Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos sitä kuoharia, olutta ja samppanjaa ja mitä niitä nyt onkaan. Sitten baariin ja viideltä kotona. Toivottavasti on lakki ehjänä kun aamulla herää :D

Ai niin hitto miten mä ton onnistuin unohtamaan. Stadihan on täynnä noita opiskelijoita:/

Ai niin hitto miten mä ton onnistuin unohtamaan. Stadihan on täynnä noita opiskelijoita:/

Hell yeah :dance: Pitää katsoa jos itsekin jaksaisi kaupungilla käydä katsomassa tuoreita ylioppilaita, mutta sadetta luvattu koko päiväksi Tampereelle.

Kuulkaas herrat.. sinkkuus. :D Vaikka oon yrittäny aina miettiä että ei siinä, yksin on hyvä olla ja ei pidä stressata asiasta, niin kyllä se piru vie välillä painaa mieltä kun alkaa asiaa ajattelemaan. Täytyis pitää ittensä kiireisenä niin ei olis aikaa ajatella liikoja. :D No huomenna taas eri mielentila, hope so!

Usko pois tiedän mistä puhut :D Ja noi olot voi heitellä laidasta laitaan ilman sen kummempia syitäkään :( Nyt vaan suzukin sarviin ja tuulettamaan päätä! :) Ja se pakkislaisten mopomiitti pitääs pitää, kunhan se ephe saa sormet kuntoon!

Aijai kun se on kaunis kun tanssii mutkasta toiseen :kuola: 03:22 ->

5637555123_e4d9064252.webp

NSX :haart:

Usko pois tiedän mistä puhut :D Ja noi olot voi heitellä laidasta laitaan ilman sen kummempia syitäkään :( Nyt vaan suzukin sarviin ja tuulettamaan päätä! :) Ja se pakkislaisten mopomiitti pitääs pitää, kunhan se ephe saa sormet kuntoon!

Joo iliman muuta!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Tänään torkutin kännykällä 45 minsaa ennen kun pääsin sängystä ylös :jahas: Huominen pitäis jaksaa taistella vielä töissä ja sitten sais taas vähän levähtää phuuh.

Huoh otin torkut töiden jälkeen ja vaikka oli kello herättämässä, niin en siltikään selvinnyt ajoissa bussipysäkille. Jäi treenit välistä sitten. Olen laiska paska.

Pää kipeä, selkä kipeä... Mitähän vielä. Kyllä mie sanon, että ei minusta ole näihin hommiin. Salihommiin. Aina joku paikka paskana. Nehän sanovat, ettei urheilija tervettä päivää näe, mutta en ole edes urheilija. Tähän vielä lisäksi sellainen VY Canis Majoriksen kokoinen motivaation puute.

Jotenkin vähän tällanen fiilis.
Ja pyr0 tervetuloa joukkoon. Alat olla siinä iässä. Omat treenipainot vaihtelee tangon ja naurettavan välillä ja silti jokanen nivel tuntuu pettävän alta.

Pää kipeä, selkä kipeä... Mitähän vielä. Kyllä mie sanon, että ei minusta ole näihin hommiin. Salihommiin. Aina joku paikka paskana. Nehän sanovat, ettei urheilija tervettä päivää näe, mutta en ole edes urheilija. Tähän vielä lisäksi sellainen VY Canis Majoriksen kokoinen motivaatio puute.

Rauhoitu ystävä hyvä. Ei se ole pakollista. Itsekin jatkan taas sit kun tuntuu siltä. Jos tuntuu.. heh

Pää kipeä, selkä kipeä... Mitähän vielä. Kyllä mie sanon, että ei minusta ole näihin hommiin. Salihommiin. Aina joku paikka paskana. Nehän sanovat, ettei urheilija tervettä päivää näe, mutta en ole edes urheilija. Tähän vielä lisäksi sellainen VY Canis Majoriksen kokoinen motivaation puute.

Minä voin motivoida sinua. Mieti sitä, kun riisuudut ekan kerran Grandien edessä alastomaksi ja näet hänen katseesta pettymyksen, kun ei olekaan tarpeeksi isot rintalihakset ja hauikset ja sikspäkki ei erotu tarpeeksi hyvin. ;)

Minä voin motivoida sinua. Mieti sitä, kun riisuudut ekan kerran Grandien edessä alastomaksi ja näet hänen katseesta pettymyksen, kun ei olekaan tarpeeksi isot rintalihakset ja hauikset ja sikspäkki ei erotu tarpeeksi hyvin. ;)

Hieno motivointipuhe. Sait minut kyllä perumaan kaikki suunnitelmat lähteä mihinkään. Taidan jäädä treenaamaan vielä pariksi vuodeksi ja lähestyä uudestaan sitten. :jahas: Ei ole helppoa olla mies...

