Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nojoo, onhan ne helvetin hyviä aina välillä kun sattuu löytämään kunnon yksilöitä. Jotkut taas on kuivia kun Sahara eikä niitä syö kukaan.

Mennäänkö naimisiin? Susta tulis hyvä vaimo mulle. Tykkää UFC:stä ja ampumisesta. Nainen mun makuun :DMinä katselin kuuta eilen illalla. Eihän siitä tuollaisella paskalla pokkarilla mitään kuvia saa, mutta istuin pitkään ikkunassa sitä ihailemassa. Tai siis vilkuilin sitä sivusilmällä UFC-prelien lomassa. Tai toisinpäin. En tiiä. Mutta näin sen.
Mennäänkö naimisiin? Susta tulis hyvä vaimo mulle. Tykkää UFC:stä ja ampumisesta. Nainen mun makuun :D
Minä katselin kuuta eilen illalla. Eihän siitä tuollaisella paskalla pokkarilla mitään kuvia saa, mutta istuin pitkään ikkunassa sitä ihailemassa. Tai siis vilkuilin sitä sivusilmällä UFC-prelien lomassa. Tai toisinpäin. En tiiä. Mutta näin sen.
No ei varmaan :D Äläs ny. Tylsä, tavallinen ja nolo on just bueno. Ei tarvii olla katos ostoskaupanbarbi ;)Mutta tulisko susta hyvä mies mulle? That is the question! :D Ei vaan. Mä oon ihan kato feikki. Vaikutan mielenkiintoiselta ja hyvältä vaimolta, oikeasti olen pirun tylsä, tavallinen ja nolo.
Jos sie oisit yhtä Tatooinelta ku sanmig, niin oisit napannu siitä kuusta saatanan hienoja kuvia. Wanaha sanmig nappas ne kuvat neulanreikäkameralla nakubiitsiltä ja olin erittäin vakuuttunut.
Mutta tulisko susta hyvä mies mulle? That is the question! :D Ei vaan. Mä oon ihan kato feikki. Vaikutan mielenkiintoiselta ja hyvältä vaimolta, oikeasti olen pirun tylsä, tavallinen ja nolo.
Minä katselin kuuta eilen illalla. Eihän siitä tuollaisella paskalla pokkarilla mitään kuvia saa, mutta istuin pitkään ikkunassa sitä ihailemassa. Tai siis vilkuilin sitä sivusilmällä UFC-prelien lomassa. Tai toisinpäin. En tiiä. Mutta näin sen.
Hyvät prelit oli, katoitko main cardinki?
meillä piti tollanen olla vuonna 2007... en tainnu olla kovin suosittu ku ei oo kutsuu näkyny :piis:
En kattonu. Iski väsy eikä mulla ole mitään maksujuttuja takana että moisia näkisin. Preleissä oli kyllä menoa ja meininkiä!