Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mionoon palajo mialummi viä pikkupoika ku joku vanha ja harmaa gentlemanni :D Tosin isiki on jo melko harmaa mut silti se on ihan pikkupoika vie henkisesti. heh.. My future.

Rohkee veto sinkkuketjun pohjasakkana laittaa tällä sanomalla biisiä m,ut meininki on hyvä ni sallittakoon :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä mäki mieluummin pysyn korvien välistä lapsenmielisenä, ku kauheen vakavana aikuisena. Ulkomuoto ei tosin aina oo yhtä mieltä korvien välin kanssa, mut liekö tuo niin haitaksi.

Nyt meen kyl uinuu mut hei, kiitti näistä bileistä! Oli hyvin järkätty ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi :D

Valvo 20 h, nuku 6, valvo 18 h, kyllä se väsy sillä tulee.

Ei päässyt vielä nukkumaan, kun meni peli kerran jatkoajalle... toivottavasti ei kestä vaan pitkään, niin ehtii vähän torkahtaa ennen ku on lähdettävä kurssille.

Huomenta! Hyvin nukuttu yö toivottavasti lupaa myös kivaa päivää. Takareidet ihan jumissa, mutta miten venyttelee, kun ei edes veny jumien takia. :face:

Niin, ja onnea Ephelle, ollaan melkein synttärikaimoja. :)

Ephelle täältäkin paljosti onnea :)

Aamu nyt ei startannut parhaallisella mahdollisella tavalla, mut onneks mun muru osaa pelastaa päivän kuin päivän. Kahvia koneeseen ja juonittelemaan päivän tekemisiä.

Paljon Onnea Ephelle!!!! :kippis1:

Jee, huomenna on perjantai! :haart:

Elä tänne päin hajoo, hirveä sotku.

Näin muuten unta, että luin Pakkista, ja siinä sinä aloitit jonkun ketjun, jossa hehkutit "elitisti-kerhoa". Tämän elitisti-kerhon jengi sai alotuspostissasi erittäin suurta kiitosta, koska ne tekevät tekstityksiä bodyvideoihin :lol2: En tarkemmin muista tuota, kun olit siihen laatinut niin pitkän aloituspostin.

Näin tosin ennen sitä unen, jossa deittailin prostitoitua, jonka olin tavannut taksissa. Ihan mielenkiintoisia unia takana.

Selekä... Tais mennä Ephen vanheneminen meikän luihin.

Näin muuten unta, että luin Pakkista, ja siinä sinä aloitit jonkun ketjun, jossa hehkutit "elitisti-kerhoa". Tämän elitisti-kerhon jengi sai alotuspostissasi erittäin suurta kiitosta, koska ne tekevät tekstityksiä bodyvideoihin :lol2: En tarkemmin muista tuota, kun olit siihen laatinut niin pitkän aloituspostin.

Näin tosin ennen sitä unen, jossa deittailin prostitoitua, jonka olin tavannut taksissa. Ihan mielenkiintoisia unia takana.

Haha, elitisti-kerho! :lol2: Yeah, right. Mulla on ollu ihmeen rauhallisia unia viime aikoina, en ole tappanut ketään, ollut zombie-jahdissa tai edes hakannut ketään rautakangella. Höh.

Ephelle hurjasti onnea! :)

Ja SIC:lle hyvää lomaa! :)

Back
Ylös Bottom