Ephe: En kyllä haluaisi mitenkään pitää taukoa. Mulla on ollu niitä aivan liikaa ja joka kerta aloittaminen on ottanut päähän. Mulla ei ole mitään järkevää syytä olla treenaamatta.

Samalla mietin, että kyllä itku pääsee jos joutuu lopettamaan tuon riehumisen lähitulevaisuudessa. Miten sohvaperunana muka saa ajan kulumaan ilman sekoamista?

Työt ja liikunta on ainakin mun elämän suola, jos joutus jäämään työttömäks tai ei pystys liikkumaan, ni mun psyyke ei kyllä kestäis! Pälli leviäis ihan sata varmasti..

Minua on aina ihmetyttäny mistä nuo täälläkin foorumilla olevat isot miehet vetää ton motivaationsa. 10+ treenivuosia takana, mutta silti jaksetaan painaa. Mistä hitosta kumpuaa motivaatio kasvattaa lihasta vuodesta toiseen? Kuinka kauan pitää yleensäkin harrastaa jotain, että siitä tulis joku elämäntapa. Ei niinku tartu meikään yhtään. Kyllä mulla hyvinä motivaatiopäivinä väliinjääneet treenit ottaa päähän, mutta kyllä mie tiiän että ajan kanssa sekin menis ohi.

Kertokaapa mulle kauan treenanneet köntit?

Minua on aina ihmetyttäny mistä nuo täälläkin foorumilla olevat isot miehet vetää ton motivaationsa. 10+ treenivuosia takana, mutta silti jaksetaan painaa. Mistä hitosta kumpuaa motivaatio kasvattaa lihasta vuodesta toiseen? Kuinka kauan pitää yleensäkin harrastaa jotain, että siitä tulis joku elämäntapa. Ei niinku tartu meikään yhtään. Kyllä mulla hyvinä motivaatiopäivinä väliinjääneet treenit ottaa päähän, mutta kyllä mie tiiän että ajan kanssa sekin menis ohi.

heikkous ajaa salille. Aloitin 13v ja oon nyt 37.. 1 vuoden tauon oon pitänyt.

Ketä mä huijaan.. ne peffat ne peffat ajaa salille.

Tästä on varmaan alta vuosi kun ajattelin etten varmaan "ikinä" lopeta salilla käymistä kokonaan. Sit vaan tuli stoppi ilman mitään kummallista syytä ja ei vaan nappaa. En olisi pari vuotta sitten ikinä uskonut että teen vitusti mielummin töitä kun salipumppausta :D

Elämä on kummallista.

Jos tarpeeksi vaan tykkää harrastuksesta, niin sehän on elämäntapa alusta lähtien. Itselläni treenitauon (esim. jouluna n. viikko rentoutumista ja läskeilyä) aikana motivaatio menee jo ihan täysin eikä huvita seuraava salireissu sitten yhtään. Toisaalta huomaan, että tauon aikana on ihmeellisen masentunut olo, joka sitten lähtee kun pääsee liikkumaan (tai siis pakottaa itsensä liikkumaan). Mistä noita motivaation lähteitä yleensäkään tietää, joku kiinnostaa tai sitten ei kiinnosta.

Jos tarpeeksi vaan tykkää harrastuksesta, niin sehän on elämäntapa alusta lähtien. Itselläni treenitauon (esim. jouluna n. viikko rentoutumista ja läskeilyä) aikana motivaatio menee jo ihan täysin eikä huvita seuraava salireissu sitten yhtään. Toisaalta huomaan, että tauon aikana on ihmeellisen masentunut olo, joka sitten lähtee kun pääsee liikkumaan (tai siis pakottaa itsensä liikkumaan). Mistä noita motivaation lähteitä yleensäkään tietää, joku kiinnostaa tai sitten ei kiinnosta.

Lapsuuslihavana mulla tulee tauolla hirveä morkkis ja pelkään lihovani kuin sika. Jo siinä kohtaa kun lihaksista katoaa tonus (eli 3-4 päivää lomailua) olo on karmea. Siihenkin valitettavasti tottuu.

Back
Ylös Bottom