Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Piti pysytellä kotosalla hela vappen, mutta lähdenpä sitten iltasella pode_-mamman hellään hoivaan saunomaan, syöpöttelemään ja kait sitä muutaman skumppalasillisenkin saa nakata huiviin. Pakko käydä ostamassa parit kasvonaamiot, niin voi niillä hassutella ja ottaa pellekuvia. :)

Ihanaa kun tulet Ja mitä tuohon boldattuun kohtaan tulee, mie en tartte edes naamaria :D Kysy vaikka siikkeriltä :jahas:

Mut hauskaa wappua kaikille, aspiroidaan simat ja tukehutaan munkkiin :haart: Ite en kyllä juo simaa enkä taida munkkejakaan syödä joten no worries.

Ihanaa kun tulet Ja mitä tuohon boldattuun kohtaan tulee, mie en tartte edes naamaria :D Kysy vaikka siikkeriltä :jahas:

Eiku siks mä ne hankinkin, että voidaan peittää se naamari niillä. :D Harmi kun eletään kännykkäaikaa, oltais voitu soitella pilapuheluita Siikkerille tänään. ....[blondimomentover] numerohan saa myös laitettua salaiseksi, kivakiittimoi[/blondimomentover]

Hauskaa vappua munkin (ei mulla ole munkkeja) puolesta ja ollaan sitten sivistyneesti allihop.

Kysyivät kaupassa papereita kun ostin keppanaa. Olin että mitä vittua, sanoin että olen 34v. ja että onko tää piilokamera.
Sanoin että kortti on poliiseilla, sitten kelpasikin kuvaton Kela kortti. Eihän tuollainen ole mikään virallinen henkilötodistus:face:
Oikeesti tais muijalla viirata jos luulee 34v.ihmistä alle 18v.:lol2:

Kysyivät kaupassa papereita kun ostin keppanaa. Olin että mitä vittua, sanoin että olen 34v. ja että onko tää piilokamera.
Sanoin että kortti on poliiseilla, sitten kelpasikin kuvaton Kela kortti. Eihän tuollainen ole mikään virallinen henkilötodistus:face:
Oikeesti tais muijalla viirata jos luulee 34v.ihmistä alle 18v.:lol2:

Se vaan halus tietää enemmän susta, ja sai aika paljon tietoa yhden kauppareissun aikana. :D

C360_2012-04-30-18-09-48.webp

Hyvää vappua! :D

Juokaa ihmiset mun puolesta niin paljon kuin mieli tekee mutta please olkaa hiljaa... Jumankavita kun alkaa palaa käämit jo tässä vaiheessa iltaa tuota känniääliöiden örinää kuunnellessa :curs: :wall:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Warrior. :rock: Tom Hardy. :pano: Voisin ottaa siitä illaksi vappuheilan. :kuola:

tom-hardy-workout-3.webp

Elokuvaa katsottu ja sen lomassa vedetty kebua, karkkia, jäätelöä ja simaa. Vois lähteä vaikka iltalenkille
ja toivoa, että aamulla paino ei rikkoisi vaakaa.

Viimeksi muokattu:
Moottoripyörä, harley davidson 350kg törmäsi autoni peräpuskuriin tänään. About tunti meni siinä episodissa kun prätkäkuski pyörty n. 15 min törmäyksen jälkeen kun ruvettii setvimään vakuutusasiaa. Tarvittiinkin ambulanssia, poliisia ja sairaanhoitajia.

Autos tietty lommo, jätkän prätkässä rumat jäljet ja lisäksi sormi tais mennä ja nilkka. Se siitä vappumielestä.

Warrior oli kyllä hyvä leffa! Tykkäsin siitä kovasti. Oli oikeastaan jopa niin hyvä, että sen voisi ostaa omaksi. Harvasta leffasta voi näin sanoa.

Munkkeja tuhottu ainakin kahen ihmisen eestä, vähän kebabbia ja simaa.. Jokohan riittäs tältä päivältä :) Jatketaan sitten vaikka leffalla.

Salit ja duunit hoidettu pois alta. 32 puhelua tullut treenin aikana... Koko tuttavapiiri treenikaveria lukuunottamatta on aivan perskännissä. Millä helvetillä tällaisesta peer-pressuresta selviää. Pakko varmaan ottaa prätkä alle täksi illaksi että pysyy erossa liiasta tuliliemestä.

Vanha virsi mutta silti ihmeteltävä taas. Mikä vittu meitä suomalaisia oikein vaivaa? Kaikki kohtelevat kun jotain helvetin hare krishnaa kun kieltäydyin bailuista ja menin puntille.

Back
Ylös Bottom