Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Piru että tekis mieli vaan syyä ja katella leffoja tänäänkin. Mutta kun ei. Treeni tungettava johonkin väliin, onneks se antaa sentään syyn syyä enemmän ku lepopäivänä

Saa nähdä, että miten tää mässäilypäivä lähtee tästä käyntiin. Toistaseks oon syöny vasta omenan :D Sen verran hyvät tumut tuli eilen otettua, että heräsin puol 11 sohvalta ja vieläki vähän heittää päässä...

Saa nähdä, että miten tää mässäilypäivä lähtee tästä käyntiin. Toistaseks oon syöny vasta omenan :D Sen verran hyvät tumut tuli eilen otettua, että heräsin puol 11 sohvalta ja vieläki vähän heittää päässä...

Pe -> su +4kg, laitahan paremmaksi. Nestettä siis on taas ihan kivasti. Millään ei jaksais treenata tänään, saa nähdä murrunko ja jään huilaamaan.

Mulla ei oo oloja oikeestaan ollenkaan, nyt sapuskaa naamaan (näläkä taas) ja parin tunnin päästä vähä reenin tynkää.

Kuinka ihmiset pystyy käydä ryypiskely-illan jälkeen puntilla? Eikö se oo vähä epäterveellistä?

Pe -> su +4kg, laitahan paremmaksi. Nestettä siis on taas ihan kivasti. Millään ei jaksais treenata tänään, saa nähdä murrunko ja jään huilaamaan.

Aika hyvin, en tiiä pystynkö ihan tohon :D

Jos ei vaikka juo itteensä pöydän alle? Jos alotetaan siitä.

No vaikka ei olis edes krapulaa niin kyllä se ainaki mulla ottaa pumpunpäälle jos seuraavana päivänä harrastaa. Oon jokus kokeillu juoksua ja uintia eikä tuntunu oikeen hyvältä.

Hunksit nähty. Ja jokunen moottoriajoneuvo myös.

Huominen olis vapaata. Jotain vois leikkiä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mie luulen, että näillä pitsanpyörittelijöillä on vakaa aikomus lihottaa suomen kansa niin lihavaksi että vallankaappaus on ihan helvetin helppoa. Kuka perkele näitä jaksaa syyä...

:urjo:

No vaikka ei olis edes krapulaa niin kyllä se ainaki mulla ottaa pumpunpäälle jos seuraavana päivänä harrastaa. Oon jokus kokeillu juoksua ja uintia eikä tuntunu oikeen hyvältä.

Eipä mulla ainakaan tuntunu oikeestaan missään. Vähän kuulostellen menin ja jätin yhden raskaamman liikkeen pois.

Kavelin eilen seurakunnan ohi, missa oven ylla oli banneri "Looking for more than an easter egg this easter?" Naureskelin itsekseni kun mietin jos Suomessa seurakunta mainostaisi Jeesusta bannereilla missa lukee "Etsitko muutakin kuin munaa tana paasiaisena?"

Heh heh.

http://foorumit.fffin.com/threads/15583-Osasto-15-valokuvia huhu, onpa kuumottava paikka
eristysselli.jpg

Kavelin eilen seurakunnan ohi, missa oven ylla oli banneri "Looking for more than an easter egg this easter?" Naureskelin itsekseni kun mietin jos Suomessa seurakunta mainostaisi Jeesusta bannereilla missa lukee "Etsitko muutakin kuin munaa tana paasiaisena?"

Heh heh.

Jätit kääntämättä pääsiäisen -.-

Muuten ois kyllä ollu hauska. *nusnuspilkkua* :D

Kesä lähestyy kovaa vauhtia! :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Karjalanpaisti uunissa!

Aamujolkottelut tuli tehtyy. Hyvä viikon aloitus. Täytys vaan jotain aamupalaa vielä rakentaa.

Back
Ylös Bottom