Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo. Nyt on vähä sellanen välimallifiilis et kipeetä tekee mut ei kuitenkaan vakavin mahdollinen tilanne. Fysioterapiassa pitäis käydä. Työterkan fyssarille kolmen viikon jonot eikä siellä saa kuin ohjeistusta. Yksityiselle vois mennä mut eipäs voikaan kun se on saakelin kallista. Itse itseni hoidan ja jos pahalta näyttää nii choppaan koko jalan irti!
No on kai sitä joskus selvinkinpäin tanssittu mutta sillon on kyllä ollu "palkinto" jo niin lähellä, näytän ihan tollolta selvinpäin. Humalassa itseä ei osaa arvioida :DMut jos ei edes juo ni eiks se oo sit ihan sama tanssia?
Siis eikö täällä ketään muuta kiukuta vaikka on maanantai? Ärsyttävää.
Mua ainakin kiukuttaa, mutta ei maanantai itsessään. Kiukuttaa se että huomenna on tiistai. Olisi ensimmäinen päivä MPKK:n pääsykokeista luvassa ja mulla on sopivasti flunssa. Ekan päivän ohjelma kestää jotain 9 tuntia josta suurin osa erinäköisiä kirjallisia. En malta odottaa pikku kuumehöyryissä...Siis eikö täällä ketään muuta kiukuta vaikka on maanantai? Ärsyttävää.
Siis eikö täällä ketään muuta kiukuta vaikka on maanantai? Ärsyttävää.
Toi on kyllä niin perusjuttia maalaismeininkiä :D
"Kuka on laittanu tollasen uuen ooppelin? :wtf: -Ovvarmaa se mälköse nuarempi poika ku sinne heiskasen penan laanille pääs kuulema hommiiiki...nyt sitä vaan autoja ostellaa.."
Meikä onnistu pari viikkoa sitten eksymään Jämsässä, en meinannut löytää Mänttään :D

Kävin hierojalla. Molemmissa forkuissa on nyt viiden sentin rivinen mustelmarykelmä. :wtf:
Olihan ne jumissa niinkuin moni muukin paikka, mutta pitikö nuo kädet ihan mustelmille painella, että irtos...
Vain jos on hyvä hieroja. Jos menee hiplaajahierojalle (tai varmaan thai-hierojalle :D ) voi saada melko rentouttavaakin käsittelyä.Onneks en oo ikinä käyny hierojalla. Enkä mene. Se sattuu. Kuulemma.