Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kallis huvi sinänsä varsinkin jos se ei mitenkään kutsu. Onneksi olkoon ajokortista vaikkakin hieman myöhässä! Kerkiäähän tuossa vielä innostua ja hommata sen prätkäkortinkin. ;) Kyllä mie edelleen haaveilen myös siitä saatanan nopeasta katu(polku)pyörästä. :kuola:

Veljellä oli kyllä vaikka minkämoista ajettavaa vehettä, mutta ei mulla ole koskaan omaa mopoa ollut tai muutakaan kulkupeliä lapsena. Ei myöskään mitenkään mahottomasti ole tullut ajeltua nuoruudessa. Voikait tuo siis purra myöheminkin. Tiedä sitten minkälaisen kipinöiden koktailin se vaatii että niin tapahtuu. :D

JS88: Ehottomasti. Sie voit päristää tänne Rolloon näin niinku reiluuden nimissä. :D

Kyllähän tohon tietysti rahaa uppoaa. Silti sitä kattelee vähän kateellisena kun jengillä silmät kiiluu heti kun kevät saapuu ja saa kaivaa prätkää tallista. Sama noitten veneitten omistajien kanssa joita tuntee. Ei se ihan sama homma oo öljytä jopon ketjut ja lähteä polkemaan ylämäkeä alepalle.

Mites Js88 vieläkö se diettailu jatkuu?

Son varmasti tuo aurinko, kun niin pitkälti tuolla möllöttää iltaan.

Vaikeuksia edessä, kun kesä pamahtaa päälle! Ei sillon kyllä muutenkaan haluttas nukkua, kun tunnit loppuu kesken...Pitää pimentävät verhot ostaa....

Puusälekaihtimet ajaa aika hyvin saman asian eikä kuumene auringosta. Ainakin itelle riittää ihan hyvin vaikka aamuaurinko paistaa suoraan makkarin ikkunaan.

Mitähän sitä sitten tekis. Nukkumaan, kirjaa lukemaan vai tätä samaa näytön tuijottamista.. Rangers pelikin tulee vasta lauantaina.

Itekkin mietin, mitä tekisin!?

Se olis kahvakuulaileen niinku kohta näin lauantai aamun kunniaks :) Voisin olla tällä hetkellä risteilemässä sekopäisessä joukossa, mutta en ole ja sekös vituttaa.. :( PRKL

Se olis kahvakuulaileen niinku kohta näin lauantai aamun kunniaks :) Voisin olla tällä hetkellä risteilemässä sekopäisessä joukossa, mutta en ole ja sekös vituttaa.. :( PRKL

Treenaaminen on kivempaa. Vissiin syksyllä on uus risteily. Saa nyt nähdä jos innostuis itekin lähtemään.

Treenaaminen on kivempaa. Vissiin syksyllä on uus risteily. Saa nyt nähdä jos innostuis itekin lähtemään.

Juu no mulla oli jo varattu ja maksettu paikkakin tonne, mutta sitten tuli tärkeempää ja pakollista samalle vklopulle ja siis tälle päivälle. Mutta sekin sitten meni peruuntumaan ja olin ehtinyt paikkani jo luovuttaa seuraavalle ni ei jaksanu enää sitte alkaa sätää. Syksyllä pakko päästä :D

Onkos teillä VIPeillä tietoa/muistikuvaa kuinka paljon porukkaa noissa risteilyillä on käyny? En tiä, olisiko se syksyllä aika liittyä avatar ihmisten joukkoon jotta näkis noita risteilysuunnitelmia..

Onkos teillä VIPeillä tietoa/muistikuvaa kuinka paljon porukkaa noissa risteilyillä on käyny? En tiä, olisiko se syksyllä aika liittyä avatar ihmisten joukkoon jotta näkis noita risteilysuunnitelmia..

En mä ole ollu ikinä yhdessäkään pakkiksen jutussa mukana. Tähän asti on ollut mentaliteetti mitä vähemmän tuntee sen parempi, mutta onhan noita tuttuja tullut saliltakin. Veikkaan n. 30-40 henkeä?

Minäkin olen parhaani mukaan vältellyt luoteja tapaamisten suhteen, mutta kait se olis aika ottaa itteään niskasta kiinni jossain välissä. Meinaa tuo tuttavapiiri olla uudessa kaupungissa vielä sen verran suppea että vähän sosiaalista elämää vois alkaa harjoittaakin.

Tommonen 30-50 henkee alkaa olla jo sellanen porukka että sieltä eksyy poiskin halutessaa ilman että kukaan noteeraa, hyvähyvä :)

Mä en jaksa enää viikonloppuna lähtä rehkii, johan tuota tuli 4 kertaa + pyörälenkki käytyä viikolla.

Back
Ylös Bottom