan ja pitkähihasta päälle! Mitä ihmettä tää oikein on, huomenna on kesäkuu..

Sama juttu mulla Suttura, pää ei kestäis liikkumattomuutta. Vaikka kuinka joskus vituttaisi tai elämä potkisi päähän niin liikunnasta en luopuisi koskaan. Siitä tulee vaan niin hyvä olo ja tunne, että on kiinni elämässä. :)

Joo ei uskois, että huomenna on jo kesäkuu, koska paleli täälläkin! :lol2:

Juu, ei sitä ilman positiivista asennetta tulisi yhtään mitään. Ainakin nyt on tietyssä mielessä mennyt asioita tärkeysjärjestykseen. Ja ihan toisella tavalla osaa nauttia ihan jokaisesta hyvästä hetkestä, kummasti sitä pienistäkin asioista voi saada paljon iloa irti. :) Välillä on tietty pakko purkaa vitutusta, sekin helpottaa oloa. :D

, jos joutus jäämään työttömäks tai ei pystys liikkumaan, ni mun psyyke ei kyllä kestäis! Pälli leviäis ihan sata varmasti..

pää ei kestäis liikkumattomuutta. Vaikka kuinka joskus vituttaisi tai elämä potkisi päähän niin liikunnasta en luopuisi koskaan.

Toivottavasti teille ei ikinä tule elämässä eteen ihan oikeita ongelmia tai rajoitteita elämälle noilla päänupeilla, siinä ei meinaan kovin pitkälle pötkittäisi.

Ymmärrän, että liikunta on olennaisen tärkeä osa elämää ja ettei noita kommentteja varmaan ollut tarkoitettu luettavaksi ihan sanatarkan ehdottomina, mutta silti.

Toivottavasti teille ei ikinä tule elämässä eteen ihan oikeita ongelmia tai rajoitteita elämälle noilla päänupeilla, siinä ei meinaan kovin pitkälle pötkittäisi.

Ymmärrän, että liikunta on olennaisen tärkeä osa elämää ja ettei noita kommentteja varmaan ollut tarkoitettu luettavaksi ihan sanatarkan ehdottomina, mutta silti.

No hei, liikunta on terapiaa, ei ole tarkoitettu tuo lause noin ehdottomasti ymmärrettäväksi. Omaksi iloksihan sitä treenaa eikä verenmaku suussa. :) Liikunta on vain yksi osa elämässä.

Sama juttu mulla Suttura, pää ei kestäis liikkumattomuutta. Vaikka kuinka joskus vituttaisi tai elämä potkisi päähän niin liikunnasta en luopuisi koskaan. Siitä tulee vaan niin hyvä olo ja tunne, että on kiinni elämässä. :)

Ettehän te Sutturan kanssa edes liiku oikeasti. Eikä se todellakaan ole mitään terapiaa, vaan velvollisuus Isänmaata kohtaan.

Työttömyyttäkään ei oikeasti ole olemassa. On vain helvetin nirsoja "duunareita". Esimerkiksi myyntityötä on aina tarjolla, joten turha siihen työttömyyteenkään on hajota.

Ettehän te Sutturan kanssa edes liiku oikeasti. Eikä se todellakaan ole mitään terapiaa, vaan velvollisuus Isänmaata kohtaan.

Jee, mitä vithua. :lol2: Miksi helvetissä pitäisi treenata ammattiurheilun vaatimia treenimääriä viikossa? On muutakin tekemistä.

no en tiiä mut oh it hurts...

IT FUCKIN HURTS!!!!!

edit jos et tajuu tätä ni vittu kuole! homo!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyhän mä vasta hokasin, et kohta on viikonloppu ja sitten ei ole enää kuin ohi kiitävä hetki sisilian reissuun. Iik! Elämä on kyllä kaikkine vastoinkäymisineen aika mahtavaa :)

Vittu miten loistava biisi :D Vitutus häviää kyl 99% todennäköisyydellä jos laittaa Petrii soimaan.

näänänänänääänäää

Back
Ylös Bottom