Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olinhan mä Kalajoen juhannusfestareilla joskus 3v sitten:D. Tosin sillonkin jäi toi sukulointi aika vähälle. Ei ollu 3päivän telttailun ja dokailun jälkeen siinä kunnossa että ois kehdannu tavata tätejä joita ei oo nähny moneen vuoteen:).

Mä oon ollu Kalajoen juhannuksessa joskus 16-vuotiaana, ihan hirveä viikonloppu :D Tai siis hauska mutta noh. Kaira oli rappionuori silloin.

Kalajoen juhannus oli kyllä jotain ihan käsittämättömän junttia tällaselle stadilaispojalle:D. Mutta ei saatu ees turpaan mikä oli positiivinen yllätys.

Kalajoen juhannus oli kyllä jotain ihan käsittämättömän junttia tällaselle stadilaispojalle:D. Mutta ei saatu ees turpaan mikä oli positiivinen yllätys.

Se oli muistaakseni juuri sitä itteään. Itse olin saada puukosta. Onhan tuosta pian 20 vuotta aikaa. Tuskin on meno muuttunut miksikään.

No niin. Mitähän sitä sitten tekis. Jos vielä jotain leffaa vähän aikaa kattelis. Oli muuten aika hirveetä kuraa toi Johnny Deppin uutuus rommipäiväkirja. En kyllä digannu yhtään.

Just itsellä olisi kovalevyn kulmalla ehdolla tuo Rum Diary. Ikävä kuulla epäsuosituksia. Oiskohan Mission Impossible 4 sopiva iltaviihdepläjäys. Ei liian syvällistä. Melkein kyllä tekis mieli katsella taas vaihteeksi Melancholia ja vaipua transsiin.

Just itsellä olisi kovalevyn kulmalla ehdolla tuo Rum Diary. Ikävä kuulla epäsuosituksia. Oiskohan Mission Impossible 4 sopiva iltaviihdepläjäys. Ei liian syvällistä. Melkein kyllä tekis mieli katsella taas vaihteeksi Melancholia ja vaipua transsiin.

No jos toi johonkin mielentilaan sopii niin sitten varmaan juurikin näin yöaikaan. Kyllä sitä muutamalle kohdalle repeili mutta pääasiallisesti aika tylsä ja mitäänsanomaton leffa. Ei viitti sen enempiä paljastaa, mutta ehkä ei vaan ollu sitten mua varten.

Mikään ei voita vanhoja leffamusiikkeja..............paitsi tietty paneminen niiden tahdissa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä oon ollu Kalajoen juhannuksessa joskus 16-vuotiaana, ihan hirveä viikonloppu :D Tai siis hauska mutta noh. Kaira oli rappionuori silloin.

Olin siellä hmm.. vissii paria vuotta aiemmin. Se oli ihan hirveää, vissii ekoja vuosia ku siellä oli isompi lava :D Turo's Hevi Gee pääesiintyjänä ja leirintäalue täynnä amiskoslia :rock:

Eisatna meni heiman pitkäsksi. :D

No ei. Juoppoja oli.

Luin sun viestin tuolla 06-24offtopicissa ja toivoin ettei sua nähtäs enää tänään täällä. Ois joku pohjosen tyttö tarttunu matkaan:D.

Niin. Oli vissiin huonot uistimet. Ei tarttunu minkäännäköstä sinttiä. Tosin join vain yhden, joten lähestyminenkin oli lähempänä nollaa. :D

Niin. Oli vissiin huonot uistimet. Ei tarttunu minkäännäköstä sinttiä. Tosin join vain yhden, joten lähestyminenkin oli lähempänä nollaa. :D

Mä join päivällä 2olutta ja ensin meinasin laatata ja sitten sammuin kun lyhty pariks tunniksi ja lopulta heräsin hirveen hedarin kanssa. Tais olla auringonpistos kun ei mulla sentään noin huono viinapää ole.

Back
Ylös Bottom