Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Suuntana Renegade Festival?
Asiaa!
Mun piti mennä kaverin kanssa, mutta suunnitelmat muuttui. Nyt taidan tulla hieman isommalla sakilla :P
Palaillaan asiaan huomenna. Kimppakyydillä varmaankin, kaverilla kämppä siinä lähistöllä niin sakkoparkkiin luultavasti jonnekin sisäpihalle :D
Kaapelitehtaan ympäristöä en ite tunne paremmin, luulisi että 1km sisään vähintään on jotain autopaikkoja.
Mihin kannattaa veättää auto parkkiin kun tavoitteena on päästä Kaapelitehtaan välittömään läheisyyteen? Tietenkin jos rahaa säästyy niin voi sitä kävelläkkin jonkin verran.
T-Byrd? Anyone?? :wtf:
Lakanat ja astiat pesty. Imuroitu, luututtu ja pölyt pyyhitty. Näin puhasta ei oo ollu pitkään aikaan. Tulipahan tuokin tehtyä.

Oon vapun selvipäin, eli melko hiljasta on. Jos ei nyt sitten norovirus iske.Kyllä nyt kelpaa oksennella ja paskannella vapun kunniaksi![]()
Oon vapun selvipäin, eli melko hiljasta on. Jos ei nyt sitten norovirus iske.
Nytkö ne pitäs nuo renkhaat vielä jaksaa vaihtaa. Ihan mehut pois. Mutta ainakin munkkeja on tulollaan![]()
Joo nyt taitaa olla viimeisiä hetkiä käsillä. Lappiin menossa selitykset ei mene läpi enää, viime vuonna kuulin hauskan duunikaverilta. Poliisi pidätti ja kaveri tietysti menossa lappiin.. Oli talvirenkaat alla.
Poliisi totesi kuivasti "Niinhän ne kaikki.."
Joo kyl ne nyt on vaihdettava. Ei vaan jaksais pitkän päivän päätteeks. No, nappaan parit munkit tuosta napaani ja sitten ronklailemaan.
Mitä vittua?!? Mehtäteillä on edelleen lunta täälläkin. Kesämökille on turha luulla pääsevänsä autolla ilman talvirenkaita.Joo nyt taitaa olla viimeisiä hetkiä käsillä. Lappiin menossa selitykset ei mene läpi enää, viime vuonna kuulin hauskan duunikaverilta. Poliisi pidätti ja kaveri tietysti menossa lappiin.. Oli talvirenkaat alla.
Poliisi totesi kuivasti "Niinhän ne kaikki.."
Kuovi huusi jossain pellon laidalla, aurinko laski metsän taakse ja fasaanirouva tapsutteli tuossa pihan perällä. Aina joskus on kiva tulla kotiseudulle, täällä mieli lepää ja arki on kaukana.