Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Osa niistäkin, mutta metonsoidin ja valokuvaaminen on päällimmäisenä mielessä. Ja yleinen fiilistely. Tietää, kuka on ollut.

edit. Yritin vastata Heatseekerin viestiin, mutta eipä jostain syystä lainannut. Outoa. Mutta nyt pitää mennä.

Sitä luulis ettei mämmeissä nyt niin paljon voi eroja olla, mutta kyllä on! Ei ollut sitä hyllyssä mitä oisin halunnu, piti ottaa joku tämmönen ihme ropponen. On melko jänkkiä. Ei se mithän, lissää vaniljakastiketta!

Mä skippasin tänä pääsiäisenä niin mämmin, pashan kuin Mignon -munankin. Niitä sellaisia pieniä suklaamunia sentäs kumosin pari pussillista. :D

Mä söin yhden Mignonin ja olin todella pettynyt. Yök. Olen ennen noista kovasti tykännyt mutta nyt olin vissiin tammikuussa syönyt edelliset suklaat ja suorastaan vituttaa moinen rahanmeno.

Mitä mämmi edes on? Onko siinä ruista?

"Mämmi on imellytettyä puuroa joka valmistetaan pääosin vedestä, maltaasta ja ruisjauhosta." Näin sanoo Wikipedia.

Ihan liian vähän olen saanut tänä vuonna mämmiä. Mutta sain sentään kaverin tekemää pashaa.

Mä ostin nyt toisen ropposen. Pääsiäisen jälkeen halpenee aina mukavasti. Pashaa en tänä vuonna saanut, äiti on sitä yleensä tehnyt mutta nyt en päässy pohjoiseen asti sitä nauttimaan. Ja Mignoneista en oo ikinä tykänny. Yöh.

Ja tanssimaan... :dance2:
[video=youtube_share;dZt2t8JHV-c]http://youtu.be/dZt2t8JHV-c[/video]

Melekosta herkkua tuo Lidlin appelsiini jogurtti sekotettuna rahkaan. Taino taitaa tuo rahka tulla herkuksi tuon appelsiiniherkun myötä. :D

Vielä ois 4tuntia töitä jäljellä, kännykän akku näyttää uhkaavasti punasta ja avaimet on tyttökaverilla, saas nähdä jäänkö ulos omasta asunnostani. :face:

Back
Ylös Bottom