Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

KUN JIIPEE, LASERMIEKALLA ISKEE, SAA ERIKOISPISTEEN, KUN PAHIKSET SAA SELKÄÄÄN!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Öitä pakkislaisille. Ei jaksanu valvoa yöketjuun asti kun 2litraa simaa sai aikaan sellasen sokerihumalan että nyt tuli sammuminen.

Öitä pakkislaisille. Ei jaksanu valvoa yöketjuun asti kun 2litraa simaa sai aikaan sellasen sokerihumalan että nyt tuli sammuminen.

Öitä Elvikselle :) mä painun myös unille. Huomenna comeback salille. Vois alottaa kevyen kiristelyn, on tässä jalkaa potiessa livenny täysin käsistä tää syöminen. Uusi ehompi elämä alkaa "heti huomenna". :)

Öitä Elvikselle :) mä painun myös unille. Huomenna comeback salille. Vois alottaa kevyen kiristelyn, on tässä jalkaa potiessa livenny täysin käsistä tää syöminen. Uusi ehompi elämä alkaa "heti huomenna". :)

Loppuu ens viikon perjantaina

Jos Frasierin kattois vielä ja lähtis sen jälkeen nukkumaan.

^Kyllähän minä olen soitellut ja kysellyt, mutta on aika lailla ignoorattu minut jo näin vuoden ajan. Johtuu luultavasti siittä, että pidin yhdessä vaiheessa juonut ollenkaan ja nykyisinkään en enää niin paljoa.

Pakkislaisia viellä hereillä?

Muijan kanssa odoteltiin johonkin yhteen asti että kämppä tyhjenee että voi viettää sitä kuuluisaa laatuaikaa kahdestaan, käyn sammuttamassa valot ja laittamassa oven lukkoon niin muija on sitten nukahtanut sillä välin.... Pystyy vituttamaan ja pahasti!

Noh, lasi viskiä ja sikari ja takapihalle istuskelemaan niin menee se vappu näinkin :)

NIK_0158.webp

Bull
Tämä kaveri youtubessa tekee body building videoita ja katselin aikani kuluksi uusimman ja olihan se mukava huomata että Mr.Bull päässyt myös edustamaan

Helevetin hyvä tuo Justified (tv-sarja). Varsinkin kolmoskaudelta alkaen. Woohoo!. Ei haittaa vaikka kuvankaunis biseksuaali exä antoikin itse aloittamieansa "mikä mun markkina-arvo on? haluatko panna mua?" -myyntipuheiden jälkeen pakit -käytännössä. I will get u.

E: Tämä exä on paras ystäväni. Ainoa, joka ei vasikoi koskaan.

Ei mitään lisättävää. Tulin just naapurista pilettämästä. Tässä on sulle Tiina, mun sininen pilleri, mun punainen vaate. Ole vielä vähän aikaa tässä maailmassa, ok?

[video=youtube_share;zP97_aJc-30]http://youtu.be/zP97_aJc-30[/video]

Tekis mieli käydä tänään vittuillessaan kysymässä naapurilta, että joko on asia hoidossa, vai onko ensi yönäkin odotettavissa ihmissuhdemankelia... Hemmetti. Puol kaks heräsin sellaseen huutokonserttiin ettei paremmasta väliä. Lopulta siltä eukolta palo käpy ja rupes vetään huolella paikkoja sileeks, semmonen rytinä rupes käymään. Mä voisin haluta mun vanhat seinänaapurit takaisin, ne oli paljon kivempia.

Back
Ylös Bottom