Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joudun laittamaan huomenna puvun päälle. Voi voi.

Tässä vinkki päivän uusimmasta kravattimuodista:

SuperStock_1660R-44415.webp

Hyvä luoja että tuo Gotyen Somebody That I Used to Know on ÄRSYTTÄVÄ biisi. Yleensä ne ärsyttävätkin voi kuunnella kun ne tulee radiosta, mutta toi on jo niin hemmetin ärsyttävä, että lentää välittömästi radio eri asemalle.

Vähän ihmetyttää toi miten nuoret tytöt pukeutuu. Nyt kun on ollut lämpimät ilmat, niin näkee noita ihoa myötäileviä minishortseja liikenteessä. Ne on kyllä ihan kivat, mutta kun ne on jalassa jollain 12-vuotiaalla teinitytöllä jolla ei ole edes muotoja...

Vähän ihmetyttää toi miten nuoret tytöt pukeutuu. Nyt kun on ollut lämpimät ilmat, niin näkee noita ihoa myötäileviä minishortseja liikenteessä. Ne on kyllä ihan kivat, mutta kun ne on jalassa jollain 12-vuotiaalla teinitytöllä jolla ei ole edes muotoja...

Enemmän mä ihmettelen niiden vanhempia jotka antaa niiden lähtee ulos sen näköisenä.

Hyvä luoja että tuo Gotyen Somebody That I Used to Know on ÄRSYTTÄVÄ biisi. Yleensä ne ärsyttävätkin voi kuunnella kun ne tulee radiosta, mutta toi on jo niin hemmetin ärsyttävä, että lentää välittömästi radio eri asemalle.

Et oo tosissas, sehän pirun hyvä. Vasta aamulla kuuntelin ja soi päässä koko tentin ajan. Paransi varmaan jopa tenttisuoritusta. Mukavan erilainen biisi.

Enemmän mä ihmettelen niiden vanhempia jotka antaa niiden lähtee ulos sen näköisenä.

Mä ihmettelen niiden vanhempia jotka lähtee ulos sen näköisenä.

Erittäin hyvää huomenta pakkiskansa!
Aurinko paistaa, linnut laulaa ja sitä rataa :)

Ihanaa että joku on näin hyvällä tuulella. Mä olen niin järkyttävän kiukkuinen että ehkä yritän pysyä hiljaa loppupäivän.

Ihanaa että joku on näin hyvällä tuulella. Mä olen niin järkyttävän kiukkuinen että ehkä yritän pysyä hiljaa loppupäivän.
Saiskohan tätä jotenkin tartutettua? On meinaan harvinaisen hyvä fiilis ollut viime aikoina, oikein itsekin ihmeissään.
Eikä ole edes sen kummempaa syytä.

Mutta olen kyllä samoilla linjoilla sun kanssa kiukkuisina päivinä;
Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin ehkä parempi olla hiljaa :D

Joo onhan toikin kummaa. Minä en ainakaan antaisi omien tyttöjen pukeutua esiteininä noin.

Mä ihmettelen niiden vanhempia jotka lähtee ulos sen näköisenä.

Vanhemmille naisille tuo on ok. Muistan vieläkin yhden blondin jolla oli vuonna 2007 Torontossa East Eglintonin bussiasemalla bussissa 54 sellaiset ihoa myötäilevät minishortsit. Ne oli sellaista flanellikangasta tms. ja se tyttö oli syväkyykännyt ainakin joskus. Pitkät vaaleat hiukset ja täydellinen perä minishortseissa :kuola:

Huomioin, että yleensä ne on jotain teinityttöjä jotka pukeutuu noin. Vanhemmilla naisilla on enemmän vaatetta (ja tyyliä).

Eilen meinas tulla pieni pedofiiliis rannalla kun siihen hyökkäsi n.10 6.- luokkalaista tyttöä. Ranta oli hyvin pieni, laiturin pätkä, pukusuoja, ja nuotiopaikka jonka ympärillä 4 penkkiä. Siinä ne sitten rupes pörräämään ja kyseleen tyhmiä, luulivat mm. että olen 20v. Oltiin kaverin kanssa heitä kohtaan hyvin vähäsanaisia muutamaa täys repeämistä lukuunottamatta. Pedofiilis syntyi oikeestaan siitä että oltiin kaverin kanssa pienessä maistissa ja kaljatölkit kädessä, sitten hirveä lauma lapsia ympärillä niin se tuntui jotenkin väärältä. Aina kun meni lenkkeilijä ohi tuli mieleen että mitähän hittoa toikin ajattelee. Jos likat olisi ollut siinä ensin, niin oltaisiin salettiin menty muualle grillaan ja kaljoittelemaan.
Ja sitten alkoi se esittäminen:face: Naamaan vedettiin hiilellä sotamaalaukset ja pari rupee jammaileen mun matkaradion tahdissa, voi helvetin helvetti:wtf: Päiväkirjan sivuja revittiin ja heitettiin notskiin. Siinä vaiheessa oli pakko palauttaa tytöt takaisin maanpinnalle joten kysyin että koskas teillä on kotiintuloaika "ei meillä oo". No ei niin vissiin, onneksi ne lähti siitä sitten pian, naamat nokisina:lol2:

Seuraavaksi lukuvuoden viimeiseen tenttiin :dance2:

Ai sullakin rupee jo loppumaan kevään opiskelut. Mä tässä just ihmettelen, että mitähän sitä lukis gradua varten :D Pitäs varmaan miettiä joku hyvä suunnitelma, että osaa lähteä paremmin liikkeelle.

Itellä on joskus ollut vastaava tilanne joskus viitisen vuotta sitten, ei rannalla vaan puistossa.. Ja tuntu jo sillon mit vit tässä ny tekee muuta ku häipyy ite paikalta?! Toisalta olen kuulemma niin babyface että ajamalla partani menisin lukio ikäisestä, uskoo ken tahtoo..

Toisaalta kun aloin tapaileen exääni joskus 4,5 vuotta sitten ja hän oli 6 vuotta nuorempi niin sekin tuntui omasta mielestä erittäin oudolta ja jopa nololtakin.. Taidan ottaa turhaan stressiä iän suhteen parisuhteessa, ainakin sillon. Ehkä se nykyään ei merkkaa niin paljon jos persoonat kolisee hyvin yhteen. Mutta voiskait tuota joskus kokeilla itsensä ikäsiäkin pidemmässä suhteesa, ehkä joku kaunis päivä..

Back
Ylös Bottom