Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaavoin suklaabanaaniproteiinimaito -pirtelön valkoselle matolle.
Enkä ees huutanu vittua. Zen.

Hyppää beibi hyppää :kippis1:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^Mä oon aina aatellu et se on "hyppää teini hyppää"... :D Olipahan jännittävä peli JYP-Jokerit. Mä oon aikanaan pitäny Jarkko Ruutua jonain, mutta onhan se ihan pelle jätkä oikeesti.

Jos saisin rahaa pakkiksella istumisesta niin oisin rikas mies.

VMP. Miksi miehet ovat aina myohassa?? :jahas:

Sehän on päivän iloisin tapahtuma edessä eli nukkuminen. Ei sillä että siitä tykkäisin, mutta se ainakin lopettaa tämän tylsyyden. :thumbs:

Sehän on päivän iloisin tapahtuma edessä eli nukkuminen. Ei sillä että siitä tykkäisin, mutta se ainakin lopettaa tämän tylsyyden. :thumbs:

Siis nukkuminenhan ON usein päivän kohokohta. Ainakin mun unenlahjoilla ja vilkkaalla mielikuvituksella - koskaan ei voi tietää mitä tänä yönä tapahtuu.

Mä en oo ikinä myöhässä.

No olet sit poikkeus joka vahvistaa saannon. Tai sit mulla on vaan sellanen mies jonka kello on aina jaljessa.

Siis nukkuminenhan ON usein päivän kohokohta. Ainakin mun unenlahjoilla ja vilkkaalla mielikuvituksella - koskaan ei voi tietää mitä tänä yönä tapahtuu.

Onneksi olkoon hienoista unenlahjoista ja vilkkaasta mielikuvituksesta.

Mie INHOAN nukkumista ja koko tapahtumaa sen ympärillä. Olet yksin pimeässä omassa sängyssä, yksin omissa unissa.

Ainoa unien hyvä puoli on se, että ei tarvi miettiä mitä tekee.

Back
Ylös Bottom