Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulle tuo treenaaminen taas on oikeen henkireikä, eilenkin yritin ja kolmella eri salilla kävin kääntymäs että olis jossain päässy kolisuttamaan rautaa :D
Mutta eihän niis ollu vastaanottoa enää silloon ja omalla salilla oli joku ihme tapahtuma niin sinnekkään ei päässy :(

Mä oon ihan ajautunu sikalaiskaksi muun elämän suhteen siksi, että olen perfektionisti. Jos johonkin lähetään, se vedetään loppuun asti täysillä. Tosta ajattelusta on ollut harmia ja salilla saa purkaa näitä tuntoja (samalla ollen kurinalainen). Olen joskus kuvitellut olevani willi, vapaa ja impulsiivinen, mutta salilla käyminen on tuonut rutiinia josta nautin. Ihan autisti siis. Ulkoapäin katsoen varmaan helkutin tylsää elämää..

Nyt kun on ton polven kanssa tempunnu (ja muutenki) niin olen kyllä sitä mieltä että ilman treenaamista ois elämä aika vaikeaa. Se on henkireikä, sieltä tulee 99% ajasta hyvillä mielin pois. Treeni tuntuu hyvältä niin fyysisesti kuin psyykkisestikin.

Tänään sitten ortopedille kuulemaan jatkosta...

Huomenta ja maanantaita! Aamu alkoi lupaavasti huomatessa, että joku nyysinyt polkupyörän. Noh, enpä mä ois kulkuneuvoa tarvinutkaan. Voehan vattu :(

<marmatusnarina>
Voi prkl näiden VMWare hässäköiden kanssa!! Kai kaikki toimisi jos olisi lokaalisti jossain yhdessä kohteessa, mutta kun käyttää kolmea erilaista verkkoyhteyttä ja kolmea fyysisesti eri paikkaa, niin johan menee hommat vituiksi. KEHVELI! Säädä tässä nyt sitten vielä SmartCardit toimimaan 64-bit ja 32-bittisten WindowsWorldien kanssa, ei hyvää päivää, menee HERMO prkl!
</marmatusnarina>

<marmatusnarina>
Voi prkl näiden VMWare hässäköiden kanssa!! Kai kaikki toimisi jos olisi lokaalisti jossain yhdessä kohteessa, mutta kun käyttää kolmea erilaista verkkoyhteyttä ja kolmea fyysisesti eri paikkaa, niin johan menee hommat vituiksi. KEHVELI! Säädä tässä nyt sitten vielä SmartCardit toimimaan 64-bit ja 32-bittisten WindowsWorldien kanssa, ei hyvää päivää, menee HERMO prkl!
</marmatusnarina>

Hih, nörttiii! :>

Esitän eriävän mielipiteen. Kun treenaa säännöllisesti ja edes vähän yrittää, niin kyllä kehittyy vaikka treeni olisikin mitä sattuu.

...ainakin salinpitäjän lompakon sisältö.

...ainakin salinpitäjän lompakon sisältö.

En tiedä minkä hintaisilla kultapossukerhosaleilla te oikein käytte, mutta kyllä minä saan mielestäni ihan hyvän vastineen sille mitä salinpitäjän lompakkoon upotan. Ja itsehän treenaan ihan miten sattuu, paskoilla tekniikoilla ja muutenkin väärin, joten pakkis-totuuden mukaan minun ei edes kannattaisi käydä salilla, mutta kyllä siitä vain parempi fiilis tulee kuin pelkästä sohvalla makaamisesta. Kun ei odota tuloksia, niin ei tarvitse stressatakaan ja jos jotain edistystä joskus tulee niin se on pelkkää ylimääräistä plussaa.

Back
Ylös Bottom