Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jee, AVA-kanava näkyy sittenkin! Ei pitänyt kö kolmesti virttää kanavat uudelleen.
Ah, maanantaina raha päivä. Siitä sitten lähtee 170 euroa laskuihin :C Ja hmm, hotlipsistä isompi kondomitilaus, 40e + pk. Ja sitten pitäs vielä parturissakin käydä ja ruokakaupassa. Paljon menee rahaa yhden päivän aikana :(
Meinasko jäädä matsi näkemättä? Canalilla ei näy edes mainoskatkot :P
Juuh, nyt yksin sohvanpohjalle jännittää matsia..
. doh, saapahan hurrata omalla soffalla ihan keskenään, ei kukaan tuu kommentoimaan mun tsemppaus-tyyleistä :D .Meinasi... edelliset pelit olen ollut kaverin luona katsomassa Canalin kautta. Nyt siellä oli sen verran muuta populaa, ettei mun seura enää kelvannut. doh, saapahan hurrata omalla soffalla ihan keskenään, ei kukaan tuu kommentoimaan mun tsemppaus-tyyleistä :D .

Olkaa hyvät:D.Teillähän oli hyvä syy ollakkin täällä. Ann törmäilee pelkkiin kusipäihin ja Pyr0 asuu muuten vaan jossain jumalan seläntakana. Pyr0 vois muuten roudata ittensä joskus etelään niin käydään oluella. Niin ja jätkällä tais olla joku viikko sitten treffit jos oikein muistan. Mitäs niistä seuras?
:( Niin kaunista, mutta niin surullista...
Mitä tehdään?!
Niin kusipäät vaan tulee ja menee, mutta mie sentään pysyn. :D Mie kyllä mielelläni lähtisin vaikka heti huomenna sinnepäin, mutta se vaatii myös hieman valmisteluja. Oluelle kyl.
Olihan mulla treffit... :haart: Kävin tämän viehkeän, tumman kavaljeerin kanssa tänäänkin ulkona. Hieman meinaa välillä lähteä käsistä ja saa oikein kaksin käsin pitää kiinni ettei pentele karkaa omille teilleen. Joudunkin varmasti stressaamaan joka päivä sitä että joku on viemässä. Luotan kuitenkin että syvällä, mustassa sydämmessään on tunne että mie olen se oikea.
No kesän aikana käydään hämmentämässä jotain terassia. Eiköhän tuolta joku muukin pakkislainen lähde oluen perässä messiin:D.
Mulle jäi nyt vähän epäselväksi että luenko tosta rivienvälistä että sun kavaljeeri on koira:D.
Tämä on tällä sovittu! :thumbs:
Ei se ihan koira ole. Tai voishan sitä sellaiseksi moottorikoiraksi sanoa. :D Ei siis uutta parisuhderintamalla, vaan ihan vain puhdasta yksipuolista rakkautta mekaanista vehjettä kohtaan.
Onko startilla prätkää ollut tai tulossa vai eikö ole sun juttu?
Jotenkin noi eri moottorisoidut pelit ei oo ikinä ollu mun juttu. En sitten tiedä miten noihin jäis kiinni kun ekan kerran kokeilis, mutta tähän asti vesillä on liikuttu soutuveneellä ja prätkän tilalla on ollut fillari. Ekat 27vuotta meni ilman ajokorttiakin mutta nyt tässä reilu vuoden ajan tullu jopa ajeltuakin. Skidinä ei ikinä saanu mopoa eikä skootteria niin ei päässy kärpänen noihin puremaan.